Malam kedua dimana Yeonji dibawa oleh Jimin berjumpa dengan seorang lelaki muda dan berwatakan dingin dimaga Yeonji.Lelaki itu tidak bekerdip mata melihat gadis yang dibawa rakan baiknya."Yah,Kim Taehyung-ssi" tegur Jimin menghulurkan salaman dan disambut lelaki berpakaian formal itu dengan senyumam tipis."So,macam yang kau minta.Yeonji ini Kim Taehyung-" Jimin mendekati telinga Yeonji dan berbisik "Go and serve your daddy" kata-kata itu membuatkan Yeonji terkaku seketika.Setahunya sugardaddy itu seperti lelaki tua 40 atau 50an.
"Go angel" tubuhnya didorong Jimin sedikit dan membuatkan dia tersedar.Kakinya melangkah ke arah Taehyung dan mengambil tempat di sisi lelakk itu."So,have fun Mr.Kim" ucap Jimin sebelum melambai kearah Yeonjin dan Taehyung.Yeonji terkaku seketika dan cuba bereaksi seperti biasa."so,siape nama awak?" soal Taehyung mesra dengan senyuman."Min Yeonji imnida" ujar Yeonji dengan perasaan yang bercampur baur.Taehyung yang memerhati gadis disebelahnya hanya tertawa kecil.Sangat comel.
"So,first time kan?" Yeonji mengangguk kecil menjawap bertanyaan itu.Taehyung mengangguk-anggukan kepalanya lantas dia menuangkan dua gelas wain dan satu diberikan kepada Yeonji.Gadis itu menyahut huluran Taehyung.Senyuman tipis diberikan."Terima kasih Encik-" belum sempat dihabiskan ayatnya Taehyung meletakkan jari telunjuk
maskulinnya di bibir merah Yeonji lalu bibirnya didekatkan dengan telinga gadis itu "Call me Daddy and i call you teddy" Yeonji terpinga dan matanya berhubung dengan mata tajam milik Taehyung.Air liur ditelan perit "O-okay,D-daddy" ujar Yeonji gugup.Bau maskulin dari Taehyung membuatkan dia tidak tentu arah "Lepasni,teddy nak ape-ape bagitahu daddy ya?i am here for you" bisik Taehyung.Membuatkan hati Yeonji sedikit teruja "Apa-apa je?" soal Yeonji lagi inginkan kepastian dan lelaki lingkungan pertengah 20 an itu mengangguk dan tersenyum."Minum" cawan mereka berlaga sebelum masing-masing meneguk air tersebut.
♤♤♤
"Eh?kau tak ikut daddy kau balik ke?" soal Soula yang sedang merapikan masker di wajahnya.Agak pelik melihat Yeonji kembali ke kolej semula "Ouh,dia suruh aku packing barang dan esok lepas kelas dia amik aku" ujar Yeonji dan Soula tersenyum penuh bermakna. Rakannya itu didekati diatas katil "Haih,untung daddy kau muda lagi aku punya daddy dah tua" adu Soula membuatlan Yeonji tertawa "Kau ni kan,janji doa bagi apa yang kau nak..betul tak?" soal Yeonji semula membuatkan Soula mengangguk "Dae!betul tu!"
Yeonji pun tanpa berlengah mengambil segala barangan keperluan dan diamasukkan ke dalam bagasi nya.Selesai semua itu,Dia menelefon abangnya pula.
"Abanggg!!!" teruja di memanggil abangnya.
"Yah!aku belum pekak lagi lah!" marah lelaki itu di hujung talian membuatkam Yeonji tertawa kecil.
"So,macam mane kerja?abang kerja ape?boleh sara Yeon takk?" gurau Yeonji denga tawa manjanya.
Yonggi di kejehauhan sudah membuat mimik muka apabila adiknya bertanya sebegitu "Apahal?sugardaddy kau tak bolej sara kau dah ke?itu la kau tahu habiskan duit orang je"
"Yah,Yeon baru je lepas jumpa die tadi.Dia ajak tinggal dengan dia start esok" ujar Yeonji.Kedengaran suara Yonggi di dalam talian mengeluh berat.Dia tahu abangnya risau akan dirinya.
"janji dengan aku satu benda boleh?" Soal Yonggi mendatar.
"Mwo?" soal Yeonji.
"Kalau jantan tu sakitkan kau..bagitahu aku" Yeonji mampu tersenyum mendengar kata abangnya.
"Arraseo"
♤♤♤
seperti yang dijanjikan,Yeonji diambil oleh pemandu Taehyung beserta seorang bodyguard di temlat duduk sebelah.Sepanjang perjalanan Yeonji hanya bermain game di dalam telefon pintarnya.Dia hanya mengenakan shortpants dan hoodie bewarna putihnya saja bersama boot hitamnya.Lantas terkenang hal di kelasnya tadi.
"Yah,semalam aku nampak kau" seorang gadis berambut merah berbicara dengan Yeonji.Wajahnya cukup melihatkan dia seorang yang sombong dan berlagak. Yeonji cukup kenal dengan suara itu.Selalu,ade sahaje yang perempuan ini tidak berpuas hati dengannya "Ape awak nak?" soal Yeonji lembut.Myuri menendang meja Yeonji hingga gadis itu tersentak.
Badannya dibongkokkan mendekati Yeonji yang sedang menulis itu "tengokla tu,kesiannya.Baju ni,local punya kan?" sinis soalan Myuri sambil menarik sedikit hujung baju Yeonji.Baju itu adalah baju pemberian Soula."Kau ada masalah ape ni perempuan?" suara Soula disebelah mencelah "Eh,aku tak cakap dengan kau.So,diam!" Marah Myuri tapak tangannya menghentak meja Yeonji.
Baru saja Soula ingin naik suara kedengaran suara pensyarah mereka sudah masuk ke dalam kelas."Kita dah sampai" ujar pemandu muda tersebut menyentak lamunan Yeonji."Ouh,okay..Eh-?" pelik kerana yang dilihatnya adalah sebuah bangunan tinggi dan di lobi tertera 'KIM TOWER' dan Yeonji percaya itu milik Taehyung;daddynya."Boss suruh saya hantar Yeonji ke sini dan Yeonji akan pulang dengan dia..barang Yeonji saya hantar ke penthouse boss" jelas yang dikatakan lelaki yang duduk di sebelah pemandu.
Yeonji menganguk faham tapi pakaiannya agak terdedah untuk persekitarannya sekarang."Mari Cik Yeonji?" pintu kereta dibuka oleh bodyguard tersebut dan Yeonji turun dari kereta mewah tersebut."Tak ape ke saya pakai macam ni?" soal Yeonji gugup membuatkan lelaki itu tersenyum tipis dan mengeleng.Yeonji mengikut langkah lelaki itu untuk naik ke tingkat atas dimane Pejabat Kim Taehyung berada.
YOU ARE READING
TEDDY||K.T.H||
FanfictionKesusahan menyebabkan Yeonji memulakan kerja dengan seorang lelaki yang merupakan pemilik kelab malam di Seoul dan disitu dia telahpun diambil dijadikan sugarbaby oleh seorang lelaki yang dia sendiri tidak kenali.Dari situ bukan kehidupannya saja be...