Anneanne ile tanışma

103 6 0
                                    

Reyyan:Aha da kapı çaldı...
Miran:Lale de ağlamaya başladı ben kapıya bakeyim sende hemen çabuk Laleye bak ve sustur annen duymasın...
Reyyan:Tmm hadi gittim ben...
*Yazardan Reyyan hemen Lalenin yanına gider Miranda kapıyı açar kapıda Reyyanın Annesi Refika hanım vardı...
Miran;Hoşbulduk Annem benim gel içeriye üşüme
Refika:Ay ay oğlum ne güzel seni görmek...gireyim bari içeriye..Aa ne güzel olmuş sofra sen mi yaptın hepsini....
Miran:Yok Reyyanda yardım etti...
Refika:Reyyan?Hani sen hani dedin  dedin Reyyanın ayağa kırıldı diye...
Miran:Eee yok yok öyle değil siz oturun şöyle ben bi Reyyanı alıp geliyim yukarda daha..
Refika:Tuhaf..tamam oğlum...
*Yazardan Miran Reyyanın yanına gider Refika hanımda sofraya yani sandalyeye oturdu ve kendi kendinle konuşuyordu çünkü koltukta ve yerde Lale bebeğinin çıngırak ve bebek puseti duruyordu..
Refika:Burda niye bebek eşyalar var?acaba bebek mi bakıyorlar?
*Yazardan gelelim ReyMire Miran hemen odaya daldı...bi baktı ki Reyyan Lale bebeği emziriyordu...*
Reyyan:Şşşt yavaş...
Miran:Reyyan annen bekliyor aşağıda
Reyyan:Napım cocuk aç kaç saat uyudu...
Miran:Aşağıda emzirirsin gene hadi Ya...
Reyyan:Allah allah Miran 5günlük bebeği yemeğinden mi olsun bak doydu bile...
Reyyan:Aşkım sen doydun mu...tamam tamam bak Anneanneyle tanışacağız şimdi..
Refika:Oğlum iyi misiniz nerde kaldınız...
Miran:Geliyoruz geliyoruz şey e Reyyanın üzerine su döküldü de üstünü değişiyor e malum ayağa kırıldı yalnız yapamıyor...(diyerek bağırır)
Refika:He tmm
Reyyan:O zaman hadi gidelim artık yemekler soğmuştur...
Miran:Gidelim...
*Yazardan Reyyan kucağında Lale ile merdivenden iniyordu Miranda tabiki*
Miran:Yavaş yavaş....
Reyyan:Ay korkuyorum düşecek diye
Miran:Allah aşkına sen o kadar güzel bir annesin ki yavrum bak geldik bile...
Refika:Kı-Kızım O-Oğlum...Kimin bebeği bu bende dedim bu eşyalar kimin bebek mi bakıyorsunuz...
Miran:Anne tanıştırayım kızım lale...Lale bak bu Anneanne...
*Refika şok olmuştur gözleri dolar*
Refika ağlayarak:Kızım..Sen Anne mi oldun bana niye haber vermediniz...
Reyyan duygulanarak:E-evet oldum beş gün oldu Yani iki gün sonra Lale bir hafta olacak..
Refika ağlayarak:Versene bana...
*Yazardan Reyyan yavaşça Laleyi Annesine verir...Refika bir öpücük kondurur Laleyi*
Refika ağlayarak:Bu- bir prenses..Reyyan aynı senin bebekliğin gibi kokuyor...Sanki Mirana benziyor yüzü...
Miran:Aaa bak ilk kez birisi benzetti bencede bana benziyor...
Reyyan:Hani ya ben onu 9.Ay taşıdım...
Refika gülerek:Kurban olduğum kokusu ve gülüşünü senden almış ama...Bak burdan görünüyor bile prensesin düz saçı olacak senin gibi değil Reyyan...
Reyyan:Aşk olsun ama...Olsun ona bakarak bende hep Kocamı düşünürüm..
Refika:Cidden ama baya benziyor Mirana...Kopyası...
Miran:Annem yaşasaydı o bilirdi...
*der üzülerek*
*Reyyan hemen Mirana sarılır arkadan*
Reyyan:Aşkım üzülme bak...Bizi izliyordur yukardan o da diyordur aynı senin gibi..
Miran:Kapatalım konuyu Ya...Bak yemekler soğdu oturalım artık...Lalede huzursuz oldu
Refika:Kurban olduğum git bakalım anneye...
*Refika Laleyi Reyyana verir..Reyyanda Laleyi pusete koymak ister ta ki Lale Reyyanın göğüsünü açmak istiyordur...*
Reyyan:Kızım sen doymadın mi...Ee Baban bizi hemen çağırırsa...
*Lale ağlamaya başlar*
Reyyan:Şşt kızım ağlama ama..Allahım ne yapacağım..Miran canım gelir misin..
Refika:Bir şey mi var kızım..
Reyyan:Yok yok sadece şey e bebek pusetin kemeri baya zor kapatılıyor sadece Miran yapabiliyor..Şştt tamam kızım ağlama baba gelcek şimdi..MİRAN GELSENE!
Miran:Tamam tamam geldim bağırma..
Reyyan sessizce:Problemiz var
Miran:Ney
Reyyan:Doymadı bu cocuk...
Miran:Nasıl ya daha demin emzirdin
Reyyan:Ya sen beni hemen çağırdım Yoksa doyururdum karnını...
Refika:Kızım noluyor...
Reyyan:Anne ya bu cocuk doymadı şey ben yukarda emziriyordum hemen gelmek için çok emziremedim...
Refika:Aa öyle olur mu bak emzir şurda koltuğa  otur..
Miran:Gel şöyle otur...
*Reyyan Koltuğa oturur ve Göğüsünü acar açmaz Lale direk emmeye başlar*
Reyyan:Yavaş kızım tamam...
Miran:Baya aç...
Reyyan;Ya evet bide sürekli acıkıyor anne Ya hani tamam yeni doğan bebekler öyle de ne bilim mesela geceleri bir kez uyanıyor sonrada her yarım saatde bir uyanıyor emmek için normal mi
Refika:Yarım saat mi?Yani tüm 2-3saat normal ama yarım saat cidden çok acaba kızım sen güzel besleniyor musun çok sebze tüketiyor musun?
Miran;Valla anne ne yalan söyleyim hiç iyi beslenmiyor kahvaltıda belki bir dillim peynir yedi bugün
Reyyan:aaa bide şikayet eder mis
Refika:Kızım öyle olmaz sen emziren bir annesin beslenmene dikkat et en azından kızını düşün...
Miran:Siz hiç merak etmeyin artık ben onu yedireceğim...
Reyyan:Allah Allah....
Reyyan:Doydu bu bak istemiyor...aaa uya kalmış bide...ben bi yavaşça gazını çıkartıyım..
*Yazardan Reyyan yavaşça Lalenin gazını çıkardı ve pusete koydu mışıl mışıl uydu prenses..Artık herkes masaya oturmuştu ve yemek yiyorlardı...*
Refika:Kızım sen bana niye demedin hamile olduğunu Ya bilseydim hep yanında dururdum yardım ederdim...
Reyyan:Ya anne zaten hamileliğim biraz zor geçti falan bir sürü şeyler oldu ama şu an hatırlamak istemiyorum onları bir zaman anlatırım daha yeni doğum travmamı atlatıyorum..
Refika:Peki kızım....Travma...
Miran sessizce:Ben o konuyu anlatırım sana Reyyana hatırlatmayalım...
Refika:t-tabi....
Reyyan:Eee Annem sen mektupta bir şey dedin bir şey anlatacağın...
Refika:Evet kızım...Babanla ilgili..
Reyyan:Babam...
Refika;Kızım baban dün kapıma geldi..
Evet 27.bölüm 💙

GURUR BENİM NEYİME Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin