Acıtan Gerçekler

34 3 0
                                    

Hayalperestken hayallerle dolu bir dünyaya gözümü açıyor , acılarıma bir kılıf buluyordum. Şimdi ise öğrendiğim gerçekler yıllarca ezilen, saklamak zorunda olduğumun benliğimi ortaya çıkarıyordu . gerçek bildiğim her şey yalan olduğunu , öğrendiğim andan beri ne yapacağımı bilmez halde odamın içinde oturmuş bos bi duvara bakıyor gözlerimden akan yaşlar başımı yasladığım dizlerimin ıslatıyordu . Kafamın içinde dönen sesler kulaklarımda yankılanıyordu. Yatağımın kenarına bıraktığım telefonum titremesi ile yatak titriyordu. Elime aldığım telefona bakıp öylece durdum bir iki saniye , arayanın isimine dikkatli bir şekilde bakıp arayanın savaş olduğunu görüp telefonun çalması bitmeden cevapladım .

Alo !!

Nasılsın yağmur ! Kitap için aramıştım seni! Müsaitsen buluşup kitap hakkında konuşalım biraz

Kitap mı, benim ne yaşadığımı biliyor musun ? ! Yada neye uğraştığı mı? Sen bana kitaptan bahsediyorsun , kitap ha ! Tamam!! Sana öyle bi konu anlatacağım ki kitabın tutacak , neredesin! Söyle oraya geliyorum!

Ne oldu sana !! Her zaman buluştuğumuz yerdeyim ! Sen iyi misin?

"Telefonu kapatıp , üzerime bi şeyler giyip savaşın olduğu yere gitmek için yola koyuldum . Bindiğim otobüs ineceğim durağa gelmiş olduğundan , otobüsten indim . Her zaman buluştuğumuz yere geldiğinde savaş bankta oturmuş elindeki kağıt parçalarına bakıp derin düşüncelere dalıp gitmiş bi hali vardı. "

Savaş!!

Neler oluyor ! Seni kızdıracak bir şey mi yaptım! Neden bu kadar sinirlisin ! Ne oldu ! Anlat artık!!

Sana fazla çıkıştım sanırım , senlik bir şey yok ! Al eline bilgisayarı yaz !

Savaş yaz dedikten sonra dilim ona tüm gerçeği nasıl söyleyeceğini bilmiyor , o an içimdeki acıyı, hayal kırıklığımı ona anlatmayı istiyordum , yazıp yazmamak ona kalmıştı, bilgisayarı dizlerinin üstüne koyup ağzımdan çıkacak olan sözleri bekliyordu , o gece olan her şeyi ona anlatacaktım , benim duyduğum şeyleri o nasıl hazmedecekti
Dilimin bağı çözülmüştu artık !

(Gerçeklerin ortaya çıktığı gece )

Neler oluyor İpek!!

Bu kadın var ya , senin anne değil , sana yıllarca yalan söylemiş , bana söylemiyordu . Gizli gizli onu takip ettim . Zorla söyledi , her şeyi öğrendiğim için bu sinir falan!

İpek şunu doğru düzgün anlat
, söylediğin şeylerden hic bir şey anlamıyorum!!

Anlat !Sana her şey yağmura! Yoksa ben anlatacağım!!

Tamam her şeyi anlatacağım!

Kızım sen benim kızım değilsin ! Sen komşumun kızısın, biz seni bulduğumuzda sen küçücüktün , ölmüş olan anne ve babanın başında ağlıyordunuz

Agliyorduk derken !

Erkek kardeşin ve sen!!

Kardeşim nerede ?

Bilmiyorum!!

Annem dediğim kişi bana yıllarca masal anlatmış , anlattığı şeyleri duyunca dehşet düşmüş , sadece dinlemekle yetimebiliyordum. Bir Erkek Kardeşim olduğunu bile yeni öğrenmiştim. Kardeşimin neden aramadı beni yıllarca , o şimdi nerede!
Neyin icine düştüm ben , ne yapacağım !

O Zamanlar eşim kumar bağımlısıdı. Senin ailenin durumu bizden çok daha iyidi. Bi gün eşimin borçluları , borçlarını almak için bizim evimize gelirken evleri şaşırıp sizin eve girmiş ve aileni öldürmüşler , bilmiyordum böyle yapacaklarını !!

HayalperestHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin