Dođem ja u školu.
Preobujem se.
Uđem u razred.
Gledam po razredu.
Nešta mi ne štima.
Ah da.
Ova se kupala u puderu.
A viđe ove brate...ima nacrtane obrve.
A vidi ove kolke nokte ima.Au brate mili mogla bi luk pljevit.
Hahahahah a vidi ovu ide mi govorit da nemam guzicu...hahahhahaha a šta ona ima.. da to nazovem čvarkom ......kvragu, uvrijedila bih čvarak.
Glete ja nisam lijepa.Ali još se razvijam.Neču sigurno na sebe bacat tone pudera.
Dođe moj učitelj iz povjesti i kaže ovim napuderisanim curama: Cure, cure puder se nestavlja lopatama nego rukama.
HAHAHAHAH krepala sam od smjeha.
Lik je carr.
A što je još najbolje one skoro sve crtaju obrve.HAHAHAHAH.
Nemam ja ništa protiv nacrtanih obrva.Ali voljela bih da znaju granicu.I onda jos na to nacrne oči ko da su se u ugljen bacale.
Je damput sam ušla u wc i vidla likušu da crta obrve zajedno sa svojim prijateljicama.One me nisu primjetile.
Jbt ta likuša je obrijala obrve.I nacrta ona jednu obrvu i pita kolegicu jel se primjeti razlika.Pa normalno da se primeti razlika.Jbt nemaš obrve.
Ja stojim na vratima otvorenih usta i pitam se šta bi bilo da sad padne kiša.I da im ispere svu tu tešku šminku.
Pa jbt šminkaju se od 4 razreda osnovne.
Neću si uništavat lice sa tonom pudera i izgledat toliko jadno da jadnije ne može izgledat.A što je najbolje stave 6319107391963 tona pudera i ono misle da se ne primjeti.Ahhh ta prirodna ljepota pudera.
Bljak dođe mi da bljujem.Šetkare se po školi i misle da su glavne.
I onda hodaju onim "manekenskim" hodom. A zapravo izgledaju kao da im je kuk iskočio.I hodaju sa onima iz 4. srednje.
Oh....samo....
*padam na koljena*
BOŽE MOLIM TE, VRATI IM MOZAK KOJI SU NEGDJE IZGUBILE.
a do tad ja ću se još malo smijati.
Love you all
Mišljenje i vott
KKS