Umišljene Wattpad kučke

250 34 15
                                    

Jojj ovakvih ima puno.

Najbolje su mi one sto mi salju u inbox 'Moze fallow plizz, uzvracam'

Ok ja fallowam nju.

Kasnije odem ja na njezin profil i vidim da ima 654 fallowersa i 15 ljudi koje slijedi.

Čudno je to sto ima 15 ljudi koje slijedi kad je zadnji put imala 1K ljudi koje je slijedila.

I sad unfallovam ja nju.

Jer kao prvo: mrzim kad mi to rade i vec mi je puna kapa toga.

Kao drugo: ona samo želi podiči svoju popularnost iskorištavajuči nas i naša imena.

Jer kao mi smo nju fallowali a ona nas kao ful nije molila na koljenima preko poruka.

Kao treče vrijedi: što imaš više fallowersa to si veči wattpadaš.

Ma kvragu s tim.

Ja nikog nikad nisam molila za fallow.

Ko me slijedi, slijedi.

Nakon samo minutu salje ona meni poruku : zasto su me unfallowala

Pa jbt kak je znala. Ah da ja sam ju medu posljednjima falowalla pa valjd zato.

E poslala mi je još milijun takvih sličnih poruka. Naravno nisam joj odgovorila.

Znam da je to nepristojno od mene ali išla mi je na živce.

Prije možda godinu dana (kad sam napravila wattpad) vidjela sam jednu  priću koja mi se onda svidjela (bila je grozna ali ja sam bila glupa i nisam znala što znaći pravo pisanje.

Poslala sam toj djevojci poruku u kojoj sam ju pitala za nastavak.

Ona mi se javila i rekla da tko sam ja da joj šaljem poruke. (to je totalna istina, nisam znala da ima takvih )

Pogledala sam njezin profil i vidjela da ima oko 300 fallowesa i 800 glasova.

Bila sam jako potištena i uvrijeđena.

Mislila sam da nisam dostojna. Nikada nisam bila uspješna ni u ćemu. Nisam nikome slala poruke par mjeseci.

Bojala sam se takve reakcije.

A znate što se neđeprije dogodilo. Zapravo prije par dana.

Ta ista djevojka koja je bila na visokoj nozi mi je poslala poruku u kojoj moli za fallow.

Znate kako sam se okrutno smijala.

Ko neka vještica.

Muahahah baby.

Muahahah

Ponekad se pitam u koji vrag je otišao ovaj svijet.

Facebook je sada čisto sranje.

Svugdje gdje pogledam su neke cure koje se puče, imaju tonu šminke, izbace sise i one su kao cool.

Mhm

Da baš.

Nemam ja ništa protiv slika na facebooku ali ide mi na živce kad stave 529192627 istih slika.

Znate, zna biti i onih ljubomornih. Koje ti npr pocnu slati svakakve poruke uvredljivog sadržaja.

Počnu vrijeđati tvoj rad i tebe.

A znate zašto ? Zato što su ljubomorne.

Neke cure su vrijeđale LoRu Styles. Nezz zašto. Cura dobro piše. I što me je jako iznenadilo našla sam i stranicu koja hejta LoRu

Što imate od toga?

Blesavo.

Nemojte to raditi.

Jel vama ugodno da tako vas neko tako vrijeđa.

Jel ste vi imali takva iskustva ko ja ?

Nadam se da niste jer boli kad ti to netko kaže.

Com

Vott

Love You All

KKS

Pizdarije (#WWC)Where stories live. Discover now