Reyyan:EE SONUÇ..
Miran:Ameliyat olacağım senin için....
Yazardan:Reyyan birazda olsa sevinmişti...
Reyyan:Keşke senin için de yapsan...
Miran:Tamam artık kötü şeyleri düşünmeyelim bak ameliyat olacağım sonrada Allah'ın izniyle evimizde gideceğiz ve bu mınağmızı bekleyeceğiz tamam mi
Reyyan:T-tamam ama ben sana çok iyi bakacağım yataktan hiç kalkmayacaksın 3ay
Miran:Hayır katıyen olmaz Reyyan sen hamilesin ben sana hiç bir yaptırmam...
Reyyan:Ama Miran...
Miran:Aması yok...
Yazardan:İçeriye doktor girer (Emre oyun olarak)..Yani bildiğiniz bir yerden doktor önlüğü her şeyi bir yerden bulup ayarlamıştı..Bide hemşire ayarlamıştı kan almak için..
Emre:Merhaba Miran bey,Merhaba Reyyan hanım
Miran şaşkınca:Merhaba??
Reyyan:Biz size gelmiş miydik..
Emre:Yoğ gelmediniz ben yeniyim
Reyyan:Ha merhaba..
Miran şaşkın şaşkın bakıyordu..
Reyyan:Siz mi ameliyat edeceksiniz kocamı
Emre:Yok,ben Miran bey için gelmedim
Reyyan:Nasıl??
Emre:Ben sizin için geldim Reyyan hanım..
Miran:Reyyan için mi...Reyyanın neyi var ki..
Emre:Reyyan hanımdan kan almam lazım..
Miran:Biz geçen vermiştik neden yine şimdi
Reyyan:Evet ya..ben vermem bi daha
Emre:Doğum yaklaşıyor Ya o yüzden kontrol etmemiz lazım...Yazardan:Emre Reyyandan kan almak istiyordu çünkü hamileliği iyi veya kötü mü görünüyor diye bakmak istedi bide doğuma kaç ay kaldığını çünkü Emrenın hain bir planı vardı...
Reyyan:İyi vereyim o zaman
Miran:Bende geleyim mi
Reyyan:Yok sen burda yat doktora haber vereceğim...sonrada ameliyat olacaksın
Miran:İyi tamam bekliyorum seni..
Reyyan kan almaya odayı gitti...Emre'nin o ayarladığı hemşire Reyyandan kan aldı..
Reyyan:Bitti mi
Hemşire:Evet gidebilirsiniz...
Reyyan:Tamam saolun..
Reyyan Miranın doktoruna gitti ve Miranın ameliyat olmak istediğini söyledi..
Doktor:Tamam Reyyan hanım biz şimdi Miran beyi hazırlayacağız sizde eve gidin hamilesiniz zaten...
Reyyan:Yok ben burda kalacağım kocamı bekleyeceğim..
Doktor:İyi madem..
Yazardan:Miranı ameliyathaneye götürüyorlardı...Reyyanda Miranın elini tutuyordu...
Reyyan ağlayarak:Seni bekleyecem..
Miran:Ağlama Nur yüzlüm ağlama ben böyle nasıl gireceğim..
Reyyan gözyaşlarını sildi:Tamam..
Ameliyathanenin kapısı ayardı o iki eli ve kapı kapandı...
Reyyan:Mirannnnnnnn
Reyyan iç sesi:Şu an kocam sevdam ameliyat oluyordu ve ameliyat başarlı mi olacak yada başarsız mi olacak sadece Allah biliyor...Yanımda kimsem yok ne arkadaşım ne kardeşim ne annem ne babam kimsem yoktu..Sadece bebeğim vardı...
Yazardan:5saat sonra...Sabah oldu Reyyan uyumadı hala o ameliyat kapısında bekliyordu...Doktor çıktı kapıdan..Reyyan hemen kalktı ve Doktora doğru gidiyordu..
Reyyan:Nasıl iyi mi Miran iyi mi söyleyinnnn
Doktor:şşt sakin olun...Miran bey iyi ameliyat başarlı geçti...Tümörü aldık artık sağlığı her şey yerinde Miran beyin..
Reyyan:Allahım sana şükürler olsun...Peki ne zaman eve gidebiliriz...
Doktor:Uyansın sonrada çıkış işlemleri yaparız...
Reyyan:Tamam..Saolun doktor...
Doktor:Ne demek işim bu
Reyyan iç sesi:Şu an dünyanın en mutlu insani olabilirim...Gerçekten içim içime sığmıyor kurtuldu...
Üç ay sonra
Reyyan iç sesi:Evet üç ay geçti ve şu an 8.Aylık hamileyim..O ameliyattan sonra zaman su gibi aktı..Doğuma bir ay kaldı..Her gün sancım vardı yani anlayacağınız kızım hiç rahat durmadı..Karnımda balon gibi şişti...Artık ayakkabımı giyemiyorum hep Miran giydiriyor ve Kızımızın odası ve beşığı hazırdı...Bu arada Mirandan bahsetmişken Miran ameliyattan sonra baya değişti ama iyi yerine değişti böyle eskisi gibi sinirlenmiyordu...Bu beni gerçekten çok mutlu etti ama benim içimde hala yaralar var ve o yaralar ne zaman kapanacak bilmiyorum ama avutmaya çalışıyorum...Neyse bugüne geçelim normal bi sabahtı Miran uyuyordu..Bende uyudum tabikide de kızım yüzünden hiç rahat değil artık Miranı kaldırdım...
Reyyan:Miran uyan Miran
Miran uyku sersemiyle:Hıııhh
Reyyan:Ya Miran ben uyumadım
Miran:Uyu o zaman bir tanem)dedi ve uyku sersemiyle saçlarıma sokuldu ve boynuma sokuldu bende gıdıklandım ama zevk aldım her sabah beni böyle uyandırdı ama bu sabah ben rahat olmadığım için ben önceden uyandım..
Miran:Neden uyumadı benim prensesim
Reyyan:Görmüyor musun iyicene şiştim ayni balon gibi yüzümde şişti çok çirkin oldum ben...
Reyyan ağlar
Miran:Haydaaa nerden geldi bu..Var ya bu küçük Çad'ı bi gelsin ben ona neler yapacam
Reyyan:Allah Allah...
Miran;Gel kalk bugün biraz dolaşalım ne dersin
Reyyan:Çok iyi olur..
Evet 15.bölüm geldi..❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GURUR BENİM NEYİME
AléatoireBir Kadın ne kadar acıya dayanabilir ki bu hayatta...Reyyan Aslanbey hayatı boyunca hep sınandı ta ki hayat ona gülümsemeye başlayana kadar...Ne kadar acılar yaşanmış olsa da hayatta hiç bir şey imkansız değildir..Her şey geçici...❤️🩹