Heey hier is een beschrijving van jill, birthe en laura xx
Jill:
Bruine ogen
Blond haar met krullen
1,71 m
20 jaar
Karakter: lief, behulpzaam, gek en koppig
Hobby's: paardrijden, dansen en zingen
Haar ouders zijn gescheiden en haar zus (12 jaar) woont bij hun vader, maar ze ziet ze toch nog regelmatigBirthe:
Bruine ogen
Bruin haar met een beetje krullen
1,72
20 jaar
Karakter: gek, lief, behulpzaam
Hobby's: tennis, dansen, zingenLaura:
Ogen groen
Blond haar stijl
1,70
20 jaar
Karakter: lief, behulpzaam, en net zals birthe en jill: gek
Hobby's: paardrijden dansen en zingen
Foto's bij media. 1ste Jill, 2de birthe, 3de laura
Hope you like xxxx enjoy :)Pov jill
Ik hoor de deurbel gaan en mijn ma de deur open maken. Ik val half terug in slaap. Opeens gaat de deur met veel lawaai open. BAMM!!!!. Dat was de deur die tegen mijn kast aanvloog. "aaaaaaaaaaaaaaaaaaah jill jill wordt wakker !!!!!!!!!" Roept birthe. 2 seconden later voel 2 personen op mij springen. "komaaaaaaaaaaaaan wordt wakkeeeeeeeeeer wij hebbben supeeeeeer goed nieuws!!!!!!!!!" Roept laura.Ik open mijn ogen en kijk recht in de gezichten van laura en birthe die me grijnzend aankijken. "wat?!! En waarom zijn jullie zo vroeg hier normaal liggen jullie nog te slapen!!" Zeg ik geïrriteerd. "sorry jill ma we moeten je iets suuuuuuuuuper belangrijk vertellen" zegt birthe. Laura knikt hebig en dan bedoel ik ook echt hevig.
"Okee vertel" zeg ik half slapend. Ze kijken mekaar aan en roepen dan tegelijk "we hebben een meet-and-greet gewonnen bij one direction aaaaaaaaaahhh!!!!!!!". Ik doe snel men handen op men oren. Ooit zal ik wel doof zijn maar liefst niet vandaag. "Sheeeeeejss kunnen jullie alsjeblieft iets zachter doen? Danku" vraag ik. "ja kunnen we maar doen we niet omdat we veeeeeeeeeel te hyper zijn!!" Roept laura. Ik kijk haar geïriteerd aan, maar ze trekt zich daar niets van aan.
In plaats daarvan gaan zij en birthe eindelijk van mij af en doen een hele belachelijke happy dance. Ik ben blij voor ze, Gelukkig is het voor 2 personen want anders ging ik mooi niet mee. Ik wil niall nooit meer zien en ook niet de jongens die hem van mij hebben afgepakt. Sorry als het egoïstisch klinkt. Maar ik een niall hadden echt een super goede band met elkaar.
~flashback~
"Hahaha oeoeoeh is jill verliefd??" Vraagt niall met een babystem. En hij zwaait met de brief die ik heb geschreven voor thomas. "nee en geef terug !!!" Roep ik naar hem en begin achter hem aan te lopen. Hij begint hard te lachen waardoor ik ook begin te lachen. Ik stop. "volgens mij is je moeder kip aan het bakken" lieg ik omdat ik weet dat hij verzot is op kip. Hij stopt en draait zich met een ruk om. Hij snuift in de lucht opzoek naarde kiplucht die ik heb verzonnen. Ik zie men kans en ren naar hem toe. Ik grits de brief uit z'n handen. Niall kijkt me nep-teleurgesteld aan. "zeg over wie het gaat pleas, dan zeg ik ook iets van mij" zzgt hij. "ik weet alles van jou al" zeg ik terug. "Niet waar" verdedigt niall zich. "welles" en zo gaat het heel de tijd door.~einde flashbak~
Ik moet lachen als ik er aan terug denk. Nee jill, je hebt hem uit je hoofd gezet hou er mee op!!. Opeens zwaait iemand voor mijn ogen. "haallllllooooooo aarde aan jiiihiiiiiill" zegt birthe. Zij en laura kijken me met een grijns aan. "Was je aan het dromen over one direction??" Vraagt laura met wiebelende wenkbrauwen. "nee, mocht je willen" zeg ik. Ook al zijn ze mijn 2 beste vriendinnen ik ga ze echt niet vertellen over niall. Dan zitten ze toch heel de tijd aan m'n kop te zagen om een handtekening of zo iets te regelen en daar heb ik dus geen zin in.
Als ze uit-gefangirld zijn (weet ni eens of da wel een echt woord is) worden ze serieus. "er is wel 1 probleem" zegt birthe. "We hebben dat gewonnen voor 3 personen" zegt laura. Te vroeg gejuigd."en het is in londen zelf" zegt ze er nog achter. Wow wacht, dus dat betekent dat ik moet meegaan. Naar niall? In londen."no way, vergeet het, ik ga niet mee!!!" Zeg ik. "Aaaah please kom op anders kunnen we niet gaan, je moet mee" zegt laura. Ik schud mijn hoofd. Ik ga echt niet mee naar niall. Garantie dat ik dan terug in een depressie val zoals in het begin. Mooi niet dus.
"Please kom mee je hoeft alleen mee te gaan tot in engeland, dan gaan wij die meet-and-greet doen en jij kan shoppen maar ga please mee" zegt ze met wiebelende wenkbrauwen als ze shoppen zegt. Yep zwakste punt. "of je gaat mee naar one direction en wordt ook een directioner" zegt laura. Met opgeheven wenkbrauwen kijk ik haar aan. "Te??" Vraagt ze. Ik knik. Dan beginnen we te lachen. "ma ga mee alsjeblieft" smeekt birthe. Ze gaan allebei voor me staan en kijken me met puppyogen aan. "Da werkt ni bij mij" zeg ik. "Please alsjeblieft dan euh dan krijg je als we daar zijn een cadeautje" zegt laura. "serieus hoe oud denk je wel niet dat ik ben" zeg ik nep-verontwaardigt. "Haha sorry" zegt laura. "ma serieus ga gewoon met ons mee en we zien daardan wel hoe we het gaan doen" zegt birthe. Dus gewoon londen ingaan, shoppen en niall ontwijken. Misschien kan dit wel werken. "Best ik ga mee" zeg ik dan. "woeoeoeoeoeoehooeoeoeoeoeow" roepen ze en lopen naar beneden. Ik stap ook uit mijn bed en ga snel douchen.
Ik doe een broek aan en een blouse. Ik loop de trap af en ga naar de keuken. Daar zitten birthe en laura te praten met men moeder. "Dus londen eh" vraagt ze. "jaah inderdaad" zeg ik. "ben je daar wel zeker van me...". "ja mam heel zeker" onderbreek ik haar en geef haar een hou-je-mond-want-zij-2-weten-van-niets-blik. Ze geeft een knikje. Birthe en laura kijken mekaar raar aan, maar besteden er uiteindelijk geen aandacht meer aan. Ik weet hoe men moeder over niall denkt. Zij heeft mij voor maanden moeten troosten. Ik heb super veel gehuild en ik ging ook niet meer naar school. Toen zijn we uiteindelijk naar belgie verhuist en heb ik mijn leven terug kunnen oppakken. Na een half jaar heb ik dan birthe en laura ontmoet in de bios. Ik was er alleen naartoe omdat niemand anders wou en ik wou super graag the hunger games zien. Ik kijk naar die 2 die voor de moment aan het vechten zijn voor een pakje oreo's. Typisch.
*************************************
Ik weet het, het eerste hoofdstukje is kort en nogal saai maar het wordt beter echt!!!
Lovies xxxxx
JE LEEST
Irisch boy ~Niall Horan~
Teen FictionJill, laura en birthe zijn hartsvriendinnen. Ze delen alles en zijn ook altijd samen. Ze hebben alles gemeen op 1 ding na. One direction. Birthe en laura zijn hopeloze die-hard-directioners tot grote ergenis van jill. Jill haat one dirction. Reden:...