Üçüncü Kişi Part-2

486 23 12
                                    

Yazar notu: Bom bu
iftiradan sonra YG Family ve AON konserlerine katıldı ve Japonya'da promosyona devam etti. Bu yüzden bazı netizenler Bom'a çok ağır eleştiriler yaptılar. Bunun üzerine Bom 37 gün boyunca hiç bir yerde görülmedi. Sadece Japonya'da fan buluşmalarına katıldı. Kore'de hiç bir yerde görülmedi. En son bu yıl ki SBS Gayodaejun'a da katılmadı. 2ne1 SBS Gayodaejun'a 3 kişi çıktı. Ben bunu hikaye de değiştireceğim şu an hikayede YG Family ve AON konserleri bitti Bom'un 37 günlük süresini yok sayıyorum. Yani şu anda CL Amerika'ya gidiyor. Onun orada kalış süresini azaltacağım ve Gayodaejun'a geçeceğim.

Son bir şey bu bölümü çok tatlı bir okuyucuma himekawa 'ya ithaf ediyorum.

Üçüncü Kişi part-2

Bom

"Son olarak T.O.P ve Bom" deyince ikimizde dikkatimizi YG Appaya verdik "Sizin için farklı planlarım var" dediğinde ikimizin de kaşları korkuyla çatılmıştı. "Evet, sizin sevgili olduğunuzu açıkladığımız andan itibaren bir sürü programdan teklif gelmeye başladı" Hemen atlayıp "Bunları kabul etmeyeceğiz değil mi?" diye atladım. "Kabul etmek istemediğinizi biliyorum ama en azından birini kabul etmezsek insanlar bunun bir oyun bir kandırmaca olduğunu sanacaklar -ki gerçekten öyle- o yüzden bir programı kabul etmek zorundayız" diyince ikimizin de yüzü asıldı. "Merak etmeyin programların içeriğini iyice araştırıp aralarından öyle birini seçeceğiz" diyince buna mecbur olduğumuzu anladık ve derince bir 'ooff' çektik. "Şimdi dağılabilirsiniz. Hadi gidin dinlenin" hepimiz yurtlarımıza döndük ve yattık.

Ertesi Gün

Sabah uyandığım gibi ilk yaptığım iş kızlara büyük güzel bir kahvaltı hazırlamak oldu. Sonuçta biricik Chae'miz bir kaç güne Amerika'ya gidecekti. Ahh Chae'yi özleyeceğim. Tabi ki Chae'nin yokluğunda gruba sahip çıkması gereken kişi benim sonuçta en büyükleriyim ama şu aralar kendime bile bir faydam yokken 2ne1'a nasıl sahip çıkarım bilmiyorum. Sanırım bu işi benim yerime Dara yapacak. Birkaç dakika sonra harika bir kahvaltı hazırdı. Önce Dara'nın odasına gidip "Hoyyyy uri ajumma!! Uyan" baktım uyanmıyor "Dara, Thunder bana evlenme teklifi etti yarın evleniyoruz!" dediğimde Dara aniden kalkıp "Omo!! benim Thunder'ım daha çok---" derken sırıtan beni gördü kaşlarını çattı ve "Yahh Park Boram!* sen öldün!" diyip yastıkla beni kovalamaya başladı. Bizim kovalamacamızla Minji ve Chae'de uyanmıştı. Chae'nin burada olmasını fırsat bilerek Chae'nin arkasına geçtim ve "Chae Rin bu beni kovalıyor, senin güzel unnini dövecek" dedim. Chae daha uyanamadığını belli eden sesiyle "Yahh Dara unni kaç kere demedim mi Bom unniyi kovalamak yok diye?" dediğinde Dara "Ama o da beni Thunder ile kışkırtıyor" dedi dudaklarını büzerek. O sırada esneyen Minji "O zaman sen de vaktin de uyanmayı öğren unni her seferinde buna kanıyorsun" dediğinde gülümseyip Dara'ya dil çıkardım. Kızlar toparlanınca masaya geçtik. Minji "Woaw~~ uri unni is the best~~~" diye bağırıp bana sarıldıktan sonra masaya kuruldu. Dara "Omo Bommie yemekleri yemeden kahvaltı hazırlayabilmiş sanırım dünyanın sonu geliyor" diyerek oturdu. Chae "Omo çok lezzetli görünüyorlar" diyip tam oturacakken kapı çaldı. Chae "Ben bakarım" deyip kapıya koştu. Biraz sonra elinde gazete ile Chae geldi. Hepimiz çok aç olduğumuz için gazeteye bakmamıştık bile. Yemekten sonra Dara Thunder'ın yanına -ne zaman onu böyle uyandırsam hemen Thunder'ı kontrol etmeye gider- Minji ise okula gidince Chae ile yalnız kaldık. Masadan hemen kalkmak istemediğimden Chae'ye çay isteyip istemediğini sordum. O da isteyince ikimize de birer çay yaptım. Ben çayları yaparken Chae'de gazeteyi karıştırmaya başlamıştı. Çaylarımızı yudumlamaya başlamıştık ki Chae "Unni bak sizin haberiniz" diyerek elime gazeteyi tutuşturdu.

SPRİNGTEMPO ÇİFTİNE YG'DEN ONAYLAMA!

Geçen günlerde birlikte görülen Park Bom ve Choi Seung-Hyun çifti geçen gün yaptıkları basın toplantısında ilişkileri olduğunu açıkladılar. Toplantı da basın mensuplarının sorularını cevaplayan çift ilişkilerinin çok uzun bir süredir devam ettiğini söyledi. "Geçen gün beraber görülmeseydiniz açıklamayacak mıydınız?" sorusuna Choi Seung-Hyun "Özel hayatın gizliliğine önem veren biriyim daha öncede hayatımda biri olsa da basına açıklamayacağımı söylemiştim" dedi. Çift el ele çıktıktan sonra bir kafede görüldüler.

You're My Melody (Düzenlecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin