Bilo je to ljeto 2011 godine.(Još nisam bila opčinjena One Directionom.)
Te godine sam napravila tonu pizdarija.Bilo je svega ali prvo sam se sjetila kako sam baki ubacila mrtvu pticu u kavu.
Znam pravi sam biser
Tog predivnog, prekrasnog , sunćanog dana, napravila sam jednu od mojih 'legendarnijih' pizdarija.
Još se sjećam kako sam se ćudila što taj tjedan nisam napravila neku pizdariju....i onda sam izašla na balkon, a zamnom i moja sestra.Iznad balkona je bilo golubije gnjezdo(to moju baku svake godine živcira.Stalno se deru -,- pa se onda i ona dere).
Izgleda da je jedan golubić uginuo :( pa ga je golubica izbacila iz gnijezda zajedno sa nekim ljuskama i izmetom.
Ja sam uzela neku granćicu i naravno ,ja ne bi bila ja, da nešto ne zajebem.
Još mi je sestra lijepo rekla kako će golub ( ono što je ostalo od njega i nešto kokuruza) past dolje na ljulju (znate ona staraćka ljulja).
Ja se uopče nisam obazirala na to već sam čućnula a zamnom i sestra ,te ga granćicom progurala kroz ogradu..Čula sam samo buč i odmah pogledala preko ograde zajedno sa sestrom.
Baka je sjedila dolje na ljulji ,a iz njezine kave je virio mrtvi golub , njezina poza u kojoj se našla kad je shvatila da je to zapravo golub, je bila neprocjenjiva.Odmah sam uhvatila zalet u kuću i poćela se ko retardirana smijati.Moja sestra također.
Meni je bilo smješno a moju baku je drmnio mini srćani.
Kasnije ju je mama uvjerila kako je to zapravo golubica iznacila iz gnijezda, ali moja baka njuškalo je otkrila pravu istinu..
I eto to je mrtva ptica u kavi
I skoro mrtva baka haha
Salim se samo je bila sokirana ☁