11.

391 25 0
                                    

~Steve szemszöge~

Bruce először átgondolta a válaszát, majd alig láthatóan bólintott.

-Komolyan?-egy kicsit azért meglepődtem.-Most ez biztos? Biztosan meg tudod csinálni?-néztem rá kérdőn. Óh Steve...azt mondta, hogy igen, bízz már benne. 

-Szerintem...szerintem megoldható.-nézett rám komoly tekintettel.

-Köszönöm...-összeráncolt szemöldökkel pillantott rám.-...hogy megpróbálod.-tettem még hozzá és megöleltem, legalább is próbáltam először hátrálni kezdett, azután esetlenül viszonozta az ölelésemet.

-Ömm Steve?-kérdezte és hátrébb tolt.-A többieknek szólsz?- tekintetemmel a földet pásztáztam.-Steve, ugye szólsz nekik...?-kérdezte.

-Még...még nem tudom.-néztem végül rá.

-Steve nem mehetsz oda egyedül.-miért mondja ennyiszer, hogy Steve?-Figyelj...nem titkolózhatsz a többiek előtt, Tony ugyanolyan fontos nekünk, mint neked. Egy csapat vagyunk.-hosszas szemkontaktus után óvatosan bólintottam, beleegyezve abba, hogy elmondom a többieknek a "tervem".

-Akkor szerintem most megyek és szólok a többieknek.-megfordultam és elindultam összeszedni mindenkit.

Natasha és Clint az edzőteremben edzettek, Wanda és Pietro az nappaliban néztek valami sitcom-ot, Thor elkezdett Bruce-szal beszélgetni, Bucky még mindig a tárgyalóban ült, Samnek el kellett mennie, Rhodey pedig, hát ő elment Nick Furyval... valamiért úgy éreztem,hogy rá nem számíthatunk, ő biztosan nem a mi tervünket követné, vagy legalábbis beszámolna Furynak róla. 

-Hé srácok!-nyitottam be az edzőterembe, ahol mindent abbahagyva rám néztek.

-Mizu, Steveeee?-biccentett Clint.

-Vissza tudnátok jönni? Lenne még egy kisebb megbeszélni való...-vakartam meg a tarkómat, miközben oda-visszapillantottam a két csapattársamra.

-Ahh...Fury nem ment még el?-nézett rám fájdalmas tekintettel Nat.

-De, de már elment.-hagytam egy kis szünetet.-Én szeretnék veletek beszélni.-mindketten bólintottak és elkezdték pakolni a cuccaikat.

-Mindjárt megyünk.-mosolygott rám Natasha egy megnyugtatóan.

-Rendben, megyek és még összeszedem a többieket.-mondtam és elindultam a földszintre.

Már a lépcsőről lehetett hallani, ahogy Pietro nyavalyog.

-Mindig csak sitcom...sitcom,sitcom,sitcom.-mosolygott össze a testvérével.

-Jahj kibírod, nyugi.-nevetett Wanda.

-Századjára már nehéz kibírni. De miattad megéri.- Pietro megölelte oldalról Wandát. Aww olyan aranyosak, muszáj nekem most szervezni azt a megbeszélést?

-Sziasztok!-mosolyogtam rájuk kedvesen.

-Szia Steve! Te is jössz?-biccentett Wanda a televízió felé.

-Oh, most nem tudok, majd máskor.-mosolyogtam rá.

-Látod, ő se akarja ezt nézni.-nézett a fiú a húgára.

-Nem baj, de te akkor is megnézed velem.-ölelte meg a lány a fiút.

-Öm...-köszörültem meg a torkomat.-Vissza tudnátok jönni a tárgyalóba? Lenne még valami amiről beszélni szeretnék veletek. Mikor végig mondtam egy pillanat alatt Pietro felállt és megölelt, először megijedtem, aztán eltolt magától és mosolyogva megszólalt.

Végül csak te kellesz/ StonyWhere stories live. Discover now