~Tony szemszöge~
Steve törölközőjével a derekamon
- Úristen Steve törölközőjét használom...STEVE ROGERSÉT-átrohantam a szobámba. Levegőt alig mertem venni a közelében, még akkor se amikor kijöttem a fürdőből. Levegőt kapkodva ültem le az ágy rámeső felére, és visszagondoltam az imént történtekre.
Már egy ideje elmélkedhettem, amikor eszembe jutott, hogy még nem vittem neki türölközőt. Gyorsan felpattanva kerestem egyet a szekrényben, és már szaladtam is le a földszintre. Az ajtó előtt megtorpantam.- Mi van ha már fürdik? Nem azt mondom, hogy nem tetszene a látvány, csak lehet, hogy nem tudom magam tűrtőztetni, ami elég kínos lehet.-
Mély levegőt véve először bekopogtam, válasz nem jött, nem hallhatta a víz miatt.
Lassan kinyitva az ajtót léptem be, Steve a bal oldalon a középső zuhanyt foglalta el, amire tökéletesen ráláttam az ajtóból is.
Rogers nekem háttal állt, így elém került formás feneke.- Huu, tényleg ez amerika legjobb feneke.-
Pár perc bámulás után, közelebb mentem a meztelen férfihez.
-Khm...-krákogtam egyet, hogy észrevegyen, vagy legalább megforduljon és láthassam azt amiért valóban jöttem.
Ezútal meghallott, és hirtelen megfordult és elém tárult a menyország. Tekintetem egyből odacsúszott, le se tagadhattam volna, hogy megbámultam, jó hogy a nyálam nem kezdett el csorogni.
- Ez nagyobb mint az enyém-
Gondoltam és megnyaltam alsó ajkamat. Kidolgozott felsőtestét végigmérve néztünk farkasszemet. Lent kezdtem életre kelni, nagyot nyelve haraptam bele a számba. Mégmindig a kezemben szorongattam a rongyot, elfelejtettem, hogy ott van, igen elfelejtettem...
Steve arcáról nem tudtam semmit se leolvasni, nem látszott, hogy kényelmetlenül érezné magát, csak enyhén lett vörös az arca, ami nagyon cukin állt neki.
Ha nem lenne Pepper, akkor most azonnal leteperném, ami most nem olyan jó ötlet...habár...-Khm...Tony?-köszörülte meg a torkát kérdőn pillantva rám.
Rekedtes hangjára összerezzentem és kiesett a kezemből a törülközője ami csupa víz lett.
- Miért lesz mindenem vizes?-
-Picsába- szisszentem fel.
-Hogy beszélsz?-nézet le rám mosolyogva.
Lehajoltam, hogy felvegyem, amit leejtettem, de teljsen elfelejtettem, hogy még rajtam is csak egy törülköző volt, ami egy gyors mozdulattal leesett rólam.
Ott álltunk egymással szemben teljesen pucéron, lopva Stevere pillantottam, és esküdni mertem volna rá, hogy a félig meredező férfiasságommal nézett farkasszemet.-És mi történt? Micsoda?-
Steve rámarkolt a saját farkára amit egy hangos nyögése követett. Aztán mint akinek akkot esett le, hogy nincs egyedül felkapta a vizes törölközőt és kirohant a helyiségből.
Meglepetten álltam az ajtót bámulva, a zuhanyt gyorsan elzártam, mivel nyitva hagyta és cuccait megfogva átmentem a saját szobámba.-Ez most tényleg megtörtént?-
Kérdeztem magamtól már sokadjára. Mosolyogva játszottam le magamban a jelenetet újra és újra. A hangja még mindig ott motoszkál a fejemben, ahogy a kívánatos farka is.
-Stark úgy viselkedsz mint egy tinilány-
Egyszerűen nemtudtam kiverni a fejemből az egészet, annyira felizgatott a puszta látványa is, amennyire még egyetlen nő se volt képes. Újra lejátszódott bennem a -nem férfiasnak mondható- nyögése és ennyi kellet,teljesen felállt.
STAI LEGGENDO
Végül csak te kellesz/ Stony
Fanfiction"Mondtam, hogy ne menj.-néztem rá a könnyeimmel küszködve és egy apró csókot nyomtam ajkaira. Újra velem van, újra biztonságban..." #1 ironman~05/01/22 #1 Stony~12/05/21 #2 Stony~07/05/21 #3 Stony~25/04/21 #4 Stony~28/04/21