Reyyan iç sesi:Evet dediğim gibi mektup gördüm ve hemen aldım ve okumaya başladım..
Mektupta yazanlar
Sayın Miran Aslanbey,
Yarın ki görüşmemiz saat 15.00olacak çünkü kızımı okuldan almam gerekiyor saygılar için teşekkür ederim umarım sizi iyi ve neşeli görürüm...
Psikolog.Asya Arslan
Reyyan iç sesi:Miran psikoloğa mi gidiyor şu an o kadar şaşırdım ki çünkü bana hiç belli etmiyor...Benim bir an önce araştırmam lazım neden psikoloğa gittiğini...Ben kendime inanıyorum bir yol bulup miranı kim bu hale getirdiğini bulacağım...Neyse ben fazla konuş miyim zaten Miranda geldi hemen mektupu ait olduğu yere koydum ve uyuma numarası yaptım....
Miran arabaya biner:Buyrun bakalım Güllacınız Reyyan ha-
Miran:Reyyan?
Miran:Uyumuş galiba neyse uyusun...
Reyyan ve Miran eve geldiler..Miram Reyyanı kucağına aldı ve Yatak odaya götürdü..
Reyyan iç sesi:Şu an o kadar yoruldum ki hiç bişey yapmak istemiyorum sadece uyumak istiyorum...Miran üzerime değişti sonrada üstümü örtü ve yanıma uzandı ve uyuduk...
Sabah
Reyyan iç sesi
Sabah uyandım ve hemen tabiki her gün ki gibi lavaboya gittim ve içimde ne varsa kustum..Artık şaşırıyordum çünkü her sabah oluyor...Allahım ya ne zaman gidecek bu mide bulantısı bi kurtulamadım....Miranda sesleri duyunca kalktı...
Miran:İyi misin
Reyyan:İyim
Miran:Bak ne diyeceğim bugün kızımızın mobilya bakmaya gidelim hata ne lazımsa alalım anne yan beşiği normal beşik falan filan
Reyyan:Bu ne ya bi böylesin bi böylesin artık gücüme gidiyor daha dün kızımızı ve beni kovmadın mi ha?(dedi yüksek sesle)
Miran:Bana sesini yükseltme yoksa
Reyyan:Yoksa ne?Döver misin beni?Beni kovar misin?
Miran:Ehhh yeti be(der ve Reyyana Tokat atar...Reyyanda yatağa düşer...
Reyyan ağlar...
Miran çok pişman olmuştu şu an neden yaptığını hiç bilmiyordu ama şimdi aklına psikoloğun dedikleri geldi...
Reyyan:AYHHH NE YAPTIN SEN ALLAHIN BELASI SEN NE HAKLA BANA TOKAT ATARSIN LAN BEN SENİN ÇOCUĞUNU TAŞIYORUM VE SEN HALA-ALLAH SENİ ÖYLE Bİ SINASIN KI AĞLMAKTAN GEBERİSİN İNŞALLAH
Miran:Reyyan ben çok özür dilerim yapmayacaktım...
Reyyan:GİT BURDANNNNNNNN(Ayyhhhhhh bebeğim der ve elini karnına tutar )
Miran:REYYAN?
Reyyan ağlayarak:BEBEĞİM KIZIMM HAYIR GİTMEEEE AHHH ÇOK SANCIM VAR
Reyyan iç sesi:Hayır bebeğim gidemesin yapma olur bırakma beni üçüncüye dayanamam..Allah beni KAHRETTİSİN benim yüzünden oldu beddua etim..
Miran:Dur dur hemen hasteneye götüreceğim seni bak dayan tamam mi
Reyyan: Ahh hayır istemiyorum seninle gelmek ahhhh...Miran Reyyanı hasteneye götürür...Hastenede Reyyanı odaya alırlar ama merak etmeyin bebek gayet iyi...Hatta sancı değildi..Gazdı hamilelikte gaz çok açtırmış...
Miran:İyi mi gerçekten bebek
Selin:İyi iyi merak etmeyin Reyyan hanımın sadece gazı vardı hamilelikte biraz açıyor o yüzden şimdi ilaç yazacağım mutlaka içsin..
Miran:Tamam Selin hanım
Hasteneden eve geçerler...
Reyyan yatakta uzanıyordu ve kaderini düşünüyordu ...Elini karnına koydu
Reyyan iç sesi:Bebeğim benim kızım prensesim çok korktum sana bişey olacak diye..Eğer sana bişey olsaydı gerçekten ben bu sefer intahar ederdim sen sakın bırakma beni...Baban bana bugün vurdu....sende hissetin biliyorum ama sakın üzülme tamam mi bak tamam dersen tekme at
Bebek tekme atar..
Reyyan:Ayy canım kızım benim bak ne güzel anlaştık biz böyle..Keşke babanda bizimle böyle olsaydı...Onu çok seviyorum ama bana eziyet ediyor...Benim galiba aklıma bi fikir geldi Miranı kim bu hale getireni nasıl bulurum....Aklıma çok güzel bir şey geldi..
Ama onu sonra yaparım...Şu an evde yalnızdım miran güya işte ama psikoloğa gitti..
Miran ve Asya hanım
Asya:Bugün nasılsınız Miran bey
Miran:Yıkık üzgün boş ne kötü şeyler varsa öyle hissediyorum...
Asya:Peki karınız
Miran ağlar...
Asya:Neden ağlıyorsunuz..
Miran:Bugün Reyyana Tokat atım
Asya:Neden yaptınız bunu
Miran:Bilmiyorum içimdeki şeytan dedi vur akıllansın..
Asya:Ama bakın Reyyan hanım hamile artık çok dikkat etmeniz lazım
Miran:Zaten çok pişmanım hatta o kadar pişmanım ki...Artık ona gerçekleri anlatmak istiyorum...
Evet 8.Bölüm geldi 💜💜❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GURUR BENİM NEYİME
RandomBir Kadın ne kadar acıya dayanabilir ki bu hayatta...Reyyan Aslanbey hayatı boyunca hep sınandı ta ki hayat ona gülümsemeye başlayana kadar...Ne kadar acılar yaşanmış olsa da hayatta hiç bir şey imkansız değildir..Her şey geçici...❤️🩹