pov jill
We stoppen voor een groot maar toch een gezellig hotel. Laura birthe en ik stappen uit. "Wow" zegt birthe. Ik knik. Ik draai me om en zie dat de taxichauffeur de koffers al uit de achterbak heeft gehaald en achter ons heeft neer gezet. Ik betaal hem en loop daarna naar de andere die ondertussen al door zijn gegaan, wachten hoeft zeker niet meer? Denk ik in mezelf. "Ahh je komt toch nog" zegt laura als ik eindelijk bij hun aankom. "er bestaat zo iets als wachten" zeg ik terug.Als we het hotel binnen komen ga ik rechstreeks naar de balie terwijl laura en birthe vliegen vangen. "We komen inchekken" zeg ik. De vrouw achter me kijkt me raar aan, waarschijnlijk omdat die andere 2 nog niet bij me staan. "Ze staan daar" zeg ik en draai me rond. Hu ?!! Waar zijn birthe en laura. Ze staan niet meer op hun plaats. Ik hoor geschreeuw en kijk naar buiten. Er staat een groep gillende meiden een paar meter voor het hotel. "momentje" zeg ik tegen de vrouw achter de balie die me nog steeds raar aankijkt. Ik negeer het en loop naar buiten, de koffers laat ik gewoon binnen staan.
Als ik buiten kom duw ik direct mijn handen op mijn oren door al het geschreeuw. "Birthe??!! Laura??!!" roep ik in de hoop erboven uit te komen, niet dus. Ik loop dichter naar de groep toe en zie birthe haar felle blauwe en laura haar fleshi-groene truien al staan, eigenlijk histerisch op en neer springen. Ik loop er naar toe en tik hun op hun schouders. "aaaaaaaaaah!!!!!!!!!!! One Directiooooooooooon!!!!!!!!" gillen ze allebei echt super hard in mijn oor. Fijn. Nog een beetje dover, ik zweer het je ik ga doof terug naar huis. Wow, wacht wat one direction? Dat betekent niall, dus ik wil hier weg. Op dat moment komt een zwartharige jongen naar birthe en laura die volgens mij een hartaanval krijgen. Hij neemt een foto en geeft een handtekening en maakt daarna nog oogcontact bij mij.
Ik kijk de menigte die ondertussen al zo'n 10 keer groter is geworden rond. Hoe kom ik hier in hemelsnaam uit. Ik probeer me terug om te draaien maar dat lukt niet. Ik probeer mensen aan de kant te duwen, maar val zelf tegen ze aan. Ik wordt van de ene kant naar de andere gegooid. Ik val bijna op de grond maar kan me nog net opvangen. Dan begin ik in paniek te raken. "laat me erdoor alsjeblieft!!!!" roep ik histersich, niet van omg-one-direction-histerisch, nee, van ik-heb-bang-histerisch. Opeens grijpt een sterke arm mijn hand, hij duwt de verschillende meiden aan de kant en binnen no-time ben ik uit de groep. Als ik op kijk sta ik voor een grote gespierde man met zwart haar. "dankje" zeg ik buiten adem. "alles goed?" vraagt hij bezorgt. Ik knik. "niet slim om je zo maar tussen een groep directioners te gooien" zegt hij. Ik schud lachend mijn hoofd. "Ik ben paul" zegt de man. "jill" zeg ik en schud zijn hand. Ik kijk terug naar de groep. 5 jongens komen geleidelijk uit de groep. Eerst 1 een jongen met gekrul haar. Na hem komt er nog iemand die ik in de ogen kijk. Die blauwe ogen die ik zo gemist heb maar me ook zoveel pijn hebben gedaan. Niall. Ze kijken me allebei aan. Zo snel als ik kan draai ik me op mijn hakken om en loop snel terug richting de ingang van het hotel. "Nog bedankt voor de hulp!" roep ik naar paul en ga dan snel terug naar de lobbie die gelukkig niet aan het raam is en ga daar zitten wachten op laura en birthe.
pov Niall
"omg niall I love you", "niall wil je met me trouwen", en zo gaat het door. Ik loop naast liam die handtekeningen aan het geven is. Ik doe hetzelfde en zit bij mijn gedachten bij mijn bed, man wat wil ik graag gaan slapen, het is 1 uur 's nachts en wij zitten handtekeningen te geven. Normaalste zaak van de wereld. Ik trek nog een paar foto's als ik opeen iemand hoor roepen "laat me erdoor alsjeblieft!!!!" Ik probeer naar de stem toe te gaan meer wordt tegen gehouden door een fan. "omg niall wil je alsjeblieft op de foto met me?" vraagt ze. Snel neem ik de foto en ga door. De stem is weg. Ik probeer uit de groep te geraken net zoals de andere jongens meer paul is nergens te bekennen. Geweldig. We banen ons een weg vol met handtekeningen en foto's. Langzaam aan komt het einde in zicht, begrijp me niet verkeert ik hou van onze fans, maar soms kunnen ze echt ver gaan. "Heey niall, mogen we met de foto op je?" vraagt een meisje met bruin en een met blond haar. "we kennen een oude vriendin van j..." zegt het meisje met bruin haar maar stopt met praten zodra ze een stoot krijgt van haar vriendin. Ik neem een foto en loop daarna door. Een oude vriendin van me?Harry is als eerste uit de groep ik bijna.Ik ben er bijna en ik zie dat hij kijkt naar iets, ik probeer zijn blik te volgen. Daar staat paul met een meisje te praten. Ze schud zijn hand. Ze is best wel mooi. Ze heeft iets wat al die andere meisjes niet hebben. Ze kijkt naar harry, als ik eindelijk uit de groep kom kijkt ze naar mij. Haar blik wordt zo hard als steen. Ik ken haar ergens van, die ogen, dat haar. Jill. Omg wat is ze verandert. Opeens draait ze haar op haar hakken om en loopt weg. Ze roept nog iets naar paul en gaat dan een hotel binnen. Ik weet waarom ze zo wegliep, ik heb haar toen achter gelaten, ik heb haar pijn gedaan. Snel loop ik naar paul. "hoe ken je haar?" vraag ik. "ik ken haar niet, ze probeerde uit de groep te geraken maar werd bijna vertrappelt. Ik heb haar eruit gehaald. Waarom?" vraagt hij. "ze is een vriendin van mij" zeg ik zacht. Blijkbaar iets te zacht want hij heeft het niet gehoord. "kom jongens we gaan" zegt paul als iedereen uit de groep is. De meisjes met blond en bruin haar verlaten de groep en lopen richting het hotel waar jill ook is ingegaan. Ik wil erachter gaan maar iemand houd me tegen. Ik draai me om. "nee niall, we gaan jullie moeten slapen jullie zijn al veel te lang op" zegt paul. "maar paul" probeer ik nog. "nee niall we gaan" zegt hij streng en hij sleurt me mee. Ik kijk nog een keer om. "gast wat heb je?" vraagt louis opeens. Ik schud mijn hoofd en loop langzaam mee naar de van die achter de hoek geparkeerd staat. Louis blijft me raar aankijken. Ik weet nu al dat ik heel de weg ga ondervraagd worden door 4 idioten die niet van ophouden weten om mijn raar gedrag.
pov jill
Na een tien-tal minuten komen laura en birthe druk pratend binnen. "En was het leuk?" vraag ik als ze bij mij staan. "Jaaaa" zeggen ze glunderend. Ik knik en zeg "kom da gaan we ons inchecken want ik wil gaan slapen". We lopen naar de balie waar dezelfde vrouw nog altijd zit. "hoi we komen inchecken" zeg ik. Ze kijkt op. Ik ga een klein beetje opzij zodat birthe en laura goed zichtbaar worden. Ze zijn de foto's en filmpjes aan het bekijken aan het geschreeuw te horen. Ze knikt. "naam?" vraagt ze. "adams" zeg ik. "jill adams?" vraagt ze als bevestiging. Ik knik. "hier is jullie kaart: verdieping 3 kamer 73, het ontbijt is van :half 8 tot 10 en het avond eten is van half6 tot 8. De wifi is gratis: de gebruikersnaam is de kamernummer en het wachtwoord is de achtenaam van degene wie het hotel heeft geboekt" zegt de vrouw. Ik knik vriendelijk "fijne avond" zeg ik nog, ze glimlacht lief terug. 'jij ook'. Ik draai me om en loop richting de liften. ""komen jullie ik wil naar de kamer" zeg ik tegen birthe en laura als ik langs hun door kom. Ze knikken en lopen me al fangirlend na (da is geen woord ma who cares). Als we de liften uitlopen gaan we naar onze kamerdeur. Ik doe de sleutel in het slot. "samen" vraag ik. Ze knikken. Samen openen we de deur. "Wooow" zeggen we alle 3 tegelijk als we de kamer binnenlopen. Ik loop direct naar 1 van de 3 persoonsbedden en laat me erop vallen. "ik word de volgende 12 uur NIET wakker gemaakt eh" zeg ik. Birthe en laura schieten in de lach. "uhu" zegt birthe lachend. Ik hoor de deur sluiten. "ge je serieus in je kleren slapen?" vraagt laura. Ik knik want ik ben te lui om te antwoorden. "okee, je doet maar" zegt brithe. Ik doe de lakens om me heen en val zo goed als meteen in een droomloze slaap.************************************************************************************************************
Heeey nieuw lang chapie
you like ?? ik ben best wel trots op dees hoofdstukje vote/comment?
lovies xxxxxxxx
JE LEEST
Irisch boy ~Niall Horan~
Teen FictionJill, laura en birthe zijn hartsvriendinnen. Ze delen alles en zijn ook altijd samen. Ze hebben alles gemeen op 1 ding na. One direction. Birthe en laura zijn hopeloze die-hard-directioners tot grote ergenis van jill. Jill haat one dirction. Reden:...