Problem sa pjetlom

322 27 21
                                    

*Situacija 1*

Prolazim ja kraj svog psa i sad igram se malo.

Išla sam u bašču slušat pjesme jer tamo jedino imam mir i mogu se ljuljati na ljuljama.(da imam ljulje u bašči )

I sad otvaram ja velika smeđa vrata (velika su jedno dva metra i odvajaju stražnje dvorište od bašče)

kad ono pjeto iskoči odnekud i ravno na mene.Počeo me je udarat onim svojim odvratnim nogicama i pokušo mi otkinut prst.

U onoj sekundi sam samo mlatila rukama po zraku i šutala ga.

Brzo sam zatvorila vrata sva čupava i zadihana.

Ovo nije bilo normalno

*situacija 2*

Idem ja oped u bašču ali ovaj put nosim kolac sa sobom (bas sam pametna hah)

Otvaram smeđa vrata i brzo se odmičem od prolaza.

Nema pjetla u zasjedi.

Dobro je.

Gladam ja oko sebe nema  njega.Brzo trčim do kokošinjca i gledam ja tamo ko neki luđak.Pripremila ja kolac.

Ali oped napad iz zasjede.Pjeto mi je skočio na leđa i počeo mi čupati novu majicu.

Brzo sam ga nekak zbacila i počela bježat a on naravno za mnom.

Brzo sam izletila van i zalupila smeđa vrta.

On se zabio u vrata i počeo se derat.

Psovala sam mu sve po spisku.

*situacija 3*

Čistkla sam svinjce i sad vozim ja to sve na đubre(hah sve za konja.).

Bila sam sva u tom fazonu.Zelene ćizme do koljena, plavi mantil i kosa svezana u punđu.

Mah taman za modnu reviju.

I sad sipam ja to sad tamo kad ope on.Počeo mi napadat nogu.Oped ja njega tjeram. Ništ, ne švergla on mene ni pet posto.Počela ja mlatit nogama, kad ono hopala

odleti čizma.

Bile su mi malo velike.

Ostavila sam ćizmu i uhvatila gas do smeđih vrata.Noga me jako bolila i oped sam psovala.Pas me je čudno gledao.Več sam mislila pustit tog pjetla u Lein(moj pas) boks da ga ona sredi ,al jebi ga....nemos mu se ni priblizit.

*situacija 4*

Ovaj put sam povela sestru sa sobom.Oboružala sam ju metlama i gurnula unutra.Iza nje sam išla ja.

Sva oboružana svime i svačime.Sam mi je još falio šljem.

Brzo smo projurile do ljulja i odahnule.

Ali onda sam skužila da se vrag skriva u sjenu.Skoćio je, naravno , na mene.Ope on počeo čupat me i udarat.Maltila sam svime i svačime a moja sestra se sa strane smijala.Stresla sam ja njega nekak.Kad je skužio nju okomio se na nju.E onda joj nije bilo do smijeha.Ja sam bacila sve i oped gasirala do vrata spasa a zamnom je trčala moja sestra sa pjetlom na leđima.

Samo vam mogu reč da mi više nije htjela pomoč.A morala sam po metlu koju sam bacila tamo.Bila je nova novcijata.

*sotuacija 5*

Ako nije sestra raspoložena za avanturu sa pjetlom e onda su moja brača.

S obzirom da smo sve metle pobacali putem dok smo bježali od tog pjetla ovaj put smo uzeli stare tenisice i čizme.

Moj brat Gabrijel je išao prvi(malo je bucmast)a zanjim brat Željko (malđi je od Gabrijela i Directioner je,ou yeahh ponosim se sobom)

Ja sam išla za njima i ovaj put sam nosila šljem (plastični,ali poslužio je svrsi)

Nema pjetla na vidiku ,a ja trzam na svaki šušanj.

Kad smo došli do pola puta eto njega.Spustio se u "ferrari" pozu i piči.Brača pobacala sve ono što su imali u rukama i pobjegli.Ja se nisam ni snašla a on me je več udarao.Zario je one svoje nožice u moju kožu i čupa.Udarala sam ga i svakak ga čuapala.

Par minuta kasnije sam odjurila u kući i samo viknula: Smrt pjetlu, sloboda narodu.

Dosta mi je tog pjetla.

Napo me do sad jedno 50 puta.Imam sve rane po nogama.Kud su još ružne sad još i to.

Kvragu, šta da radim.

Sljedeči put ću si naturat jastuke u hlače pa nek udara.

Vrag crno

Vott i com plizz

nisam ja sve ovo proživjela za đabe

heh

Pizdarije (#WWC)Where stories live. Discover now