Yeni başlangıçlar

35 3 0
                                    

"

Çıkmaz yola girdim " dediğimizde karşımıza  yeni yollar çıkar   . Yeni bir  başlangıç yapmak  zorunda kalırız bazen  ,  her şeyi sıfırlamak isteriz,  bazen korka korka  yaparız,  bazense mutlulukla .
( Bir yerden başlamak  gerekir değil mi ?) 

Başlamak lazım!

"Savaşla  konuştuktan  sonra    sahil kenarında yürüdüm ,çok düşündüm.  Her şeyi bırakıp , ailemden kalan her şeye  sahip çıkmayı  dusunsemde aklım ve kalbim  varlığını  daha yeni öğrendiğim  kardeşimdeydi  . (Nerdeydi  ? Napiyodu  ? Nasıldı ) aklımda binlerce  soru  vardı. 
Bir bank bulup oturdum hava serinlemeye  başladığından eve gidip gitmemekte  tereddüt  ettim  . Çantamdaki telefonum  çıkarıp   rehberde bakıp    numaraları  bir aşağı bir yukarı çekiyordum.  Kimi  arayabilirdim  ki ,  Alya bile daha anlatmamıştım  durumum  , şuan için onu aramak doğru olmazdı . Diye düşünüp   yazılı olan numarasını  geçerek  rehberi tekrar aşağıya  kaldırdım. Tekrar arayabilecegim  kişileri  gözden geçirdim  ama  kimse yoktu .   Telefonu  kapatıp   derin düşüncelere  dalmistim . Elimde olan telefonum  titremesiyle    ekrana baktığımda  savaşın olduğunu  gördüm,  açıp açmamakta  tereddüt  etsemde  açmıştım.

Seni merak ettim ! İyi misin ?

Nasıl olabilir  , kötüyüm  ! Ne yapacağımı  bilmez halde  bir bankta  oturuyorum

Nerde olduğunu  söyle  yanına  gelim

"Yağmur  çok kötü  olduğunu bile bile eve gidemezdim.   Bu durum  endiselenmemi  sağlıyordu . Kısa zamanda  olsa ona alışmıştım  , onu derdi benim derim olmuştu.    Arabaya binip attığı konuma gittim . Bankta oturmuş  öyle denize bakıyordu.   Yanına gidip

Hadi kalk bana gidiyoruz

Nasıl yani

Seni böyle   burada bırakamam  , merak etme kimse bir şey diyemez
İkimizde yetişkin insanlarız   , seni burada bırakırsam  aklım sende kalacak hadi bin arabaya

Arabaya geçmek konusunda  tereddüt  etsemde  başka çarem  olmadığı için Arabaya bindim.  Ehliyet  kemerimi  takıp arabayı  çalıştırması  beklemeye başladım.     Kemerini taktıp  arabayı  çalıştırdı . Camdan yol kenarlarında  olan ağaçları  izliyordum.  Aramızdaki  sessizliği  bozmak için   radyoda müzik açıp  sessizliğe son verdim .  Biraz daha gittikten sonra arabayı    rezistans  önüne çıkıp arabadan inmemi istemişti.   Arabadan inip rezistans  kapısına yaklaştığında  orası değil karşı bina diyince şaşırmıştım   . Bina  eski yapiliydi . Dışarıdan eski görünmede içerisi yeni yapılmıştı merdivenleri yeni kapanmıştı  . Evinin olduğu daireye geldiğimde  kapıyı açıp içeri gezdirmeye başlamıştı.  Mutfağı  , banyoyu  kalacağım  odayı  göstermişti.  Evi çok büyüktü   tek kişi olmasına rağmen  sorun etmiyordu.  Neden bu kadar yalnız  icindeydi  anlayamiyordum arkadaşı yok  gibiydi . Aile fotoğrafı  bile yoktu evinde,  sormakta  tereddüt  etsemde ,merkıma  engel olamıyordum daha fazla   ona doğru  dönerek evinde neden aile fotoğrafın olmadığını sorduğumda  soruya kaç cevaplar vererek geçiştirmeye  çalıştı  .  Ama  buna izin vermeden ona tekrar sorduğumda  anlatacağın  söyleyerek  mutfağa  geçip kahve suyu koydu ve anlatmaya başladı.  Ailesiyle arasının İyi olmadığını  ve   hayallerine  karşı çıktıklarını  bu yüzden onlardan ayrı yaşadığını  söyledi.   Aklımda  binlerce  soru olmasına rağmen  oni rahatsız  etmemek  için  soru sormadım.  Belki zamanla bana kendisi  anlatır her şeyi   diye düşünüp konuyu değiştirdim.   Kahve suyunun kaynamış olduğundan   mutfağa  gidip  kahveleri yapıp getirdi.   yaptigi kahveden bir kac yumdum içtim. (Ee anlat bakalım ne düşünüyorsun  dedi )  sorduğu sorunun cevabini ben bile kendime sormamistim . Ne düşünüyordum.  Ne yapmak istiyordum .  Sorduğun sorunun cevabını ben bile bilmiyorum  ki  sana anlatayım  sadece onlardan uzaklaşmak istedim kendi  düşüncelerime  boğulmaya için  buraya gelmeyi kabul etmiştim.  Ona doğru dönerek sen anlat neden kapalı kutu gibi etrafta  dolaşıyorsun  neden ailenden kaciyorsun hadi  benim kendimce   sebeplerim  var ama senin  ne gibi sebebin  olabilirki   sana baktıkça    gizemli  bir   yanın olduğunu  düşünüyorum   ve seni hakkında daha çok meraklandiriyor .

HayalperestHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin