Bölüm 4

60 21 1
                                    

Okula giderken onu görmüştüm bir bankta oturmuş saatlerce bir şeyler yazmaya çalışıyordu , sanki pek olmuyor gibiydi. Yazdığı bütün kağıtları birer birer buruşturup atıyordu. Sessizce onu izliyordum ki ders 'e geç kaldığı mı fark edince hızla oradan ayrıldım .

" Yazdığım hiç bir şey içime sinmiyordu.  Yeni bölümleri teslim tarihine az kalmıştı , bu da yetmezmiş gibi aklıma hiç bir şey gelmiyordu. Kağıtları  yazıp yazıp buruşturup atıyordum . Kendi kendime nasıl bir yazarım ben diyordum ,  oturduğum banktan kalkıp etrafı gezmeye karar verdim  belki ilham gelir diye , oturduğum yerden kalkıp  giderken üniversite öğrencileri ders için okula gidiyordu . Bir tane kız  çarptı gözüme  üzerinde  hardal rengi mantosu ve kırmızı bir atkısı vardı.  Okula telaşlı bir şekilde koşuyordu . Arkadaşları ona sesleniyordu derse geç kaldık diyorlardı .  Kız telaşlı telaşlı okula koşuyordu onu öyle görünce dayanamayıp güldüm .  Yazmam gereken bölümle ilgili endişeleri bir an unutma mı sağlamıştı ."


Dersten çıktıktan sonra oraya tekrar gittim ama kimse yoktu sadece yazıp buruşturduğu kağıtlar vardı ,merakla kağıtları teker teker açıp okudum , kağıtlarda yazılan  yazılar kitap bölümlerine benziyordu, okudukça hayaller beliriyordu ,  gözümde kağıt parçalarını tek tek yeni sayfalar ekleyerek yazmaya başladım.

HayalperestHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin