Titula Directionera

319 33 16
                                    

U mom razredu je nekad bilo puno 'Directionera'.I to su vam bili fanovi koji su bili zaludeni njima nekoliko dana.A znate sto?Zvali su se Directionerima.

I dan danas ima takvih.

Npr. jedna cura iz mog razz.

Toliko me zivcira.

Prvo ih naziva pederima, fuj...ovo ono.A nekiliko sekundi kasnije ih obozava i divi im se.

o,O

Za Liama je rekla da je ruzan (treba naocale brate) i da se zove Lion.

E doslo mi je da joj onu glavurdu nabijem u zid.I spaliala je poster koji sam joj dala.I onda ona sebe zove Directionerom.

Gadi mi se.

Titulu Directionera se ne dobiva preko noci ili za rođendan.To se stječe.

Ja se nisam usudila nazvat Directionerom godinu dana.Iz poštovanja prema pravim Directionerima.Sedam mjeseci sam ih neprestano slušala a pet mjeseci istraživala o njima.Da,imala sam osječaje prema njima od trenutka kad sam ih prvi put vidjela.

Prvo sam mislila kako su to samo neki umišljeni kreteni(bog nek mi oprosti ovaj grijeh) koji su postali pjevači jer su im očevi multimilijarderi.Ali onda sam shvatila da nije sve onako kako se čini.Oni su bili samo obični dječaci iz obićnih obitelji.Bar su se činili kao obični djećaci.Dok nisu zapjevali.Njihovi glasovi su me izvukli iz najdublje tame...kad sam bila tužna.Bog ih je poslao da nas spase.Koliko sam si toga mogla ucinit da nije bilo njih.

Predivno je imati ovu ogromnu obitelj.

Predivno.

Da ja sam Directioner.

Da, znam imaju puno hejtera ali tu su Directioneri da ih brane.

Da, ja ih volim.

Da,ja sam dio največeg i najsnažnijeg fandoma na svijetu.

Da, potukla bih se za njih.

Da, ponosim se time.

Titula Directionera nije samo za hvalisanje.

To je u srcu.

Mi smo snažni.

Mi smo požrtvovni.

Mi bi se potukli za njih.

Mi rušimo sve pred sobom.

Kad ti svaki put srce zatreperi kad ih netko spomene.

Kad svaki dan ko idiot čekaš da spomenu ili barem nešto povežu sa Balkanom.

Kad ti suze klize same od sebe kada ih na samo spomenu na TVu .

Kada puštaju strane pjesme a ti držiš fige da puste i njihov spot.

Kada ti se ruke tresu dok slušaš njihove pjesme.

Kad te prođu trnci čim netko spomjene jednk od njihovih imena.

Kada bi dao sve samo da ih vidiš na tren.

Samo da znaju da postojiš.

Samo da znaju koliko ih zapravo voliš.

E ONDA ZNAJ....TI SI PRAVI DIRECTIONER I TI ZASLUŽUJEŠ TU TITULU.

A ostali su samo fanovi.

Velika je razlika između fana i Directionera.Upamtite to.

Pizdarije (#WWC)Where stories live. Discover now