"Tak kira macam mane cara sekali pun,pastikan perempuan mentah tu masuk perangkap...Ni 50 peratus lagi separuh lepas kau siap kerja" sekeping sampul bewarna putih diletakkan diatas meja.Lelaki yang berada dihadapan KaRi tersenyum sinis "Kau jangan risau Aku akan pastikam dia masuk perangkap aku,aku kenal mendiang abang dia" ujar lelaki itu dengan senyuman sinisnya.KaRi sudah mampu tersenyum puas.Harap tidak silaplah orang yang diupahnya.
"Aku nak tanya ape istimewa sangat ke si Taehyunv tu sampai kai tergilakan dia?" soal lelaki tersebut.Cawan kopinya diangkat lalu disisip minuman hangat tersebut "Kau tak tahu,Taehyung je boleh buat aku terkenal dan kaya dekat korea ni" ujar KaRi dengan lagaknya.Lelaki berjaket hitam berdecit "Dasar pisau cukur" ujar lelaki itu dengam sinis.KaRi mengulingkan bebola matanya
"Oh ya,macam mane aku nak percayakan orang macam kau ni ya?" masih lagi ragu-ragu dia dengan lelaki tersebut membuatkan lelaki berambut hitam itu tersengih sinis."Aku boleh buktikan kalau malam ni kau sudi teman aku makan ramen" kata-kata lelaki itu sudah membuatkam KaRi tersenyum puas hati.♤♤♤
"So,party tu diadakan lusa.Kau kena hadir Taehyung" ujar Jungkook yang berdiri bersebelahan Taehyung yang sedang bermain gym.Matanya melirik Yeonji yang sedang melakukan skipping tidak jauh dari mereka. Makin kecil la gadis itu kalau berterusan bersukan dengan Taehyung "Ya,aku datang.Tema aku dah diberitahu Munyoung.Kau jangan risaulah" ujar Taehyung seraya mengelap peluhnya.Jungkoo mengeleng perlahan "Kita kena risau,sebab aku tak pasti kumpulan Daegu akan datang atau tidak.Kau sendiri faham maksud aku" ujar Jungkook membuatkan Taehyung menatap rakannya itu.Jungkook hanya menaikkam alisnya apabila ditatap Taehyung.
Yeonji yang sedang berehat meneguk air itu pula menjadi lirikan Taehyung "Aku taknak ade peperangan Jeon" ujar Lelaki itu dingin.Jungkook mengangguk faham "Aku faham tu,tapi kumpulan Daegu jenis keras kepalanya kau sendiri dapat agak" ujar Jungkook sinis menbuatkan Taehyung merengus kasar "Bagi sajela apa yang diorang nak nanti!" marahnya pula pada Jungkook membuatkam lelaki bertatto hampir separuh lengannya itu tersentak "Yaish,Kau ni kan" hampir tangan kekarnya mendarat di kepala Taehyung.
"Daddy!Dah siap!" Yeonji mendatangi mereka.Taehyung hanya berdehem sebagai respon.Yeonji mencebik lalu melihat kearah Jungkook dan membuat isyarat bertanya tentang Taehyung tetapi Jungkook hanya mengangkat kedua bahunya menyuruh Yeonji memahaminya sendiri."Daddy kenapa?Ada masalah?Nak teddy redakan?" bisik Yeonji pada Ayat akhirnya itu.Perasan akan pasangan itu saling bertatapan,Jungkook pantas melangkah keluar walaupun ikutkan hati mahu menjadi penonton tetapi apakan daya dia hanyalah pembantu Taehyung.
Selepas kepergian Jungkook,tubuh kecil Yeonji yang berbalut tank top pink ditarik agar duduk diatas tibanya.Automatik mereka kini saling berhadapan dengan jarak yang hampir.Taehyung memberikan senyuman pada isterinya.Rambutnya yang hampir menutup matanya diselak oleh jemari kecil Yeonji."Nak lollipop atau coklat bar?" soal Taehyung dengan senyuman miangnya.Wajahnya kini di dekatkan lagi pada wajah isterinya.Yeonji menggeleng perlahan sambil mencuri cium bibir suaminya itu sekilas
"patutnya Teddy tanya daddy,Nak uyu atau meow meow?"
♤♤♤
"Appa!tolonglah faham Jirae,Tak kiralah apa yang akan jadi Kim Taehyung kena jadi milik Jirae" wanita itu menbentak dihadapan meja kerja ayahnya.Lelaki berkemeja putih yang sedang duduk itu hanya mengurut dahinya.Pening melihat sikap angau anaknya seorang ini.Apa yang digilakan sangat dengan Taehyung itupun dia tidak pasti.Memanglah dia tak pasti sebab dia lelaki agaknya kalau dia perempuan baru dia dapat pastikan."Jangan nak mengarut,Dia dah berkahwin..jangan kata kamu nak jadi wanita simpanan dia pulak" ujar Tuan Yoon sambil menjegil anak daranya yang seorang itu.
YOU ARE READING
TEDDY||K.T.H||
FanfictionKesusahan menyebabkan Yeonji memulakan kerja dengan seorang lelaki yang merupakan pemilik kelab malam di Seoul dan disitu dia telahpun diambil dijadikan sugarbaby oleh seorang lelaki yang dia sendiri tidak kenali.Dari situ bukan kehidupannya saja be...