Küçük lalemiz

207 5 1
                                    

Yazardan:Miran bebeğe bakar ve bi baktı bebek artık gelmişti...Ambulans polis onlar gelmişti ama bebek ağlamıyordur...
Reyyan nefes nefese:Bebeğim....
Reyyan iç sesi:Bebeğim lalem dünyaya geldi...Daha doğrusu Miran getirdi dünyaya...Ama kızım ağlamıyordu...Elerimde kelepçe hala duruyordu ve tedirgin olmaya başladım..Miransa her yeri kan olmuştur o da korkuyordu ta ki ambulans ve polisler içeriye girene kadar....
Ambulans görevleri:N-Noldu burda
Miran telaşla:K-Karim doğrum yaptı bişey yapın hemen bebeğimiz ağlamıyor...
Reyyan ağlayarak:Bişey yapın lütfen ah b-bebeğim
Yazardan:Ambulanstan bir tane çok güçlü bi hemşire hemen Mirandan bebeği aldı...
Hemşire:Cenk bey zamanımız daralıyor hemen bana bi makas ve bebekler için serum getirin
Cenk:Hemen hemşirem...
Yazardan:Cenk hemşire o güçlü hemşireye hemen malzemeleri verdi ve öncelikle Reyyandan ve bebekten göbek bağını kopardı ve bebeği hemen alt tarafa çevirdi ve popsuna vurdu...Bi kaç saniye sonra bi bebek sesi geldi...
Reyyan:B-BEBEĞİM...
Hemşire:Tebrik ederim bir mucize oldu...Sanırım bebeğinizde bi hastalık var...
Reyyan:E-evet zaten biliyoruz kalp hastası...Kucağıma verim onu bana...
Yazardan:Hemşire kendi hırkasını çıkardı ve Cenk hemşireden hırkasını rica etti ve küçük Laleyi üşümesin diye sardı..Malum yeni doğan bebekler anne karnında çıkınca çok üşürler anne kokusuna anne sıcaklığına ihtiyaçı vardı....Hemşire Reyyanı kelepçeli görünce çok şaşırmıştır ve saçından tokasını çıkardı ve kelepçeleyi açtı...Reyyansa sanki bi çukurdan kurtulmuş gibiyidi hemen ellerini açtı ve bebeğini kucağına aldı...
Reyyan ağlayarak:Bebeğim aşkım ömrüm.....Ç-çok korktum....
Reyyan iç sesi:Artık şu kelepçelerden kurtulmuştum bebeğim lalem kucağındaydı yanımda o güçlü Hemşire ve Miran vardı...Miran bütün bu olanların farkına varamıyordur..
Hemşire:Cenk hemen ambulanstaki sedye getirin anneyi ve bebeği hasteneye görüşmemiz lazım..Annenin kan kaybı var..Bebeğinde hastalığı için ilk müdahalesi yapmamız lazım....
Miran:Hemşire karim iyi mi k-kan kaybı mi
Hemşire:Korkmayın doğumda olabilir bazen öyle şey....
Miran:Hmh tamam
Reyyan iç sesi:Allahım şu an cennetteyim bebeğimin  evladımın kokunu içime alıyorum....Ama biraz başım dönüyor kan kaybım yüzünden...
Yazardan:Miran Reyyanın yanına gider başını okşar...Reyyan Mirana bakar...
Reyyan:Bebeğimiz...
Miran küçük bi öpücük kondurur...
Miran:Evet bebeğimiz küçük lalemiz...
Yazardan:Ambulanstaki öbürgilleri geldi..Hemşire Reyyandan laleyi aldı ve onu ambulansa götürdü....Reyyanı da sedyeye yatırdılar...
Miran:Hadi bebeğim kalk
Reyyan:Miran çok güçsüzüm
Miran:Yardım edebilir misiniz
Hemşire:Tabi Cenk sen yardım et ben bebeği müdahale ediyorum...
Cenk:Hemen canım
Yazardan:Cenk ve Miran Reyyanı zor da olsa sedye yatırdı ve ambulansa girdiler hasteneye vararlar....
Miran:Reyyanım ben burdayım tamam mi merak etme bebeğimizi ve seni Burda bekleyeceğim
Reyyan:Miran sende gel lütfen yalnız gitmek istemiyorum
Miran:Doktor
Hemşire:Çok zor bi doğumdu doktor bey lütfen Eşide karisinin müdahalesinde yanında olsun...
Doktor:İyi tamam
Reyyan:Ama bebeğim o berde
Hemşire:Selin hanım onu çocuk doktoruna götürdü merak etmeyin iyi olacak
Reyyan:Hmhi içim gidiyor bi dakika bile ayrı kalamıyorum
Miran:Merak etme meleğim getirecekler onu....
Reyyan iç sesi:Doktorum beni müdahale odasına götürdü ve müdahaleler serumlar falan taktılar yani bi kadının doğumdan sonra ne müdahaleler yapılıyordu onu yaptılar uykusuzluktan ölüyordum ve hemen uyuya kaldım...
Doktor:Uyusun biraz çok uykusuz...
Miran:Tamam merak etmeyin siz...Bişey soracağım
Doktor:Sorun tabi
Miran:Belki doğumu ve olayı duymuşunuzdur karimi birisi kaçırdı ve kaçıran kişiyi nerde biliyor musunuz
Doktor:Tabi duydum ben ve merak etmeyin o kişi şimdi cezaevine gönderildi yaklaşık 5yıll cezası var
Miran içinden:Allah'ıma şükürler olsun kurtulduk...
Miran:Çok saolun teşekkür ederim..
Doktor:Ne demek...Bebeğinizini üstünü giydiriyorlar yani küçük lalenizin...
Miran:Uyşşş tamam çocuk doktoru lalemizin durumu da açıklar malum kalp hastası..
Doktor:Evet tabiki söyleyecekler....Ama kendinizi üzmeyin bu durum için tamam mi
Miran:Zaten üzülmüyoruz artık güçlü olmaya çalışıyoruz....
Doktor:En doğrusu.....
Yazardan:İki  saat geçmiştir ve Miran Reyyanın baş ucunda uyuyordu...Reyyan uyanmaya başladı...
Reyyan:M-Miran
Miran:Ö-Ömrüm uyandın mi iyi misin
Reyyan:A-ah iyim lalem nerde
Miran:Dur dur sakin ol getirecekler...
Yazardan:Kapı çalar ve odaya bebek beşikle lale ile hemşire girer.....
Reyyan:Bebeğim aşkım...
Hemşire:Küçük hayat savaşacağınızı getirdim...
ReyMir:Lale🥺
Evet 21.bölüm geldi❤️

Küçük lalemiz❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Küçük lalemiz❤️

GURUR BENİM NEYİME Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin