Bölüm 7

39 13 0
                                    

Küçüklüğümden beri gördüğüm hayalleri kimse dinlememişti, hayallerim yüzünden benimle her zaman alay  geçmişlerdi ,  şimdi durum farklıydı,  benim için önemli olan hayallerim bir başkası içinde önemli olmaya başlamıştı , bu durum beni biraz korkutup ürkütse de ,yinede beni mutlu ediyordu . Bu konu hakkında en büyük endişem yazara yardım ederken gördüğüm hayallerimin , daha fazla artmasından korkuyordum . Kararımı vermeden önce bu konuyu doktorumla konuşmalıydım .

Merhaba doktor bey , size önemli bir konu hakkında  danışa bilir miyim ?

Evet YAĞMUR  hanım  bu gün size ayıracak  boş zamanım var  , bu gün sizi bekliyor olacağım

Tamam Selçuk bey hemen  geliyorum 

İyi günler selçuk bey  konu şöyle ki ,  bir arkadaşım hayallerim hakkında kitap yazmak istediğini söyledi . Bu konu hakkında biraz endişelerim var  ,  bu konuyu size danışmak istedim .

Bu konu hakkındaki endişeni   anlıyorum şöyle ki , aslında  bu senin için   iyi olabilir  böylece ,  gördüğün hayallerden   daha erken  kurtula bilirsin  

Gerçekten mi ? ! ama nasıl yıllarca  tedavi gördüm hiç biri bir işe yaramadı , bunun da pek işe yarayacağını zannetmiyorum  doktor bey , peki hayallerim  gidecekler  mi , artık  donuk  bi şekilde  kalmayacağım   yani.

Aslında bu da bir nevi tedavi sayılır gördüğün şeyleri anlatacağın için   , gün içinde daha fazla hayal görmeye bilirsin , hayallerini   anlattıkça ,  ve yazıldığı için  geçmişle  ilgisinin olup olmadığını daha kolay anlayabiliriz . Eger anlattığın  seyler geçmişinle ilgilyse  bu kendini  korumak  için  vücudunun   savunması  olabilir , ogün anlattığın ve yazılı olan kağıtların birer kopyasını  göndermeni istiyorum .  böylece  tedavini  hızlandırabiliriz.

Tamam göndereceğim doktor bey  ,  artık gitmeliyim derse geç kalacağım

Doktorla konuştuktan sonra  karar vermem kolaylaşsa da hala   önemli sorular vardı ,  yinede karar mı vermiştim .

HayalperestHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin