Cennet Belki De Bir Çocuğun Gülümsemesiydi

478 24 36
                                    

Daha önce WGM izlemeyenlere uyarı: WGM bölümleri yayınlanırken arkadaki stüdyodaki yorumları da katarlar. Stüdyoda daimi olarak bulunan kişiler var onlar izleyip yorum yaparlar. Bunlardan 2'si 2am'den Seulong ve Jinwoon :)

Stüdyo kısımlarını kalın yazacağım :)

Cennet Belki De Bir Çocuğun Gülümsemesiydi

Bom

(YN: Bu olaylar sırasında WGM kamerası kayıtta :D )

Sabah kızların beni uyandırmasıyla kalktım. Minji "Unni sana bir mektup gelmiş" dediğinde "Bu yüzyılda mektup mu kalmış Allah aşkına ben uyuyacağım uzak durun benden" deyip yorganı kafama kadar çektim.

*Bütün stüdyo kahkahadan yıkılır. Gülmekten gözyaşlarını siler artık* S: Uyucam bn yha .s .s *stüdyo yine yerlerde* J: Mektup ne yha? Bnm iphonem varrrr .s .s

Dara "Sanırım WGM'den baksan iyi olacak Bommie" dediğinde oflayarak kalktım ve mektubu aldım.

Pembe zarfın arka yüzünde yazan uyarıyı sesli okudum. "Bommie'ye~~~ Diğer üyeler bu zarfı açmayın >.<!" şeklinde bir uyarı vardı. Uyarı okuduktan sonra gülmemek imkânsızdı. Zarfı açtım ve parlak kuşe kağıda el yazısı ile yazılmış yazıyı okumaya başladım.

"Birbirinizi tanıdığınız için sizi karşılaştırmayacağımızı sandınız dimi? hihihii (o^^o) üzgünüz ama hayır ( T_T)(^-^ ) Şimdi Bommie~~ İlk görevini açıklıyoruz: ratta ta ta ta ( ≧∇≦ ) kocanın nerede olduğunu bulmak *\(^o^)/*

Evet onu sakladık kkkk~~~ Zarfının içinde bir harita var haritada verilen yeri bul kim bilir belki ordadır kocan kkkk~~~ ^.^

WGM Ekibi chu~~~"

"Ne yani Seung-Hyun'u mu bulmalıyım?" kızlar aynı anda kafalarını salladılar. Zarfın içinden haritayı çıkardım "Başa gelen çekilir. Kızlar çıkın da giyineyim" dedim. Kızlar çıktıktan sonra kamera ekibi de çıktı.

Basit bir kot şort ve pembe bir kazak giydikten sonra üzerime siyah beyaz zebra desenli bir hırka aldıktan sonra. uzun turuncu saçlarımı yandan ördüm. Siyah şort bitimine kadar uzanan çoraplarım ve beyaz konverslerimle hazırdım.

Telefonumu, cüzdanımı , zarfı aldım ve kızlara veda ederek evden ayrıldım. Peşimdeki kamera ekibiyle. Önce karşıda ki pastaneden poğaça ve kahve aldım. Ekibe de sormuştum ama istemediklerini söyleyince zorlamadım.

Bir banka oturdum. Poğaçamın susamları üzerime dökülürken ben umutsuz bir şekilde haritayı çözmeye çalışıyordum.

S: Oh inanamıyorum harita okumayı mı bilmiyor? Hahahha
J: Okumasını bırak şu an haritayı ters tutuyor hahah *Seulong dizlerine vura vura Jinwoon Seulong'a vura vura gülüyor*

Ben 5 dakikadır aptal aptal haritaya bakarken -en sonunda dayanamamış olacak ki- görevli kız "Bom-shii haritayı ters tutuyorsunuz" dediğinde çok utandım. Ah Tanrım! İnsan bilmediğini ancak bu kadar belli edebilir!

J: Omo utandı! >.< *ellerini çenesinin altında birleştirir* S: Bom-shii utanınca çok şirin *^* sanırım ölüyorum! *bir elinin tersini anlına değdirerek kendini geriye atar*

Noona: T.O.P bunu duyarsa siz öldünüz kkk~~ *Noona kıs kıs gülerken S ve J'nin gözleri pörtler ve hemen asker pozisyonuna geçerler* S ve J: Dünya ahret bacımızsın Bommie!!!

En iyisi etraftakilere sormak diye düşünüp yoldan geçen birini durdurup "Affedersiniz? Haritada yazan yere nasıl gidebilirim?" Kız suratıma şaşkın bir şekilde bakarak "Harita okumayı bilmiyor musunuz?" dediğinde yerin dibine girecektim. Utançla kafamı iki yana salladım.

You're My Melody (Düzenlecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin