Sonunda...

171 6 1
                                    

Herkes sınıflarındaydı. Okula geç kalmaktan bu yüzden nefret ediyordu Alishia . Öğretmene bir saat açıklama yapacak olmaktan. Sınıfa girdi. Sınıftakiler kendilerini tutamayıp gülmeye başladılar. Gerçekten de berbat gözüküyordu. Islanmış giysileri ve çamur olmuş suratıyla... Öğretmen, şaşkınlıktan ağzı açılmış bir şekilde :"A- Alishia, sana ne oldu böyle?"dedi.

"Üzgünüm Bayan Gentille yolda ufak bir kaza geçirdim de"
"H-hemen yerine geç bunu seninle daha sonra konuşacağız"
"Peki efendim"
Alishia hemen yerine oturdu. Oturur oturmaz da herkes , meraklı gözlerle "sana ne oldu" dermişçesine bakıyordu Alishia 'ya . Ders bitti tenefüs başladı , herkes Alishia'nın başına toplandı ve onu soru yağmuruna tuttu. "Neredeydin?" "Ne oldu?" (Kısa bir bilgi: Alishia okulda genelde Sellie, Callie ve Linda yla takılır.) Alishia yakın arkadaşları Sally Callie ve Linda ile beraber dışarı çıktı. Onlara olanları anlattı. Artık kurumuştu Alishia'nın üstü. Her zaman yaptıkları gibi ormana gittiler tenefüste oynadılar. Ders başladı bu sefer Bayan Ebbie ile matematikti ders. Genelde kimse dersi dinlemez hatta bazıları uyurdu. Alishiaa... Hıımm fena değildi matematiği ama bayıldığı da söylenemezdi. Derse girdiler her zamanki ödevleri topladı. Yapmayanlara eksi falan verdi . Ve sonra da derse başladıı.
"Unutmayın çocuklar haftaya sınavınız var o yüzden bugün ufak bir değerlendirme yapacağıım." Herkes öfleyip pöflemeye başladı ,kimse çalışmamıştı. Tabii ki Alishia da . Kağıtlar dağıtıldı.
"Eveet süreniz başladı" dedi Bayan Ebbie. Alishia neredeyse bütün soruları yaptı bir denklem sorusu hariç. İçinden bir ses " Alishiaa alishiaa kopya çeek " diyordu ona. Kurallar önem vermeyen Alishia bile tereddüt etti kopya çekmeye ama sonra "kimin umrunda" diye geçirdi içinden ve silgisini yere düşürdü. Silgi taa yandaki çocuğun (Kristof , Kristof Colomb 'un hayranı) sırasının altına düştü. Alishia sessizce "silgimi verir misin?" diye fısıldadı. Çocuk eğilince de kağıdına baktı ama o da ne ? Bizim tembel Kristof daha hiçbir soruyu cevaplamamış! Tam o sırada Alishia sandalyesinden düştü ve Bayan Ebbie dahil herkes ona baktı. Bayan Ebbie' nin de yüzünden okunabildiği gibi cezalıydı Alishia. (Ceza tenefüslere çıkmamak ve okul bitince iki saat yerleri silmek. İşte şimdi yanmıştı Alishia . Ders bitti,tenefüs başladı tenefüs bitti ders başladı ders-teneffüs ,ders-teneffüs derken okul bitti , herkes gitti ALİSHİA HARİÇ!! Yerleri silmeye başladı sildi sildi SİLDİ . Sonunda bitti. Temizlik malzemelerini yerine bıraktı eve gitmek için eşyalarını topladı. Kapıyı itti , açılmadı! Tekrar denedi ama bi faydası yoktu kapılar kiltlenmişti Alishia okulda kalmıştı. Birden ertesi günün cumartesi olduğunu hatırladı ve gülmeye başladı "ahahahahaha 😂" Alishia hemen hemen hepgülerdi durum her ne kadar kötü olursa olsun. Birden aklına camdan çıkmak geldi. Okulları iki katlıydı. İlk katı da oldukça alçaktı. Ama cam onun ulaşamayacağı kadar yukarıdaydı. Merdiven bulmalıydı. Hemen görevli odasına gitti , merdiveni aldı , çıktı ve düştü😂. Pes etmeyecekti ama. Tekrar çıktı bu sefer açtı camı. Atladı... O kadar da alçak olmasa gerek Alishia 'nın atladığı cam ,çünkü canı çok yandı. Kahkahalarla ayağa kalktı Alishia( size demiştim, genelde hep güler.) Hava çoktan kararmıştı. Zaten gündüz bile yeterince karanlık ve ürkütücü olan orman, şimdi daha bir aşılmaz gelmişti Alishia'ya . Koşarak geçecekti ormanı. Ama birden aklına ormanda ilgili efsaneler geldi. Kaybolan çocuklar... Gece ormana gidip bir daha geri dönemeyenler... Ama cesurdu Alishia , yapabilirdi bunu. "Pekala bunu yapabilirim" koşmaya başladı. Bir yandanda gülüyordu. Hiçbirşeyin sınırı yoktu onun için. Herşey ,her zaman yapılabilirdi ona göre. Karanlıkta ıssız ormanın içinde koşan bir tandan da gülen bir kızdan bahsediyoruz sonuçta. Olacak o kadar. Ormanı geçmişti Alishia şimdi de sıra köprüdeydi. Köprüyle ilgili efsaneler de duymuştu Alishia . Nehir canavarı mesela . Dizlerinin titrediğini hissetti. Sonra da" hadi ama Alishia bunlar saçmalık" dedi. Ve geçti köprüyü. Artık yaklaşmıştı evine . Biraz daha yürüdü ve işte sonunda geldi. İçeri girdi, kapıyı kapadı "sonunda, sonunda bitti!"dedi.

SINIRLARI AŞMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin