Bu yıl YG yılbaşı partisi yapmadı ama bizim yapmamızın bir sakıncası yok değil mi? Nihahahah
Yılbaşını çok geçti biliyorum çaktırmadan devam edin pls :D
Yılbaşı ve Gayodaejun arasında 9 gün var. Ben hızlıca Yılbaşına geçiyorum. Dediğim gibi YG Yılbaşı partisi yapmadı ama ben yapıyorum.
Yılbaşı Partisi
Bom
Burnumun keten kumaşa değmesiyle uyandım. Gözlerimi açmak istesem de dün çok fazla ağladığımdan dolayı şişmişlerdi ve açılmıyorlardı. Bir kaç dakika sonra ancak gözlerimi açabilmiştim. Gözlerimi açtığımda ilk gördüğüm şey kocaman bir lacivertlikti. Kafamı kaldırdığımda Seung-Hyun'un suratıyla karşılaştım. Aa evet hatırlıyorum. Dün gece ondan benimle kalmasını rica etmiştim. Kafamı tekrar göğüsüne gömdüm. Ona sımsıkı sarılıyordum. Bu içimi tarifsiz bir şekilde huzurla dolduruyordu. Tuhaf bir şekilde onun kolları arasındayken kendimi uzun zamandır hissetmediğim kadar güvenli ve huzurlu hissediyordum. Bir kaç dakika daha sürmesini istedim. Daha önce ona hiç bu kadar yakın durmamıştım. Şu anda kendine has olan kokusunu hissedebiliyordum. Çok güzeldi. Kokusu güzeldi, ona sarılmak güzeldi. Bakışlarım yeniden yüzünü buldu. Yüz hatları çok sertti ama bu onu korkutucu yapmıyor aksine ona ait havayı tamamlıyordu.
Ben onu incelemeye devam ederken Seung-Hyun kıpırdanmaya başlayınca uyanacağını anladım ve uyuyor numarası yaptım. Neden yaptığımı bilmiyorum sadece onun beni onu izlerken görmesini istemedim. 2 dakika kadar sonra uyanmıştı.
T.O.P
Bom hala uyuyordu. Normaldi dün gece o kadar ağlamıştı. Onu bırakmak istemiyordum ama duş almalıydım. Son bir kere daha saçlarını okşadım ve onu uyandırmamaya dikkat ederek nazikçe yatağa geri bıraktım. Tam gidecekken bir kez daha arkamı dönüp ona baktım. Sonra odadan eşyalarımı aldım ve banyoya girdim.
Banyodan çıktığımda Bom odada değildi. Üstümü değiştirip aşağı indim. Bom hafif bir sesle comeback home'u söylüyor bir yandanda pankek yapıyordu. Beni daha fark etmemişti.
Come Back Home~~
Eve geri dön
Can you come back home?
Eve geri dönebilir misin?
Modeun apeumeun dwirohae
Bütün acılarımı geri bıraktım
Yeojeonhi neol gidaryeo ireoke
Her zaman olduğu gibi seni böyle bekleyeceğim
Now you gotta do what you gotta do
Şimdi yapman gerekeni yapmalısın
O tam bitirmişken araya girdim:
İgose yuilhage nameun georagon neoui geurimja
Burada kalan tek şey senin gölgen
Oeroumbodan geuriumi nal goerophinda
Senin özlemin benim için bir işkence....
Yalnızlığım daha fazla...
Sone japhil geotman gateun neoui useumsori
Senin kahkahalarını yakalayabilirmişim gibi geliyor
Moraeseongcheoreom himeobsi heuteojin sungandeuri
Ama bütün bunlar zayıf bir kumdan kale gibi dağılıyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're My Melody (Düzenlecek)
FanfictionSevgili Günlük, Moralim şu uyuştucu olayından beri çok bozuk. 2ne1 üyeleri beni neşelendirmeye beni ayakta tutmaya çalışıyorlar ama artık gücümün kalmadığını hissediyorum. Gerek netizenlerin yorumları gerek insanların bakışları beni kahr ediyor. San...