Hamilelik duygusu

231 8 1
                                    

Yazardan:Şu an Reyyan ve Miran yataktan kalktı ve Kahvaltı yapıyorlardır...Bugün çarşıya gideceklerdi biraz dolaşmak istediler bide bebeğe bi kaç tane eşya alacaklardı...
Reyyan:Miran...
Miran:Söyle bir tanem...
Reyyan:Yani nasıl desem..Şimdi şöyle..Benim evde çok canım sıkılıyor...acaba yurda mi dönsem çocuklarımı çok özledim..
Miran çok şaşırır...
Miran:Reyyan sen ne dediğini farkında misin hayır katiyen olmaz sen hamilesin şurda ne kalmış doğuma..Hayır olmaz olamaz gidemezsin...
Reyyan duygulanarak:Ama Miran ben çocukları özledim hem çok kalmam sadece 3saat..
Miran:Reyyan konuyu uzatma gidemezsin dedim bu kadar...
Yazardan:Reyyana bu laf çok ağır geldi sanki ayrılık sözü gibiyidi malum hamile ve hamilelik duyguları ona hiç iyi gelmedi..Sofradan ağlayarak bahçeye gider...
Miran:Reyyan- ben ne dedim ki şimdi..
Miran iç sesi:Offf Miran ya.....Neyse kızın gönlünü alayım...Miram sofradan kalkıp hemen Reyyanın yanına gider ve yanına bi battaniye aldı ve arkadan Reyyana sardı...Reyyansa ağlıyordur....
Reyyan ağlayarak:Sen miydin..
Miran:Evet bendim bak üşümüşsün...Neden ağlıyorsun ama...
Reyyan daha da çok ağlamaya başlar...
Miran:Şşşttt Reyyan ya bi kendine gel ben kötü bişey demedim ki..
Reyyan:Ne demek demedin Ya..
Miran:Ya tamam gel bak şöyle yapalım...İkimiz yurda gidelim yarın yani ziyarete gidebiliriz tamam mi...
Reyyan:En azından bişey....
Miran:Hadi ama ağlama bak...
Reyyan:Offf kızın beni mahvetti...artık duygularımı kontrol edemiyorum...
Miran güller...
Reyyan:Gülmesene ya
Miran:Tamam tamam gülmüyorum..Az kaldı az kızımız yanımızda olacak...Sonrada kutluyorsun burdan...
Reyyan:Evet çok heyecanlıyım...
Miran:Aa saat geç olmuş hadi gidelim bak akşam oldu...
Reyyan:Tamam üstünü gelip geliyorum..
Reyyan iç sesi:Üstümü giyindim ve Miranın yanına yani arabaya gittim...Şu an ikimiz arabadaydık ve AVMye gidiyorduk..
Miran:Çok güzel olmuşsun bir tanem..
Reyyan:Saol kocam...
Miran:Bebeğimizde iyicene gözüküyor artık..
Reyyan:Evet artık büyüdük demi babası...Hadi babaya evet de..
Lale tekme atar..
Reyyan:Ahh atı valla
Miran:Valla mi
Reyyan:Evet kızımız her şeye tepki veriyor artık..
Miran:Lalem benim...
Yazardan:Evet şimdi Emre'ye geçelim..Ah Emre ah...
Emre:Az kaldı Reyyan az kavuşacağız yakında..Kızın benim olacak sende Miranla onun hasretini çekeceksiniz...
Emre Reyyanın bebeği için küçük bi oda hazırlamıştı niyeti Reyyan ve Miranı mutsuz etmekti....
Emre:Çok uzadı bu iş en iyisi haftaya başlayalım...
Reyyan ve Miran AVM
Yazardan:Şu an Reyyan ve Miran AVM delerdi ve AVm de bebek mağazası vardı ikiside oraya gittiler...
Reyyan:Ay Miran şu tuluma bak
Miran:Çok tatlı kızıma çok yakışacacak..ama Reyyan şu küçük gömleğe bakar misin benimkisi sadece bebek hali
Reyyan:Çok tatlıda bizim kızımız oluyor oğlumuz değil...
Miran:Biliyorum biliyorum zaten ondan demiyorum...Kızımız doğduktan sonra bir tane erkek istemez misin
Reyyan:Çok isterimde öyle çabuk değil...Zaten kızımız hasta önce ona bi ilgilenelim sonrasında bakarız..
Miran: Tamam canım benim nasıl istersen...
Reyyan ve Miran dop dolu bebek için alışveriş ettiler o kadar kıyafet aldılar ki artık sepete sığmıyor...
Reyyan:Ay Miran yeter valla bak sepete sığmıyor zaten büyücek çok almasaydın..
Miran:Zaten almadım çok bak her beden'den aldım...
Reyyan:İyi tamam o zaman hadi kasaya gidelim...
Yazardan:Miran şu an bi oyuncağa takıldı...
Miran:Reyyan şunları da mi alalım kızımız oynar bu oyuncak tencereyele..
Reyyan:Yok Miran daha neler daha doğmadı ki
Miran:İyi tamam..
Reyyan ve Miran kasaya gitti ve her şeyi ödediler ve şimdide mağazadan çıktılar..
Miran:Saat kaç
Reyyan:Dur bi bakayım..Ay Miran saat 18.00olmuş ya...
Miran:Sen açılmadın mi
Reyyan:Acıktım açıktım hemde kurt gibi
Miran:Bak burda İskenderci var oraya gidelim bişeyler yiyelim..
Reyyan:Tamam olur..
Reyyan ve Miran İskenderciye gittiler ve masaya oturdular garson geldi ve sipariş verdiler...
Miran:Dedim gibi iki tane İskender bide içecek olarak bir tane kola ve ayran alalım..
Garson:Tabi hemen hazırlayacağız
Reyyan:Durun şey e lahana turşusu var mi
Garson:Var hanım efendi
Reyyan:Onu da getirin ve üstüne bol bol sirke ekleyin ekşili olsun..
Miran güller...
Garson:Tabi nasıl isterseniz..
Miran:Yakında sende lahana olacaksın her gün lahana turşusu yiyorsun
Reyyan:Ne yapayım ya kızın istiyor ben değil..
Yazardan:Reyyan ve Miran yemeklerini yiyip eve doğru gidiyorlardı ta ki arabaya bir tane araba çarpana kadar.....
Evet 16.Bölüm geldi❤️💜

Bölüm geldi❤️💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
GURUR BENİM NEYİME Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin