Yazardan:Reyyan ve Miran yemeklerini yiyip eve doğru gidiyorlardı ta ki arabaya bir tane araba çarpana kadar.....Araba çarptı ama Allahtan çok çarpmadı...
Miran:Ahhhh Reyyan iyi misin
Reyyan:İ-İyim asıl sen iyi misin kim çarptı...
Miran:İyim İyim biraz kafamı çarptı ama bi bakmamız lazım kim vurdu bize Hatta hale gitmemiş şerefsiz bize bakıyor dur ben onun hesabını soracağım....
Miran Arabadan iner ve arkadaki Arabaya bakar...Birden Çarpan arabanın Emre olduğunu gürür...Sinir kirizi geçirecekti az kalsın...Hemen onun arabasına gitti ve Emre'nin arabasının kapısını açtı...
Miran:LAN ŞEREFSİZ SEN HALA BİZİMLE UĞRAŞIYOR MUSUN NEDEN ÇARPTIN LAN BİZE...EĞER KARİMA BİŞEY OLSAYDI VAR YA GÖZÜNÜN YAŞINA BAKMADAN SENİ GEBERTIRDIM..
Emre:Ben senden korkmuyorum Miran Aslanbey asıl sen bendem kork
Miran:Korkmuyorum lan zoruna mi gitti...)Miran birden Emre'yi arabasından çıkardı ve hemen sert bi şekilde Emre yumruk atar...
Miran:O gün seni dövdüğünde pişman olmuştum seni daha çok yumruklamak istedim ama şimdi sınırını baya açtın pis herif...)dedi ve bi tane daha sert bi şekilde yumruk atar..Reyyanda zar zor Arabadan çıktı ve Mirana baktı..
Reyyan:M-Mirannn
Miran:Reyyan sen yaklaşma ben onun dersini vermem lazım daha...)dedi ve bir tane daha yumruk atar..Artık Emre'nin yüzü mahvolmuştu.... Reyyanda hemen zar zor Miranın yanına gitmek istiyordur...
Reyyan:Mirannnn
Birden Reyyanın kanaması başlar....
Reyyan:Ahh Miran
Miran hemen Reyyana gider...
Miran:Sen neye geldin
Reyyan:Miran K-Kanamam v-var bişey yap
Miran hemen Reyyana bakar ve kan aktığını görür....
Miran:R-Reyyan
Reyyan ağlamaya başladı....
Reyyan:B-bebeğim kızım hayır gitme kal tutun bana...
Miran:Reyyan sakin ol seni hasteneye götüreceğim korkma...
Miran Reyyanı kucağına alır ve Hastanenin yolluna düşerler...
Emre yerden zar zor kalktı...
Emre:Ulan Miran sen bi bekle ben sana ne yapacağımı çok iyi biliyorum sen az bekle...Bunun yanında bırakmayacağım...
Reyyan ve Miran
Reyyan iç sesi:Şu an hasteneye gidiyorduk kanamam başladı içimde çok kötü bi korku vardı...Eğer kızım giderse şimdi ben biterim hayatım mahvolmuş...Bebeğim kızım lalem tutun bana tamam mi bırakma beni....
Reyyan ve Miran Hasteneye gelmişlerdir Miran Reyyanı kucağına almıştır ve tekerlekli sandalye oturtmuştu...
Miran:Doktor yok mu
Selin (Kadın doğum uzmanı):Aa Miran bey hoşgeldiniz noldu burda
Miran:Selin hanım Re-Reyyanın kanaması başladı bişey yapın..
Selin:T-tamam tamam hemen müdahale odasına alalım....Sizin başınıza Noldu
Miran:Küçük bir kaza geçirdik
Selin:Sizde acile gidin..
Miran:H-hayır İyim ben..Bebeğim nasıl onu öğrenmek istiyorum
Selin:İyi tamam sizde gelin içeriye..
Reyyan iç sesi:Şu an müdahale odasındaydık ben sedye yattım doktorum karnıma jel sürdü Miranda kafamın ucundaydı ikimiz bebeğimize bakıyorduk....Ben hiç Mirana bakmıyordum çünkü kırgınım ona...
Reyyan:B-bebeğim nasıl gitmedi dimi bişey söyleyin..
Selin:Kızınız iyi maşallahta
Miran:ta
Reyyan:O zaman neden kanamam oldu bişey söyleyin Selin hanım..
Selin:Şimdi şöyle Reyyan hanım hamileliğin son aylarındasınız ve kanama erken doğumu işaret edebilir...
Reyyan olduğu yerden kalkar:Ama bişey olamayacak dimi
Selin:Yani bilmiyorum Eğer stresten ve üzüntüden ve tartışmalardan uzak durursanız bişey olmaz...Zaten yeni 8.aylağına girdiniz doğum her an başlaya bilir ister yarın ister bir hafta sonra ama asla zorlamayın kendinizi tamam mi
Miran: Tamam doktor hanım ben elimden ne geliyorsa onu yapacağım..
Selin:İyi o zaman sizi bekliyorum üç gün sonra....bide ezacıya gitmeyi unutmayın bebeğin kalbi için hap kullanması gerekiyor..
Miran:T-tamam hadi biz gidelim
Selin:İyi günler....
Yazardan:Reyyan ve Miran hasteneden çıkmışlardı eve gelmişlerdir artık akşam olmuştur..Reyyan eve girer girmez hemen yatak odasına girer ve yatağa atar kendini...Miranda Reyyanın arkasına sarılır...
Reyyan:Miran gider misin yalnız kalmak istiyorum
Miran:Hayır seni yalnız bırakamam nasıl bırakırım
Reyyan ağlamaya başlar çok kötü olmuştur...
Reyyan:Az kalsın bebeğimiz gidiyordu farkında misin...Eğer lalem giderse bende onula giderim...
Miran:şşşt sakın ol bak bişey olmadı ikiniz iyisiniz...
Reyyan:Miran sana her baktığımda içim nasıl açıyor biliyor musun
Miran:Nasıl yani
Reyyan:Bana yaptıkların hala aklımda Miran...Çok korkuyorum yine öyle olursan
Miran: Reyyan bak söz verdim olmayacağım böyle../
Reyyan:Tutar misin gerçekten sözünü
Miran: Reyyan bak ileri gidiyorsun sana defalarca söz verdim...
Reyyan iç sesi:Sizce Miran sözünü tutar mi...Yani Babam Anneme tutmadı o sözü..
Evet 17.Bölüm geldi💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GURUR BENİM NEYİME
RandomBir Kadın ne kadar acıya dayanabilir ki bu hayatta...Reyyan Aslanbey hayatı boyunca hep sınandı ta ki hayat ona gülümsemeye başlayana kadar...Ne kadar acılar yaşanmış olsa da hayatta hiç bir şey imkansız değildir..Her şey geçici...❤️🩹