Čudnovati zvukovi.

223 28 11
                                    

1.

E zbog ovih zvukova sve više i više počinjem vjerovati u duhove i nadnaravne sile.

Da vam pojasnim moj prvi susret sa duhom u kući u kojoj živim sa bakom.

2002g.

(Doduše nesječam se baš ja sad cijelog tog djetinjstva ali onak neke djelove kroz maglu)

Moj ujak je ubijen u domovinskom ratu.Moja baka je jako tugovala za njim.I dalje nakon 20 godina nosi crno.

Malo sreće u njezin život sam ja unjela kad sam se rodila.Stalno me čuvala,volila,pazila na mene....sve , učila me govoriti....

I tako jednog zimskog dana došla je moja prabaka kod mene i okupila se cijela uža porodica.Sve je bilo u redu dok je nisam rekla da vidim svog mrtvog ujaka.Moja baka je stajala do mene i gledala me sva u čudu.Nije mogla vjerovati što sam rekla.Svi su bili svjedoci.Kad me je pitala gdje ga vidim.Rekla sam da stoji kraj mene i bake.

2.

Nakon tog mog priznanja, smirili su se ti čudni zvukovi.Nakon 5 godina oped su se pojavili točnije tamo negdje 2006 kad se moj brat Željko (ujakov imanjak) trebao roditi.Bili smo slavili kirvaj.Ja,mama i moja baka smo bile u kući a ostali vani spremali stol za goste.Znam da sam čula teške muške korake kako se spuštaju niz stepenice.Moja mama je pogledala u hodnik i nikoga nije bilo.Sječam se njezinog lica kad je probljedilo.

3.

2009g.

U među vremenu sam također takve zvukove čula.Ali jedan me posebno zapanjio.Okretanje globusa.Mislim da je bilo 5 ujutro.Taman sam se probudila i planirala ponovno zadrjemati.Ali onda sam čula kako se moj hrđavi globus okreče.Bio je star ko Isusov magarac tako da se čulo i da se samo malo zaljulja.Što je najgore on se okrenio za puni krug i samo stao.Previše sam se bojala da ustanem i odem do mame.U sobi je bio mrkli mrak.

4.

Ovo se dogodilo na isti dan ali samo u 8 ujutro.Čula sam kako mi netko hoda po sobi.Ali na neki čudnovat način.Kao da baca narukvicu od perlica dok hoda.

5.

Jednu noč mi je prabaka umrla.Sanjala sam je te iste noći kako odlazi od mene.Sutra ujutro mi je mama rekla da je ona umrla.Rekla sam joj za snove ali ona mi nije vjerovala.

6.Poslije su se javile nočne more,moje mjesećarenje,svakakvo buncanje...i tako dvije godine.Odjedamput je sve to samo utihnulo.Sve do neki dan.Oped sam osjetila onu poznatu jezu.I oped su počeli ti čudnovati zvukovi.

7.Prije godinu dana sam bila kod tete na feriju.Ostala sam budna jer mi je krevet bio neudoban.A onda sam čula nekakvo grebanje pred vratima.Sigurno je bila mačka.Nakon nekoliko minuta to grebanje po podu se premjestilo u hodnik.Sa vremenom mi se sve više i više približavalo.Majke mi ako se nisam usrala u gače.Ali uporno sam se tješila da je to mačka.Ali onda mi je palo nešto na pamet.Moja teta uopče nije imala mačku.Brzo sam skočila i popalila sva svjetla u kuči.Bojala sam se i zažmirit.Grozno

Znam da čete svi sad govorti: ah to se tvoj um poigrava s tobom ili tako nešto.

Ali što ako se ne poigrava.Hm?

I samo da znate ja nisam jedina koja to čuje.Znala sam da ima puno ljudi koji to čuju.Npr. moja kuma poznaje  čovjekom koji je morao iskopavati tjela ljudi koji su pokopani pod njegovom kučom za vrijeme prvog svjetskog rata.Stalno je čuo nekakve zvukove.

Grozno.

poslije toga više ništa....

Love you all

KKS

Vott

Comm

plizz

stvarno bih voljela čuti vaše mišljenje o ovom

Pizdarije (#WWC)Where stories live. Discover now