Bölüm şarkısı: BigBang - We Like To Party
Bom
Chae'nin doğum gününden sonra yeni bir bölüm çekimi için Jeju Adası'na gideceğimizi söylediler ve bu yüzden şimdi bavul hazırlıklarındayız.
WGM kamerası aktif
"Evet, bu gün Jeju Adası'na küçük bir seyahatte bulunacakmışız! O yüzden bavullarımı topluyorum" dedim kameraya açıklamamı yaparak.
Ben eşyalarımı seçmeye çalışırken Dara yatığımda uzanmış beni izliyordu. Minji ise benimle beraber dolabım yanındaydı.
Elime siyah ince kazağımı aldığımda Dara "Oraya tatile gidiyorsun Bommie kazak niye alasın ki?" demesiyle kazağı aldığım gibi yerine bırakmam bir oldu.
Bu sefer de gri kalın kotumu almıştım ki "O kotu mu alıyorsun tanrım sıcaktan öleceksin!" dediğinde "Yah Sandara Park! Madem çok biliyorsun sen yap" dedim ve elindeki kotu atıp yatağa oturdum.
Dara kendinden emin bir şekilde atağa kalktı ve dolabın başına geçti. Neredeyse dolabımda ki tüm şortları bavula attıktan sonra sıra tişörtlerime gelmişti.
Dolabın %80'lik kısmını bavula atan Dara'ya "Bunun sadece 'hafta sonu tatili' olduğunu biliyorsun değil mi?" diye sordum endişeyle.
Dara "Hafta sonu tatili olması bir kız için çok bir şey ifade etmiyor! Bizler her zaman istediğimiz kıyafetleri bulabilmeliyiz!" dediğinde ben ve Minji iç çekmekle yetindik.
J: OMG! Zavallı bavulun o kadar eşyayı kaldırabileceğini sanmıyorum ( ;)
S: Kadınları anlamak mümkün değil dostum... *der ve elini J'nin omzuna koyar*
Dara valizi kapatmaya çalışırken yataktan onu izliyorduk. Açıkçası Dara'nın çırpınışları o kadar komikti kahkaha atmadan duramıyorduk.
Dara sinirli sinirli bize bakıp "Yah Park Boram! Gong Min Ji! Ben burada savaş veriyorum siz orada eğeleniyorsunuz öyle mi?" dedi.
Ve eline ilk geçen yastığı bize fırlattı. Minji ile birbirimize bakıştık bunun anlamı "YASTIK SAVAŞI!"
Yatakta olduğumuzdan avantajlı olan taraf bizdik. Elimize geçen ilk yastıklarla Dara'yı kovalamaya başladık. Dara "İkiye bir ne kadar adil ki!" diye bağrışıyordu evin içinde koşarken.
"Onu ikimize saldırmadan önce düşünecektin unni" dedi Minji kahkahasını koy vermeden önce evin içinde koştururken çoktan hazırlanması gereken bavulu unutmuştuk.
Dara salonda koltuğun üzerinde usulca oturan poong poong'umun üzerine atladı ve bir elini poong poong'umun boğazına getirerek "Yaklaşmayın yoksa poong poong ölür!" dedi tehditkâr sesiyle.
Dara'nın poong poong'u esir alması üzerine gözlerim dolmuştu bile titreyen sesimle "Poong poong'u bırak!" diye bağırdım.
J: Cidden sadece bir oyuncak için mi gözleri doldu?
S: Sen hiç roommate izlemedin mi? O oyuncak onun her şeyi
Dara kötü kadın kahkahaları atarak "Şimdi elinizdekileri indiriyorsunuz yoksa poong poong'a neler olur bilemem" dediğinde hemen elimdeki yastığı bir kenara fırlatmıştım. Minji yastığını atmadan önce bana doğru eğilerek kulağıma "Merak etme unni poong poong'u kurtaracağım" diye fısıldadı.
Biz yastıkları bıraktığımızda Dara kendi kendine zafer konuşması yapmaya başlamıştı. Hatta buna o kadar dalmıştı ki Minji'nin arkadan ona yaklaştığını bile fark etmemişti. Minji Dara'nın elindeki zavallı poong poong'umu bir tutuşta çekmiş ve bana fırlatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're My Melody (Düzenlecek)
FanficSevgili Günlük, Moralim şu uyuştucu olayından beri çok bozuk. 2ne1 üyeleri beni neşelendirmeye beni ayakta tutmaya çalışıyorlar ama artık gücümün kalmadığını hissediyorum. Gerek netizenlerin yorumları gerek insanların bakışları beni kahr ediyor. San...