Bölüm 12

44 10 3
                                    

Çalar saatimin sesine uyanmıştım gözlerimi açtığımda pencereden içeriye güneş ışıkları  giriyordu, yatağımdan kalkıp perdeleri çektim, gökyüzü  bugün hiç olmadığı  kadar bulutsuz ve maviydi ,  dolabıma doğru yöneldim  , içerisinde dar paça pantolon ve siyah tişörtümü bir de kot montumu giyip odamdan  çıktım , annem kahvaltıyı hazırlamıştı, çayları dolduruyordu,hemen masaya oturup bir bardak çay içip ,  evden çıktım . Yolda yürürken Savaşı arayıp her zaman buluştuğumuz yere gelmesini istedim .

- Sen ne zaman geldin Savaş!!

- Fazla olmadı !

- En son nerede kalmıştık ?

-En son küçük kızı anlatıyordun!!

- Yaz başlıyorum anlatmaya!

" Küçük kız topladığı çiçekleri annesine göstermek için  salondaki merdivenleri yavaş yavaş çıkıyordu . Merdivenleri sonun vardığında hemen yan taraftaki   odaya girdi    ,annesine seslendi (anne !anne!) , ses veren olmadı,o an korkmaya başlamıştı .  Annesi yoktu, ne zaman annesine seslense hemen gelirdi, (efendim güzel kızım derdi) bu  kez  gelmemişti,korkusu daha da artmaya başlamıştı ,elindeki çiçekleri sımsıkı tutup odan çıktı. Diğer odalara yöneldi , bu odanın kapısı kaplıydı , içeriye girdi ve içeride bir erkek çocuğu vardı ondan bı kaç  yaş küçüktü ,

"Alaz ,annem nerede biliyor musun?"

"Bilmiyorum abla"

Evet odadaki küçük kardeşiydi ,onunda yanına alıp , diğer odaları gezmeye başladılar bir iki (Anne! Anne , Anne ) diye seslendiler yine ses veren olmadı , bakmadıkları son bir oda kalmıştı ...."

- Eee sonra ne oldu yağmur !

-Daha fazla devam edemeyeceğim !! Ah !! Başım çok ağrıyor !!

- iyi misin  sen!! Yağmur !!

"Savaşa daha fazla devam edemeyeceği mi  söylerken ,  başıma inanılmaz bir ağrı saplanmıştı , o an gözlerim kararmaya başlamıştı bile ,  çok geçmeden bayılmışım , savaş beni hemen hastaneye getirmiş."

- Ne oldu kızıma ! Doktor kızımın neyi
     var?!!!

- Sakin olun lütfen , kızınızın durumu iyi sadece bir atak geçirmiş!!

-  Ne atağı doktor bey,  hani  kızım iyidi !!? Son zamanlarda hayallerde görmüyor du

-  Evet ! Ama kızınız tetikleyen bir şey olmalı  ,son zamanlarda onu etkileyecek bir şey yaşadı mı?

-Hayır yaşamadı !!

- Sanırım benim yüzümden oldu !!

-Sen de kimsin??

- Ben yağmur arkadaşıyım, o bana kitap yazarken yardımcı oluyordu ,bu yüzden oldu sanırım!

- Kitap mı ? Sana ne anlatı da bu hale geldi  !!

- İşte bunları anlatırken oldu!!

-(Olmaz !! Bu nasıl olur? ! Bunları hatırlaması imkansız!!) ...

- Bı şey mı dediniz 

- Yok!! Bı şey demedim !!  Ben  yağmur bakım bi!

" Kendime geldiğimde hastaneydim ,  etrafa bakarken annem gelmişti odaya ,ama bı şeyden korkmuş gibi bir hali vardı ,( ona iyi misin ? )diye sorduğumda ilk tepki bile vermemişti, bana doğru dönerek"

- Yağmur !! Bir daha o çocukla görüşmeyeceksin , kitap yazmak falan yok!! unut !! Sadece derslerine odaklanacaksın !!!

- Anne neden böyle davranıyorsun iyiyim ben ! 

- Görüş meyeceksin !!

- Anne !! 

- Konu kapandı !! Şimdi dinlen biraz

Annem ilk defa bana böyle davranıyordu   ,neden sevmemişti savaşı anlayamıyordum , bana karşı bu kadar net konuşmuştu  ,  savaşa söz verdiğim için bu kez annemi dinlemeyecektim ne olur olsun ona yardım edecektim. Anneme tamam diyip geçirmiştim.

- Yağmur iyi misin ? , Çok korkutun beni !!

- Korkma ! İyim ben

-Neden bayıldın ?

- Bilmiyorum , sana o hikayeyi anlatırken zihnimde bir şeyleri tetikledi sanırım

-  İstersen bırakalım burada , hem sana iyi gelmiyor

- Olmaz !!söz verdim, sana yardım edeceğim

-Tamam !!

- Savaş git artık !! Annem seni görüp sorun çıkarmasın !

- Neden sorun çıkarsın ki ? Hem sen baygın yatarken benimle çok güzel konuştu!

- Gerçekten mi? ( peki neden bana böyle söyledi ki)

- Gerçekten , hem bana yardım ettiğin bölümü bile okudu , 

-  Okudu mu? , Peki okuduktan sonra nasıl davrandı!?

- Biraz garipti  aslında , verdiğim kağıtları okurken tedirgin  olmuştu .

HayalperestHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin