"Yo mel!"zegt George. Ik draai me om.
"Heeeee , Fred & George lang niet gezien!"
Ik knuffel hun.
"Hebben jullie ook kruidenkunde? " Vraag ik. "Ja maar dan in een andere kas " zegt Fred. "Loop je niet bij draakje ? " Zegt George.
"ruziën met de nieuwe jongen finn " zeg ik. "Om jou weer zeker " zegt Fred. "Jep " zeg ik. "Alleen jammer dat je steeds bezet bent , als je single was had je veel meer mogelijkheden " zegt Fred. "Bezet? Ik heb gwn single hoor .. " zeg ik. "vooral die finn & kay die zien jou wel zitten.. " zegt George. "Ik moet naar rechts hier ik zie jullie nog wel " zeg ik. Bye jongens! " Zeg ik vrolijk.De les is al weer super snel voorbij. En in mijn eentje loop ik naar het kasteel. Ik hoor gefluister en gelach achter me en draai me om. Dan hoor ik de naam melody en stop."Wat is er " zeg ik geïrriteerd (ik heb niet mijn dag vandaag) Oh the daily profet niet gelezen? " Zegt een van de meisjes. Snel ren ik naar de grote zaal . En pak the daily profet van de tafel.
Melody Slytherin,
Uitgehuwelijkt?
Gaat ze echt met hem trouwen en vindt ze voor haar 17e de ware?
of wordt het toch de jonge heer Malfidus?
En heeft ze al een verzorger of blijft ze wees?
Lees het allemaal in dit nummer"Hoe weten ze dat in godsnaam?"denk ik Bij mezelf.
Morgen wordt ik 16 , en als slytherin princess moet je op je 17e verloofd zijn..
Autsh. Weer voel ik schokken door me heen. En nog een schok. "( weer iemand dood )Ik val naar achter. En ik voel dat iemand me opvangt. Ik schrik wakker en kijk om me heen.Waar ben ik?
"Hallo is daar iemand.'vraag ik bang." Ja hier " het is finn."Waar ben ik " zeg ik.
"Op mijn kamer , en die van kay , Blaise ,draco , korzel , kwast." Zegt finn.
"Waar is draco en iedereen dan?" Zeg ik. "Beneden eten " zegt hij. "Zullen wij ook maar gaan eten?"zeg ik. "Gaat het Dan weer ? " Vraagt finn. "Jaa alles gaat top " zeg ik.Samen lopen we naar de grote zaal. En finn houdt de deur voor me open.
"Waar was je. "zegt draco.
"Ik was flauwgevallen. " Zeg ik.
"Ja ik was bij de ziekenzaal en daar was je niet " zegt draco.
"Finn had me naar boven gebracht " zeg ik
"Wat hebben jullie gedaan. " Zegt draco
"Helemaal niks " zeg ik. "Waar bemoei jij je mee?"
.Suggesties vertel het want ik loop een beetje vast
Als je een leuk idee hebt vertel het dan ff
Dus Tell me !
JE LEEST
The Princess of Slytherin. (Word herschreven!!)
FanficMelody Slytherin , Is nog de enige slytherin die in leven is. Met veel tegenslagen in haar leven, waaronder haar ouders die vermoord zijn door voldermort heeft zij het niet makkelijk. Voor haar veiligheid heeft ze tot haar 16e thuisles gehad. En is...