Mlada kao 'loptica'

422 49 6
                                    

28.8.2008

Bio je to posebno veseo i lijep dan.Mamin bratić se ženio i ja i moja sestra smo bile djeveruše.

Bio je to velik doživljaj za moju sestru jer je ona nosila prstenje dok sam ja samo stajala sa strane i dosađivala se.Samo mi je hrana bila na pameti....kada su 'sretni' mladenci izgovorili sudbono DA i kad su se svi isplakali tamo prvo smo ja i moja sestra izašle van iz crkve.U rukama su nam bili bomboni i čekali trudnu maldu sa ogromnom haljinom da se iskobelja van.Oboje su bili poznati po tome da su jako tvrdoglavi i svojeglavi.Kaže obićaj da onaj koji prvi pregazi prag da će bit gazda u kući....eh sad....obadvoje su htjeli bit gazde u kući.Mladenka je sva vesela krenila prema izlazu iz crkve a u stopu ju je pratio maldoženja.I pogodite.....obadvoje su željeli biti gazde u kući.Mladenka je zakoraćila na prag a mladoženja je u namjeri da prvi stane na prag....stao na njezinu glomaznu haljinu.Mladenka je pala na pod i počela se rolat po izlazu iz crkve.Trudna mladenka sa ogromnim stomakom je očistila velečasnom prilaz.....u onom trenutku kad je počela padati svi su je počeli vatati jedino je KayKeyStyles tamanila slasne bombone koji su zamjenili slavnu rižu....još je sam falila kola i eto....besplatna mladenačka komenija.

Eto to je ta loptica....u bjeloj haljini....ispred crkve...

vott

com

plizz

Pizdarije (#WWC)Where stories live. Discover now