Hoofdstuk 12

212 17 4
                                    

Pov niall
We blijven nog een paar seconden staan. Zo zonder een woord te zeggen. Uiteindelijk begint harry te zingen.

Straight off the plane to a new hotel
Just touched down, you could never tell
Big house party with a crowded kitchen
People talk sh*t but we don't listen

Harry gaat verder met de strofe en daarna neemt louis over.

Tell me that I'm wrong but I do what I please
Way too many people in the Addison Lee
Now I'm at the age when I know what I need, oohh

Ik blijf als versteend op men plaats staan en speel verdoofd verder terwijl ik de grootste moeite doe om niet naar b1 te kijken.

Als het refrein begint kom ik een klein beetje weer bij zinnen. Zonder dat ik het zelf door heb kijk ik naar a1 a2 daarna naar b2 en dan b1. Daar staat ze op een van de eerste rijen. Mee te bewegen op de maat van de muziek samen met haar 2 vriendinnen. Ik blijf naar haar kijken, ze is zo mooi geworden en volwassen. Opeens stoot een van de 2 vriendinnen haar aan. Ze kijkt richting mij.

Pov jill
Ik gil mee met de fans. Het voorfilmpje zal wel bijna gedaan zijn. Het is echt nog wel grappig. Opeens gaan alle lichten uit. M'n hart bonkt in men keel. Dit is echt wel zenuwslopend. Ik kijk naast me zie birthe en laura hun echt kapot gillen. Ik lach en gil mee. Dan gaan de luiken open zachtjes. De hele zaal word wild. Als de luiken helemaal open zijn stappen de jongens naar buiten. Mijn blik zoekt automatisch niall. Mijn ogen glijden over de jongens die volgens mij allemaal naar mij kijken. Ik kijk naar niall. Hij kijkt strak voor zich uit en daarna naar louis die precies knikt. En dan ook naar harry, ook hij knikt. Ze blijven zo een tiental seconden staan 4/5 naar mijn richting kijkend. Daarna begint harry met zingen.

Ik hoor birthe en laura achter me mee zingen met chorus. Ik blijf naar niall kijken. Hij is zo zo anders. Maar toch nog zo vertrouwd. Hij blijft versteend staan maar begint dan toch een beetje te bewegen. "Way too many people in the Addison Lee" hoor ik birthe en laura hard meezingen. Ik draai me een kwartslag om en kijk hun aan. Ze hebben de tijd van hun leven. Laura tikt me aan en wijst naar het podium. Ik draai me om en zie niall naar me kijken. Ik vesteen helemaal. Alles om me heen verdwijnt, zelfs die gillende trienen achter me. Alleen ik en die jongen die me zo hard gekwetst heeft. Hij kijkt me recht in de ogen met zen helderblauwe ogen. Met een klap kom ik terug op de grond.

Wat ben ik hier aan het doen? Waarom ben ik hier? Waarom wou ik hier mee naar toe komen? Dit wou ik niet ik wil hier weg. Ik wil hier weg en wel nu meteen. Ik wil me omdraaien en weglopen maar een ijzeren greep grijpt men pols vast. Ik kijk op en zie birthe naar me kijken. "Wat wou jij gaan doen" roept ze boven het geschreeuw uit. "Ik kan dit niet ik wil hier weg" zeg ik bijna huilend. "Jawel je kan dit wel laat zien dat je sterker bent dan hem, laat zien dat je je niet laat intimideren door hem, je bent sterker dan hem" roept ze terug. Ze heeft gelijk. Ik ben sterker dan hem. Ik veeg ruw een verdwaalde traan weg van men wang en draai me terug om.

Ik focus me op al de andere jongens behalve hem. Harry komt voor ons staan en begint heel onnozel te dansen. Ik begin te lachen. Als het refrein komt weet ik opeens welk liedje dat ze spelen. Dat van op de tv, van toen ik hem voor het eerst zag in deze 3 jaar.

De jongens zitten helemaal in hun liedje en ik dans erop los. Ik heb regelmatig oogcontact met ze maar dat negeer ik.

We zitten ongeveer net over de helft en liam begint te spreken. "Helloooooooooo o2!!!!" Roept hij door de microfoon. Iedereen gilt inclusief ik. "Did you enjoy it so far?" Vraagt hij weeral geschreeuw. Ik grinnik. "Jullie zijn echt de beste opening die we voor de hele tour konden hebben" zegt hij en al weer geschreeuw. "Bedankt dat jullie naar hier zijn gekomen, wat jullie voor ons gedaan hebben in deze 3 jaar. Jullie zijn de beste en bezorgen ons de tijd van ons leven, hopelijk wij jullie nu ook !! Hier is live while we're young" en daarmee sluit hij af. Ik begin net zoals de rest te gillen ook al weet ik niet eens hoe het gaat.

Irisch boy ~Niall Horan~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu