Korkak

175 6 2
                                    

Reyyan arkasını döner ve Emre'yi görrer ve çığılık atmak istiyordu ama nafile çünkü Emre Reyyanı bayılıtmıştı...Arabaya götürdü Reyyanı...artık Reyyan Emre'nin elindeydi kimse onu alamazdı...Geçelim Mirana...Miran şu an hala yataktaydı yeni uyanmıştı ve uyku sersemiyle yanındaki yastığa sarılır..Yastığı Reyyan sandı..
Miran uyku sersemiyle:R-Reyyanım
Miran elini yastığa koydu ve boşluk hisseti..Hemen yatağından kalktı be baktı..
Miran:R-Reyyan
Miran:Reyyan lavaboda misin?)diye bağırır
ses gelmeyeceğine merak edip ve lavabonun kapısını açar...
Miran:Allah Allah nerde bu kız..Reyyan mutfakta misin...
Miran mutfağa iner ve Reyyana bakar ama maalesef hiç bir yerde yoktu sadece çayır çayır yanar çayı gördü..
Miran:Ya çay bile açık nerde bu...acaba mesaj bırakmış olabilir mi...)Miran telefona bakar ve Reyyandan bir saat önce mesajini götür..
Mesajda yazanlar:Kocam beni merak etme eğer şimdi uyanırsan markete gidip bize kahvaltılık bişeyler almaya gittim kızımla..Hemen geleceğim .Reyyan.
Yazardan:Miran mesajı okur ve endişelenerek ceketini giyer ve markete gider hemen amcaya Reyyanı sorar...
Miran:Merhaba bakkal amca
Bakkal amca:Oo Miran bey hoşgeldiniz..Bugün ikinizi gördüm Ya bu be güzelik..
Miran:Amca evet bende o yüzden geldim Reyyan ne zaman geldi sana
Bakkal amca:Nasıl yani hala eve dönmedi mi..Baya olmuş burya geleli...
Miran:Amca sen be diyorsun karim nerde benim..Telefonu açmıyor..Ya başına bişey geldiyse...Erken doğum riski var ne yapacağım ben Allah Kahretsin...
Bakkal amca:Oğlum bi sakin ol...İstersen kamera kayıtlarına bakabiliriz...
Miran:Hıhh hadi çabuk....
Yazardan:Bakkal amca hemen dükkana girdi ve Mirana kamera kayıtlarına açtı...
Miran:Bi dakika o Emre
Bakkal amca:Emre kim oğlum
Miran:Boşver sen amca bi sar şunu
Yazardan:Amca Reyyanı görene kadar sardı
Miran:Dur dur Reyyan bu!!!!!LANNNN O ŞEREFSİZ KARIMI BAYILTI!!!
Miran:ONU KENDİ ELLERİMLE GEBERTECEĞİM!!!!NERDE O İTTT
Yazardan:Miran hemen yerinden fırlar be bakkal amcanın arabasına girer..
Miran:Amca hakkını helal et arabanı kullanmam gerek
Bakkal amca:Yok ne helal etmesi oğlum..Hemen git bul karini....
Yazardan:Miran hemen son gaz ile kamera kayıtın yolluna düşer...Gelelim Reyyana ve Emre'ye...Emre Reyyanı bir sessiz sedasız bir yere götürdü ve orda bi oda gibi bişey vardır orda yatağa Reyyanı yatırdı ve Reyyanı yatağa kelepçe ve iple bağladı..Ellerini yatağa kelepçe ile bağladı ayaklarınıda iple bağladı yatağa..Yavaş yavaş Reyyan uyanmaya başladı...Reyyan kalktı ve birden kendini yatakta kelepçeli ve iple bağlı görür ve korkmaya başlar....
Reyyan iç sesi:Allahım ben neredeyim o it beni nereye götürdü her yerimi bağladı kıpırdayamıyorum bile her yerim bağlı...Korkudan bağırmaya ve ağlamaya başladım..Neden o kadar çok korktuğumu aslında şimdi bilmeniz lazım çocukluğum hep aklıma geliyor o yüzden kala korkak bi manyağam....
Reyyan:AÇ ŞU KAPIYI LÜTFEN VİCDANIN YOK MU SENİN AAHHH
Emre içerden keyifle:Boşuna bağırma kimse duyamaz seni...O Miran olacak kocanda asla bulamayacak seni anladın mi!!
Reyyan ağlayarak ve bağırarak:SENİN HİÇ Mİ VİCDANIN YOK BEN GEBEYEM.....
Emre:Bana ne ister gebe ol ister olma..Ha zaten o bebek kısa zamanda gelecek yada ben kendim çıkartacağım...
Reyyan korkarak:NASIL NE DİYORSUN SEN PISLIKKK
Emre:Valla seni bilmem ama bu bebek bugün gelmese ben kendim çıkartacağım...
Yazardan:Emre Reyyanın kapısını açar ve elinde bıçak gibi bişey vardı...Bıçağı Reyyanın karnına dokumaya çalıştı..
Emre:İşte şu karnını bi bıçak yardımıyla kesersek...Ha korkma ben bu işleri biliyorum sen ilk değilsin
Yazardan:Artık Reyyan öyle korkmaya başlamıştı ki...Her yeri titredi....
Reyyan ağlayarak:HAYIR YAPMA BAK DOKUNMAAAA
Emre bıçağı Reyyanın karnından çekti...
Emre:Ama korkaksın sen Ya...)diyip oda dan gitti ve Reyyanın kapısını kitledi..
Reyyan:ALLAH BELANI VERSİN ŞERFESİZ PISLIK...
Reyyan iç sesi:Allahım az önce o pislik bana ne dedi az önce..Hayatımda en korkunç cümleydi..Aklımdan çıkmıyor bir türlü...Hayır demedi bişey bana..HAYIRRRR...
Yazardan:Miran artık bir tuhaf bir yeri gelmişti hemen arabadan indi ve ortalıkta Reyyan diye bağırdı....Reyyana geçelim...
Reyyan:Ufff nasıl kurtulacağım burdan ahh elim çok açıyor...
Yazardan:Birden Reyyanda bişey patlar ve altında ıslaklık hisseder...
Reyyan:Hayır...HaYIR şimdi değilll Ahhhhhhh
Evet 19.Bölüm geldi💜💟

GURUR BENİM NEYİME Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin