Gerçekler ve Yalanlar

37 4 0
                                    

(Yağmur'un anlattığı rüyadan sonra hemen onu görmeliydim .)

Anne nereye gidiyorsun

Sana anlatacak vaktim yok İpek

"Üzgünüm anne ama bu sefer olmaz bakalım nereye böyle aceleyle gidiyorsun "

Taksi ! Öndeki aracı takip et!

Geldiği yere inanmamış şaşkınlık içinde annemin bekliyordum.

Annee! Senin ne işin var bu cezaevinde!!

İpek sen beni takip mi ettin!

Evet ! Iyi ki de yapmışım ,yoksa senin ne hatlar karıştırıldığını bilemezdim , söyle yoksa bende yağmur ablama derim

Tamam , tamam , anlatıcağın her şey Allah'ın cezası seni!

Dinliyorum anlat!

Eve gidelim ! Yağmur nerede?

Erken çıktı o , okulda işleri varmış

Sana anlatacaklarım mı ablan bilmeyecek

Tamam anlat !!

" Dediğimde korkulu gözlerle gözlerime bakıp, çaresizlik içinde ellerimi tutup , anlatmaya başlamıştı olan biten her şeyi, duyduklarım karşısında soka girsemde , bir tarafım anlattıkları karşısında öfke duymaya başlamış , yağmuru düşündükçe ona yapılan bu haksızlık karşısında, sesiz kalamayacğımı biliyordum ama annemi düşündükçe tum söylenecek sozler boğazımda düğüm olup ağzımdan sözcükler çıkmıyordu , nasıl bir şeyin içine düşmüştüm , bir bataklık gibi ne kadar çırpınsamda o kadar dibe batıyordum , bir tarafta annem bir tarafta yağmur vardı . Daha fazla annemin anlattığı şeyleri duymak istemediğimden çantamı alıp evden ayrıldım , aklımda binlerce sorularla yolda öylece yürüyordum , çantamdaki telefonum titreme sesine aklımdaki düşünceler bir an olsun dagılmıştı, çantamın fermuar açıp telefonu elime aldığımda ekrandaki ismi görünce bi an yüzüme bir tebessüm gelmişti arayan Orukundu . Telefonu açıp ( sana ihtiyacım var ) dememle ( neredesin bekle beni , oraya geliyorum) dedi ve telefonu kaptı, az ilerimdeki banka oturup onu beklemeye başladım , çantamdaki kulaklığımı çıkarıp telefonuma takıp dinleme listemden şarkı açıp dinlemeye başladım , aklımdaki binlerce sorulardan böylece kurtulabiliyordum , gözlerimi kapatıp sadece şarkıya odaklanmıştım , bi an omuzma birisi dokunduğunu hissettim gözlerimi açtığımda , kafamı yukarı kaldırdığımda Orkun'nun gelmiş olduğunu gördüm.

Neler oluyor anlat hadi!

Bu soru karşısında , ona ne anlatabilirim ki ,bu durumu ben çözememişken o nasıl çözebilirdi , ona bakıp sorusuna verebileceğim tek cevabı vermiştim .

Bana soru sormasan sessizce burada dursak olur mu?

(Orkunun anlatımı)

" Dersim bittikten sonra ipeği ardım sesi üzgün geliyordu , onunla konuştuktan sonra telefonu kapatıp arabamı onun olduğu yere doğru sürdüm, olduğu yer vardığımda bir bankta oturmuş kulağına kulaklık takmış müzik dinliyordu, yanına gidip omzuna dokundum arkasını dönüp bana baktı ve kulaklık çıkarıp (geldin mi?) Dedi ,bu tepkisinden bir şeylerin ters girdiğini anlamıştım çünkü bu davranış ipeğe göre değildi ona neler olduğunu sorduğumda yüzüme bakıp sadece burada sessizce bekleyelim dedi, bu isteğini kabul edip yanına oturdum kolmu omzuna koyup başını göğsüme yaslayıp , gözlerinden biri iki damla yaş aktı , o an ona neden ağladığını sormaya çekinmiştim. "

Orkun ! Beni seviyor musun?

İpek ! Bu ne biçim soru böyle!

Cevap ver seviyor musun ? Sevmiyor musun ?

HayalperestHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin