8

9 0 0
                                    

"dah seminggu kau dekat sini,baguslah ade perkembangan" ucap Jimin dan bahu Yonggi ditepuk perlahan.Lelaki itu tersenyum sinis "Boleh aku nak jumpa adik aku?" soal Yonggi pada lelaki dihadapannya.Jimin tersenyum manis pada lelaki berasal Daegu itu "Aku tak kisah pun,kau kena tanya daddy dia sendiri" ujar Jimin kemudian berlalu dari situ masuk ke Kelab malamnya.

Yonggi mengeluarkan sekotak rokok didalam poket jacketnya dan sebatang rokok diambil dam diletakkan di hujung bibir lalu dinyalakan.Telefon pintarnya di ambil lalu menatap mencari gambar adiknya.Wajah tersenyum girang adiknya didalam telefon itu ditatap lalu dia tertawa sinis "Heh!tak padan dengan kecik lagi dah ada sugardaddy" simisnya berkata sambil menyedut rokok dan menghembusnya ke udara.

Seminggu dia bersama kumpula bawahan Jimin,dia kian mahir dalam segalanya.Kini Jimin mengambilnya sebagai orang kanan Jimin.Dia pun tidak membantah dan hanya menurut kerana lelaki itu juga punca dia dan adiknya masih bernyawa hingga hari ini.Yonggi memerhati sekeliling luar kelab malam itu.Sesudah memastikan tiada apa-apa yang merbahaya,dia lantad mencampakkan putung rokoknya ke tanah dan memijak rokok yang masih tersisa bahan nyalaan. Yonggi berlalu masuk kedalam Kelab malam.

♤♤♤

Yeonji menghidangkan makanan diatas meja sementara menunggu Taehyung pulang.Jam menunjukkan pukul 9.00 malam dan seperti biasa dalam tempoh seminggu ini Taehyung akan memintanya memasak makan malam kerana kata lelaki iti dia malas untuk makan di luar.Yeonji hanya menurutkan saja permintaan daddynya.Selama seminggu itu,mereka saling berkenalan dan Taehyung melayannya baik seperti seorang puteri.Segalanya diberi.Walaupum Yeonji tahu balasan yang dia harus bagi tidaklah sama denga Taehyung beri padanya.

Yeonji kini dalam proses mengambil lesen kereta.
Sangat mengujakam apabila Taehyung mengatakan perkara itu sebelum mereka tidur semalam.Yeonji menanggalkan apron lalu digantung di sisi dapur.Rambut serta pakaiannya di perbetulkam sedikit.Sambil menanti Taehyung pulang,Yeonji menelek telefon bimbitnya.Jimin menghantar pesanan;Gambar abangnya yang sedang menembak.

Jimin menghantar pesanan;Gambar abangnya yang sedang menembak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yeonji tersenyum dan membiarkan saja.Lagipun abangnya memang sesuai perwatakam sebegitu.


Beep!

Kedengaran bunyi kekunci pintu utama telah dibuka seseorang."Teddy!Daddy dah balik!" Laungan dari Taehyung membuatkan Yeonji gegas berlari dan memdapatkan lelaki itu.Seperti selali tubuh sasa lelaki itu menjadi sasarannya."Yeay!daddy Yeonji dah balikk" sengih Yeonji erat memeluk Taehyung."Teddy masak dah?Daddy lapar" ujar Taehyung dan dibalas anggukan dari Yeonji."Daddy pergila dulu,Yeonji letakkan barang daddy dalam bilik" tawar Yeonji dan Taehyung hanya menurut.Briefcase serta blazernya diberikam kepada Yeonji.

Taehyung mula melangkah ke dapur dan duduk di meja makan.Kelihatan tiga jenis masakan yang dimasak Yeonji.Tidak sia-sia dia menjadikan Yeonji sebagai 'sugarbaby'nya."Makanlah daddy" Yeonjibtiba dan duduk berhadapan dengan Taehyung "Teddy dah makan?" soal Taehyung dan digeleng Yeonji "Jom,makam sekali" ujar Taehyung dan dibalas angguk Yeonji.

Sepanjang waktu makan,mereka tidak berbicara. Hanya bunyi lagaan sudu serta chopstick besinmereka saja kedengaran.

♤♤♤

"Daddyy" lembut sahaja suara Yeonji memanggil dari muka pintu pejabat Taehyung di rumah itu.Taehyung yang tadi sedang ralit membaca laporan terua diangkat kepala dan melihat Yeonji yang hanya mengenakan baju piyama seluar pendek itu "Yer teddy?teddy nak teman daddy malam ni?" soal Taehyung.Jikalau Yeonji tidak boleh tidur pasti gadis itu akan menemaninya di pejabat kecilnya.Yeonji pantas mengangguk dan duduk di kerusi bersebelahan meja kerja Taehyung. Ditangannya sudah siap dibawa bersama ipad pro yang dibelikan oleh Taehyung padanya beberapa hari lalu.Bermacam permainan dan aplikasi di muat turun disitu.

Taehyung senang melihat Teddynya sedang seronok bermain dengan ipadnya.Wajah senangnya terus berubah dingin apabila kembali menatap laporan ditangannya.Dia mencapai pen yang berada diatas mejanya lalu dicoretkan sesuatu diatas laporam tersebut.

Yeonji yang sedang asyik bermain ipadnya persis anak kecil menoleh seketika ke Taehyung.Tampan.Lelaki itu sangat maskulin,sesiape saje yang tidak akan jatuh cinta dengan lelako seperti itu.Nasibla dirinya mane mungkin akam terpaut di hati lelaki sasa itu.Dia hanya tempat lelaki itu berseronok saja.Yeonji meletakkan ipad di atas meja lalu ke arah Taehyung "Daddy nak air panas?Yeonji buatkan?" soalan Yeonji hanya dibalas anggukam oleh Taehyung lantas Yeonji keluar dari kamar pejabat Taehyung dan menuju ke dapur.

Penthouse mewah yang bertema hitam dan putih itu di perhatinya seketika.Dia tersedar bahawa dia hanya sekadar menumpang kekayaan orang sahaja. "Arh,biarlah" gumamnya sendiri terus mencapai dua mug berwarna hitam dan mula membancuh air.Satu kopi untuk Taehyung dan Coklat panas untuk dirinya.Yeonji tidak keberatan untuk mengambil beberapa snek untuk dinikmatinya sekejap lagi.

Yeonji meletakkam mug Taehyung dihadapan lelaki itu "Thankyou teddy" ucap Taehyung.Yeonji terus kearah tempatnya semula dan membuka movie di dalam ipadnya itu.Ipadnya diletakkan di atas meja dan dia duduk diatas lantai sambil menikmati snek ditangannya."Esok malam kita ke kelab Jimin,nak?" soal Taehyung membuatkan Yeonji mengangkat wajahnya dan tersenyum girang "Jinjjayo?!" teriaknya seraya bangkit dari duduknya dan mendekati meja Taehyung "Dae,lama tak ke sana.Teddy mesti nak jumpa abang teddy kan?" ujar Taehyung lalu bersa dsr pada kerusi kulitnya.Pehanya ditepuk-tepuk memberi arahan pada Yeonji.Gadis yang masih berasa senang hati itu terus duduk dipangku Taehyung berhadapan dengan lelaki itu.

"Tapi kena janji dengan daddy-" ujar Taehyung membuatkan Yeonji berasa hairan dan mengerutkan dahinya "apedia daddy?" soal Yeonji lembut.Taehyung tersenyum nipis sambil mengusap-usap peha terdedah Yeonji menyebabkan gadis itu berasa hangat.Taehyung

mendekatkan bibirnya dengan telinga Yeonji dan berbisik.

"Layan Daddy malam ni"

TEDDY||K.T.H||Where stories live. Discover now