Majmuni

195 30 9
                                    

Dečki su pravi majmuni , sigurna sam da se slažete sa mnom. Stalno imaju ta neka testosteronska nadmetanja , čiji je veći , ko ima veću kurvu za curu, nepristojni su, podriguju, prde, ismijavaju cure koje nemaju dve tone pudera na sebi i koje ne stavljaju maramice u grudnjak, vataju cure, većinom su sportaši, i za njih mnogi su niža klasa....

Ima jos toga ,mogla bi nabrajat do sutra.

Uglavnom, isli smo na izlet negdje u 3 razredu u Zagreb u ZOO. A bili smo dijeca i nismo slušali šta nam učitelji govore. E tu nastupa jedan dečko koji je moj imenjak ali u muškom rodu. Taj lik će se popet na najvišlje stablo koje vidi. Bože sveti, ja se bojim i pogledat drvo a kamoli popet se na njega (vjv zato što ne mogu).

I sad došo on i išo se pravit frajer.Stao je kod kaveza, popeo se na njega, turnio glavu unutra i počeo ih oponašat. E onda se zaletio neki majmun kojeg on nije primijetio i ogrebo ga po licu. Koji je to trzaj bio....

Dobro ga je raskrvario hahaha. Ko da se kefo s njim.

Mene je jedamput kornjača čopila za prst jer sam ju dragala po glavi.

-,-

ima još toga ali se sad ne mogu sjetit.

Kakva vi iskustva imate sa životinjama

Očekujem komentare.

Vott

Love You All

KKS

Pizdarije (#WWC)Where stories live. Discover now