Bölüm 9

36 12 0
                                    

Ders bittikten sonra eve doğru yola koyuldum, yolunun üzerindeki pastaneden bir kaç bir şey aldım ve yoluma devam ettim . Eve geldiğimde kardeşim henüz eve gelmediğini öğrendim,  annem endişe içinde defalarca telefonunu arıyordu ,  en yakın arkadaşından ona ulaştım.

Neredesin ?  neden telefonuna bakmıyorsun?  ,hemen eve gel !

Sanane ya istediğim zaman gelirim eve sen kimsin ki bana hesap soruyorsun

İpek! saçmalamayı bırakta hemen  eve gel annem sana çok öfkeli şuan !

(İpekle konuşurken annem elimden telefonu aldı ve ona eve gelmesini söyledi)

İpek!!  Sana bir saat veriyorum,  evde olman için !!

Tamam anne, hemen geliyorum!!

(Telefon kapattıktan yarım saat sonra ipek gelmişti   ,annem öfkeyle ona  tokat atmıştı onu ilk defa bu kadar sinirili görmüştüm )

Anne  sakin ol lütfen!  Neden bu kadar sinirlendin

Yağmur bana sakin ol deme !,onun ne yaptığından haberin var mı?

Ne yapmışım anne ! Bu tokatı hak edecek !

Ne yaptın öylemi ,bu gün beni okuldan aradılar ,hanım efendi dersler girmekle kalmayıp ona verdiğim okul harcınıda bir güzel yemiş!

İpek doğru mu bu ?, Yapmadın değil mi? Yanlış anlaşılma olmuştur anne!

Yaptım ne olmuş eğlenmek benimde hakkım .

Yaptın öylemi ,elimden bir kaza çıkacak defol git odana , yarından itibaren seni okuldan ben yada ablan alcak ve okula bırakacak !

Anne ben çocuk muyum ya !

Kes sesini ! Bide hala konuşuyorsun utanmadan konu kapandı. Odana gitmeden Kredi kartlarını ve telefonu masaya bırak !

Anne bu çok fazla ama!

Bu sana az bile ,bu zamana kadar harcadıklarına say !  Doğru odana şimdi! 

Anne ! Fazla oldu biraz sanki ,en azından telfonunu versen  ! Olamaz mı ?

Yağmur konu kapandı ,dedim ,ama haklısın telefonu vereceğim ama

Ama ne anne !

Al şu telefonu eline takip uygulaması indir   ! Bana öyle bakma dediği mi yap , dur sen ona bu az bile şimdi git ver ona telfonunu , bu aramızda !

Ah ya !

Hadi kalk ! git ver telefonu ,dua etsin onu okuldan almıyorum !

İpek uyudun mu?

Ne var ya !

Bende sana ait bir şey getirmiştim ama istemediğine göre girebilirim !

Dur ! Ya gitme ! Nedir ,ne getirdin.

Al telefonun

Sağol  ya ,tek telefonu mu getirdin ?

Şansını fazla zorlama istersen ipek ! Al bununla idare et annemi ben ikna edeceğim ,ama sende hareketlerine dikkat et ! Bak bu sana son kez yardım edişim , eğer annem öğrenirse benimde mahveder ona göre

Tamam abla ya!  İki varsın ablaların bi tanesi !

Şimdi böyle mi olduk ? Telefonda öyle konuşmuyordun ama

Haklısın biraz fazla tepki verdim o zaman , özür dilerim abla ! Sen yeter ki annemi ikna et

İkna etmeyi deneyeceğim ,sen yine hazırlık ol yani ,fazla ümitlenme istersen , şimdi yat uyu biraz !

İyi geceler abla!

HayalperestHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin