13

11 0 0
                                    

Yeonji melihat Taehyung yang sedang asyik dengan kerjanya itu.Kata-kata Soula pagi tadi terngiang difikirannya.Dia meneguk air liurnya berharap perkara tersebut tidak benar tetapi macam mane kalau ya?Arh,matila dia.Dia tidak mahu berkurung bersama lelaki itu sisi lelaki itu yang sebenar bagaimanapun dia tidak tahu.Benar-benar seorang yang gentleman ke?atau talam dua muka?Hujung tshirtnya digenggam erat.Berdebar pula apabila teringat kejadian mereka didalam kamar mandi.Lelaki itu sedikit berbeza atau sangat berbeza.Takut pula dia tatkala terbayang jikalau Taehyung ada sisi gelap.

"Teddy?" suara Taehyung mengejutkan Yeonji yang baru saja ingin melangkah pergindari situ.Dia berpaling kembali melihat Tarhyung "Y-ya daddy?" soal Yeonji dengan senyuman dibuat-buatnya."Marila teman daddy malam ni" senyuman ikhlas diberikan kepada gadis berkulit pucat di pintu pejabatnya.Yeonji menggaru kepala.Melihat akan reaksi gadis itu serta merta wajah Taehyunh mendingin kembali "Daddy said come here teddy" suara dingin Taehyung kedengaran membuatkan Yeonji menelan perit liurnya "Yeonji ada kej-"

PAKK!

Yeonji terdiam apabila memanah anak matanya kepada Yeonji.Gadis itu pantas menunduk dan kearah Taehyung.Taehyung kembali tersenyum manis apabila Yeonji kini berada di sisinya.Pinggang langsing gadis itu dirangkul erat lalu perut kempis Yeonji di kucupnya perlahan.Yeonji meletakkan tangannya diatas kepala Taehyung;mengusap puncak lelaki itu "kenapa ni?takut dengan daddy pula ke?" soal Taehyung mendongak melihat Yeonji yang tinggi darinya itu.Gadis itu senyap tidak menjawap soalan Taehyung lalu tubuh gadis itu diangkatnya dibawa keatas meja kerjanya selepas kertas kerja semua diketepikan.Taehyung berada diantara kaki Yeonji "D-daddy,k-kenapa ni?" soal Yeonji apabila Taehyung bertindah mengucup perlahan kaki putih mulusnya.

Taehyung tidak menjawap malah meneruskan aksinya hingga tiba di peha gadis itu Taehyung mengangkat kepalanya.Wajah gadis itu telah memerah dan Taehyung tersenyum sinis."Kolej okay harini?exam?" soal Taehyung kembali bersandar pada kerusi kerjanya;menghentikan perbuatannya dan menatap wajah Yeonji "O-okay je d-daddy" ujar Yeonji agak terkesima apabila gerakan lelaki itu terus berhenti.Kaki kanannya ingin dilipas keatas tetapi tindakannya terhalang apabila tangan Taehyung menahan "just stay like that teddy" tidak membantah.Yeonji hanya membuka kakinya.Segan yang amat,sudahlah dia hanya mengenakan tshirt besar paras pehanya saja.Mujur dia memakai pakaian dalam.

♤♤♤

Taehyung menoleh kearah gadia yang sedang tidur dengan tubuhnya tidak mengenakan sebarang pakaian diatas katilnya.Dia tersenyum sinis.Gadis itu menjadi haknya.Takkan dia lepaskan.Terasa seperti sudah obses dengan gadis tersebut.Senyumannya,tawanya dan manjanya.Taehyung mendongak keatas melihat langit yang kiam cerah.Hari ini dia malas untuk masuk bekerja jadi dia bercadang untuk bersama denga teddynya saja dirumah.Dia mencapai tshirt putihnya dan beransur keluar dari kamar.Ingin membuat sarapan.

Tidak lama kemudian,Yeonji tersedar dari lenannya. Dia perasan bahawa dirinya tidak mengenakan apa-apa pakaian.Dia bangkit dari lenanya dan melihat jam di dinding sudah jam 9:00 pagi.Pasti saja Taehyung berada di tempat kerja sekarang.Yeonji mencapai tshirtnya dilantai lalu disarung ketubuh badannya. Perutnya berasa sangat lapar kerana malam semalam ketika makan bersama Taehyung dia hanya makan sedikit saja.Yeonji kekamar mandi terlebih dahulu untuk mencuci wajahnya dan terus dia keluar dari kamar besar itu dan turun ke tingkat bawah.Dia menapak kearah dapur dan pelik apabila terlihat ada hidangan diatas bar dapur tersebut.

Dia menapak kearah dapur dan pelik apabila terlihat ada hidangan diatas bar dapur tersebut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
TEDDY||K.T.H||Where stories live. Discover now