Part 1: First chapter

414 34 15
                                    

Author nak bagitahu bahawa story ni pasal park jimin melalui kehidupan yang perit.Cerita ini mengandungi Mpreg,bxb dan pasal kehidupan bts pun ada jugaj dalam ni...

Jadi marilah author start chapter ni.This is my third book...

Park jimin ada crush dengan semua orang.Tak kiralah orang tu cina ke,london ke atau bangsa2 yang lain.Bukan setakat lelaki je dia ada crush,perempuan pun ada jugak tapi lebih kepada lelaki..
Park jimin pernah bermimpi untuk menjadi idola dan penari,jadi dia berusaha bersungguh-sungguh sampailah menjadi trainee di Big hit entertainment di mana dia berjumpa dengan jeon jungkook,kim namjoon,jung hoseok,kim seokjin,kim teahyung dan Min yoongi.Dia dapat mencapai impian itu,dan bangtan boys ataupun nama famousnya dikenali sebagai BTS telah menjadi worldwide dan makin terkenal sehingga sasaeng toxic tu sanggup mengacau hidup mereka.Marilah kita cerita kehidupan park jimin ini..

13 oktober,2008

'Aku dengar ada seorang selebriti amerika nak datang ke halaman bandar kita'

'Eh,ya ke?'

'Ya lah,kau tak tengok berita ke semalam?'

'Tak sabarnya nak tengok dia!!'

'Betul tu!!!'

'Ahhh!!'

Jerit kedua-kedua yeoja tersebut.Mereka ialah penyampai khabar di sekolah menengah busan tersebut.Seperti gosip lah...

Park jimin yang baru berumur 13 tahun ketika itu dengar apa yang berita tu sampaikan semalam.Dia sangat excited sebab dia meminati artis tersebut dan sangat-sangat obses sampai ke bilik air pergi tampal poster namja tersebut.Habis naik angin eomma,appa dan adik lelakinya naik angin sebab bersepah gambar artis tu.

Jimin: bila artis tu nak datang?

Yeoja 1: esok.Hhmmm❤❤

Yeoja 2: kau jangan lambat pulak esok.Nanti tak sempat nak tengok dia.

Yeoja 1: entah,nanti kau kempunan.

Jimin dan yeoja2 tu gelak sekali.

Jimin: yelah,esok aku datang awal.

KRIING!!! Loceng sekolah berbunyi.

Namja 1: jom balik rumah!!!!

Yang lain: jom!!!

Park jimin sedang mengemas buku sambil berangan rupa lelaki tu.

Handsomenya lah artis tu. Kata hati jimin

Di rumah eomma dan appanya...

Jimin sedang membelek-belek majalah harian dan terjumpa satu muka surat yang menarik perhatian dia.

Adakah anda ingin menjadi idola terkenal?

Sila hubungi kami: 012xxxxxxxxx

Big hit entertainment

Jimin: aku nak ambil nombor telefon ni kejap.

Dia sedang menulis nombor telefon company tersebut.Selepas dia siap tulis nombor tu,adik dia pulak memanggil.

'Yah! Fark simen!!! Eomma suruh kau tolong masak makanan untuk malam ni!!'

Aishh,geram pulak budak jihyun ni...

Jimin: hoi! Fork bihun!!! kau cakap dekat eomma aku nak bermalas-malasan hari ni!!!

Jihyun: garpu kau panggil aku,kejap nak bagitahu..

'Ahh~barulah boleh relax'

Eomma jimin pun menjerit dari bawah.

Eomma: yah! Kalau kamu tak turun,eomma akan pijak2 dan bakar semua poster artis amerika yang kamu obses sangat tu!!!

Park jimin pun cepat-cepat bangun turun bawah.

Keesokan paginya...

'Cepat berlari,nanti lambat!!!'

Jimin sedang berlari selaju-lajunya sambil mengigit roti yang disapu jem berry di mulutnya.

'Fuh,mujur sempat sampai'

Chim chim sedang mengusap dadanya sambil bernafas kencang lepas berlari.

'Baiklah,cikgu nak kamu semua berbaris dalam dewan sebelum artis amerika tu sampai.'

'Baiklah cikgu'

Semua berbaris dengan kemasnya dekat dalam dewan tu.
Akhirnya,artis itu telah sampai dekat Busan high school..
Dia sedang berjalan memasuki ke dalam dewan dan menaiki pentas untuk berucap.

'Hello'

Semua pelajar-pelajar dan guru-guru bersorak happy.

'Hi,my name is Kolman Sean.I was a american-Germany people,my mother is germany and my father is american.Nice to see you guys here!!'

'Nice to see you too,kolman!!!' Jeritan pelajar-pelajar tersebut.

Jimin: aku rasa aku nak belajar bahasa inggeris hari2lah.

'I came here because i want to know a korean tradition.My favourite things is science fiction and fantasy.'

Jimin: eh! Aku pun minat sains fiksyen jugak!!!

'I will stay here 3 days and come back to american after i released a song'

'Aaahhhh,kyeopta!!!!' Semua menjerit termasuk cikgu2 sekali.

Pengetua sekolah: baiklah,kolman sean akan memulakan fansign kejap lagi.Jadi sila sediakan buku nota atau apa-apa barang yang kamu bawa,faham semua?

Semua pelajar: faham cikgu!!!

Jimin pun mengeluarkan buku notanya..

Kolman: thank you,next.

Jimin sudah berada di depan kolman sean dengan hati berdebar dan pipi blush.

Kolman: don't shy or scare with me.I'am not gonna eat you.

Semua dalam barisan tu gelak,jimin cuma tersenyum malu sambul menghulurkan buku nota.

Kolman:okay,what is your name?

Jimin: my name is park jimin.

Kolman: alright,what is your age?

Jimin: my age is 13.uh,can you sign my younger brother notebook too?

Kolman: okay,no problem.Here my sign..

Jimin pun mengambil buku notanya dan agihkan buku nota adiknya.

Kolman: alright,i'am done.

Kolman tu pun wink ke jimin.Dia dah mula over blush,jimin pun cakap thank you dan pergi.Artis amerika tu tengok je ke jimin sepanjang dia berlalu pergi.

Selepas makan malam..

Park jimin pov

Wah,sedapnya eomma masak malam ni.Aku nampak adik aku dalam bilik sibuk duduk main GTA 5.

Aku: jihyun,nah buku nota kau.Siap ada signature lagi..

Jihyun: thanksss my hyung.Seronoknya!!!

Aku: dah kau minat tu cakap jelah.

Bila aku membelek buku tadi,ada nombor telefon pulak dalam tu.

Here is my number:
014 xxxxxxxx
Call me anytime..
Kolman sean.

Ahhhhhh!!! Bestnya!!!!

Aku pun tersenyih sampai terlelap..

Author nak bagitahu bahawa kolman sean tu tak wujud.Ini just fanfiction..

A Life(BTS)Where stories live. Discover now