YG Family

1.4K 46 31
                                    

Evet sevgili lolipoplarım, raspiyelerim, limonlu keklerim yepyeni bir hikayeyle karşınızdayım! :D Şimdi siz diyeceksiniz ki "bu deli gaybana daha iki hikayeyi bitirmedi üçünçüsüne ne şeyime başlıyor?" Bunun çünkülümsü şudur ki raspiyelerim ben çok hızlı fikir üreten bir insanım ve bu fikirler aklıma gelince bir heyecanla hemen yazıya geçirmeyi de seven biriyim işte bu yüzden hazır fikir tazeyken yazmak istedim :) Hikayeye başlamadan önce yapacağım bir kaç uyarı olacak LÜTFEN OKUYUN VE DİKKATE ALIN :)

Öncelikle unutmamanız gereken en öncelikli konu benim bir BLACKJACK olduğumdur.Ben bir BlackJack olduğum için bu hikaye bir BlackJack bakış açısıyla yazılacak bu yüzden WhiteJack (2ne1 antisi) olanlarınız varsa lütfen hikayemi okumasın ha eğer okuyacaksa HİÇ BİR NEDENLE KÖTÜ YORUM YAPAMAZ! Bunu da böyle bilsin lütfen :)

İkincisi ise ben hikayemde güncel olarak YG Family de olan olayları da kullanacağım. YG Family güncel olayları derken sadece Bom değil, G-d,Seung Ri, CL, Daesung, Minzy, Dara, T.O.P, Taeyang vs. Bütün YG çalışanları için geçerlidir. Yine bir kaç şeye burda dikkat çekmek istiyorum ki hikayem özellikle Park Bom hakkında olduğu için ve güncel konulardan bahsediceğimi de anlattığım için hikayemde tanıtımda da görüldüğü üzere bu uyuşturucu (!) olayını da kullanacağım. Ve kendi adıma Park Bom'un böyle bir şey yaptığına İNANMIYORUM! Velasılkelam hikayemde de aynı görüşümü kullanacağım bu konudan rahatsızlık duyacak olan okumasın kardeşim! Bana gelipte "Bom uyuşturucu kaçakçısı yok sen neden yalan yalnış yazıyorsun" deme hakkına da sahip değilsiniz. Ve bu konuda bu uyarıyı yapmama rağmen karşıt bir yorum alırsam ciddi anlamda karşımdakini kırarım. Sinirlendiğim zaman dilimin kemiği yoktur ben buraya baştan uyarımı yapıyorsam sen de bi zahmet okuyup uyacaksın o kurala.

Bu konular özellikle dikkat ettiğim konular lütfen bu konularada ki görüşüme saygı gösterin ve dikkat edin. Onum dışında fazla bir sorun çıkacağını düşünmüyorum :)

Çok sert başladığım bir konuşmaydı biliyorum. Normalde bu kadar sert konuşan bir insan değilim ama bazen gerekiyor.

Her bölüm için sizlere youtubedan springtempo çifti için videolar bulacağım onları izlemenizi rica ediyorum çünkü gerçekten onları özel olarak seçiyorum :) Kaç bölüm sürecek bir hikaye olduğu daha kafamda net değil ama 20-25 bölüm civarı olabilir. Canınızı çok sıktım biliyorum artık hikayeye geçiyorum~~~

YG Family

Yine bir SBS performansındayız. Bu performanslar bizim için çok önemli bu yüzden en az ilk performanslar kadar güzel olmalı. Kuliste kızlar bana destek olmalaya çalışıyorlar. Onları hayal kırıklığına uğratamam. Dara sahneye çıkmadan önce son kez elimi sıkıyor güven vermek istercesine. Yine yüzüme sahte gülücüklerimi koyarak çıkıyorum sahneye. Hala beni seven bizi önemseyen BlackJackleri hayal kırıklığına uğratmam zaten onlar da olmasa...

Performansta sevgili BlackJacklerim beni yalnız bırakmıyorlar. "Stay strong Bommie" yazılı pankartlarıyla gelmişler. Bana güçlü olmamı söylüyorlar onları böyle görünce belki haftalardır gülmediğim gibi içten bir gülümseme sundum her ne kadar buruk bir gülüş olsada...

Performans sonrası tebrikler eşliğinde ödülümüzü alıyoruz ve yurdumuza dönüyoruz. Kızlara duş alacağımı söyledim ve kendimi banyoya attım. Soğuk suyun cidimde dolaşmasına izin verdim. Biraz da olsa kendime geldiğimi düşündüğüm zaman banyodan çıktım. En sevdiğim pijamalaramı giydikten sonra zavallı midemin çağrılarına cevap vermem gerektiğini düşünüp mutafağa doğru ilerledim. Çok teferruatlı bir yemek yapamayacak kadar yorgun olduğum için ramen yemeye karar verdim ama şansa bakın ki evde yoktu. Geç olmuştu kızların hepsi yatmıştı onları uyandırmak istemediğim için montumu giydim cüzdanımı da aldıktan sonra sessizce evden çıktım.

You're My Melody (Düzenlecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin