Pov jill
Ik sta voor m'n kast. Tot nu heb ik dit in mijn koffer liggen: . Dat was het. Mijn mama komt men kamer binnen "Neem niet te veel mee want een wee..." zegt ze maar ze stopt in het midden van haar zin want ze ziet mijn koffer leeg op het bed liggen. "Jah dat bedoelke ik nu ook weer niet" zegt ze lachend kijkend naar de lege koffer.Ik glimalch naar haar maar die verdwijnt weer als ik er over na denk waarom ik mijn kofer aan het inpakken en voor wie. "Weet je dit wel zeker, niall terug zien, ik bedoel, je weet hoe hij je heeft gekwetst en hoe jij erop reageerde" zegt ze en kijkt me bezorgt aan. Ja het was echt geweldig (voel het sarcasme). Maanden huilen, super slechte cijfers omdat ik depressief was en niet wou leren, dagen zonder eten of drinken omdat ik me opsloot in mijn kamer. Geweldige tijdjes (en al weer: feel the sarcasm). Toen verhuisden we naar belgie pakte men leven weer helemaal op en begon met paardrijden. Ondertussen heb ik zelf een paard: Fierro. Ik beloofde mezelf 3 dingen: 1 dat ik nooit nog contact zou zoeken met niall, 2 hem totaal niet herkennen als ik hem tegen kwam en 3 zeker niet aardig doen. En bedankt birthe en laura voor het breken van belofte nummer 1. "Weet je dit wel zeker" vraagt ze nog een keer.Ik kijk haar recht in de ogen als ik het volgende zeg: "Niall kan mij niet meer kwetsen want ik heb mijn hart volledig afgesloten voor hem, dat laat ik hem echt niet toe". Ze knikt en loopt daarna de kamer uit. Ik kijk op mijn wekker-radio naast het bed: half 4. Dan ga ik maar voort met inpakken. Ik ben bijna klaar als laura en birthe mijn kamer komen binnen gestormd. Ze blijven me aanstaren tot ik er geïrriteerd van geraak. "wat" vraag ik. Ze blijven me met een geamuseerde blik aankijken. "zeg nu" dring ik aan. "Ik had eigenljk nooit verwacht dat je dit ging doen" zegt birthe. "jaaahh ik ook niet" zeg ik zuchtend.
Ik leg de laatste spullen in mijn koffer en leg ze erin. Daarna wil ik hem sluiten maar dat gaat niet volgens plan. Hij wil niet toe.
"help eens" zeg ik tegen niemand in het bijzonder.
Laura komt naar me toe en gaat op de koffer zitten.
"hoe-veel heb jij wel ni-hiet mee"zegt ze terwijl ze de koffer probeert, probeert, dicht te krijgen.
"Niet zoveel, echt niet" verdedig ik me.
Ik ga samen met haar op de koffer zitten en probeer het zo.
Geen beweging.
Opeens begint birthe heel hard te lachen. Ik en laura kijken haar raar aan. Ikzelf begin ook te lachen. Geloof me eens dat je birthe hoort lachen begin je automatisch mee te lachen. Haar lach is zeg maar zo'n een beetje aanstekelijk. Laura is ondertussen ook al beginnen te lachen. "je hebt iets tussen de koffer steken hahaha" zegt birthe lachend. Lachend sta ik op en kijk naar de rits. Okee dat ik dat niet heb gezien. Er steekt een pak chocolade uit, ja ik ben daar super verslaafd dus zo iets gaat altijd mee . Ik stop ze er terug in. Ik probeer opnieuw de koffer te sluiten. Hij gaat heel vlotjes toe alsof het lijkt dat er niets insteekt. Okee dat wordt lekker veel shoppen in londen aangezien er zo gezegd toch niks insteekt. Birthe en laura kijken geamuseerd toe. "Kom laten we naar beneden gaan" zeg ik en loop mijn kamer uit. Ik hoor voetstappen achter me dus dat betekent dat ze me volgen. *logica*
"moeten jullie iets drinken?" vraag ik als we in de keuken aankomen. "doe maar cola" zegt laura. "Mij ook !!!!!" roept birthe uit de woonkamer. Met 2 gevulde cola glazen en een glas limonade voor mij, ik ben niet zo een cola-fan, loop ik de woonkamer binnen. De tv speelt. Ik kijk wat ze hebben opgezet mtv. Ik kijk maar mee of er barst weer een heel gevecht los over wat we gaan kijken. De laatste keer eindigde birthe met een lichte bloedneus. Ze wou gaan lopen met de afstandsbediening maar keek niet waar ze liep en botste toen recht tegen de muur op. Ik lach als ik terug aan denk.
Ik kijk naar de tv en zie dat little mix er op is met salute. Ik vind little mix echt geweldig. In de liedjes zit zo veel energie. Ik ben ook eens naar een concert van hun geweest en dat was echt super. De meeste van hun liedjes kan ik ook op men gitaar spelen. Abrupt wordt ik uit men gedachten gehaald. "OMG misschien ontmoeten we perrie wel, ik bedoel ze is de vriendin van zayn !!" zegt laura. "en wij hebben een meet-and-greet met zayn en de rest van de jongens" maakt birthe haar zin af. Op dat moment komt er een liedje met een leuke beat op tv. "aaaaaaaaaah omg" roepen birthe en laura teglijk. Ohh nee dit kan maar 1 ding betekenen. "ze spelen midnight memories van one direction op tv woehoeoeoeoew" roepen ze nog. Yep ik had gelijk. Als 2 maloten beginnen ze te dansen op de muziek. Ik begin ze stieken te filmen. Dit kan later nog van pas komen denk ik bij me zelf. Opeens komt er een stem die ik al heel lang niet meer gehoord heb op tv. Hij is zwaarder geworden en mannelijker maar die ken ik uit de duizend.
Ik kijk naar de tv en zie daar een blonde jongen met fel blauwe ogen zingen in een soort van kebabzaak. NIALL. Ohh mijn god hij is verandert. Hij gooit zijn armen in de lucht, springt daarna over de toonbank en neemt een super grote hap uit een groot stuk vlees dat ophangt. Typisch zijn liefde voor eten zal ook nooit veranderen. Die glinstering die hij in z'n ogen heeft had hij ook in z'n ogen toen hij hoorde dat hij door mocht naar de volgende ronde. Hij is zo veel verandert maar toch nog zo veel hetzelfde gebleven. Zijn haren, zijn ogen die lach. Die spieren zijn ook heel fel verandert. Opeens komt er een jongen met bruin haar in beeld die teken doet 'call me' naar oude vrouwtjes. Okee dan. En daar is niall weer naast de andere. Birthe en laura zijn nog altijd aant flippen of aan het dansen, ik weet het niet zeker. Ik kijk terug naar niall. Ik mis hem
Zijn lach
Zijn ogen
Zijn ooooh zo lieve ogen en prachtig lach
Zijn zacht karakter
OOOW nee dat was ik niet van die mooie lach en heel die boel
dat waren de euh kaboutertjes
Maar ik mis hem, dat ga ik niet ontkennen, en nu ik hem zo zie, mis ik hem nog meer. Oooh boy, die dagen in engeland gaan zo erg zwaar worden. En zo te zien kan het voor laura en birthe niet snel genoeg gaan. Ik wil nog wel eventjes wachten. Niall schrijft iets op een papiertje en geeft het daarna aan een agent. Dan loopt hij snel naar een boot waar de andere 4 jongens op hem wachten en de boot vertrekt. Zonder de agent. Okee die onnozele streken is hij dus ook nog niet kwijt gespeeld. Als de clip gedaan is gaan laura en birthe terug 'rustig' zitten. "oooh man nu kan ik zeker niet meer wachten tot het concert in de O2 arena. En dan is 5 seconds of summer er ook bij. aaaaah" zegt birthe. Laura geeft haar een dodelijke blik. "Woow wacht wat ???!!!!" vraag/roep ik. "jaa er is een soort van concert voor de meet-and-greet" zegt laura.
*************************************
Tam tam tam wat zal jill ervan zeggen
En goed?? Laat iets achter vote/comment baay
Lovies xxxxxxx
JE LEEST
Irisch boy ~Niall Horan~
Teen FictionJill, laura en birthe zijn hartsvriendinnen. Ze delen alles en zijn ook altijd samen. Ze hebben alles gemeen op 1 ding na. One direction. Birthe en laura zijn hopeloze die-hard-directioners tot grote ergenis van jill. Jill haat one dirction. Reden:...