Oświadczenie

84 9 9
                                    

   Cześć. Jak już pewnie doczytaliście; pierwszą część Death Game dobiegła końca. Oznacza to chwilową przerwę z publikacją dalszych rozdziałów. Bez obaw, książka będzie kontynuowana, lecz jeszcze nie wiem w jakiej formie.

    Chwilowo zawieszam opowiadanie ze względu na czekającą mnie w maju maturę. Po niej na pewno zabiorę się za pisanie nowych rozdziałów, lecz nie jestem pewien, czy robić to tutaj, w tej książce, czy zacząć nową, osobną, jako kontynuacja.

    W dodatku, nie wiem czy w ogóle opublikuję całą kontynuację, ponieważ chciałbym w końcu zrobić krok ku kontynuacji mojego dziecięcego marzenia, czyli wydania książki. Prawdziwego wydania, w prawdziwym wydawnictwie. Jeśli jakimś cudem mi się uda, drugą część zobaczycie tylko szczątkowo, a tak to książka pozostanie tylko do kupienia.

    Na szczęście dla was, opcja wydania jest tak bardzo nikła, że powinniście ujrzeć kontynuację Death Game tutaj, zupełnie za darmo i w trochę okrojonej wersji. Okrojonej, ponieważ pewnie nie będzie mi się chciało rozpisywać nad niewypałem.

    No cóż... Wszystko pokaże czas, a jak na razie chciałbym się z wami pożegnać na trzy tygodnie i podziękować za wytrwałość i wspieranie mojej twórczości poprzez wyświetlenia.

Do zobaczenia w maju!

Death GameOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz