Part 15: abusive

114 16 2
                                    

Di rumah eomma & appa.....

Park jimin pov

'Kamu bagi nama anak kamu Park Ash Cx Sean?'

Tanya eomma kepadaku.Tapi,apa masalahnya kalau bagi nama apa yang kita suka.

'Nama tu cantiklah eomma.Chim letih2 pilih nama tu.'

Jelas aku kepada keluargaku.

Appa: cuba jelaskan nama tu.

Aku: Park tu nama keluarga kita,Ash tu asalnya Dash.Dash tu sebahagian dari science-fiction,chim pun pergi singkatkan nama tu.Seterusnya, c dengan x tu huruf biasa.Akhir sekali,Sean tu nama keluarga Kolman.

Eomma: oohhh...

'Uwahhh!!!'

Nak susu lah tu.

Di rumahku dan hobi......

Hobi hyung tumpang dekat rumah suga akibat letih buat demo lagu dengan manager nim tadi. Aku tengah tidur dengan baby,tiba-tiba.....

Gedegang!!!!! Pintu dibuka dengan cara kasar.

Aku keluar dari bilik,alangkah terkejutnya aku nampak suami aku bawak balik perempuan dalam keadaan mabuk.

Aku: what are you doing?!

Kolman: shut up!!! Jennifer sit there.I want to beat this bitch.

Jennifer: okay.

Kolman tarik aku masuk dalam bilik stor.Dia tutup pintu rapat-rapat lepastu pergi buka baju aku.

Kolman: i will treat you like "queen" tonight.

Aku terkejut sambil dia raba belakang aku and raba peha aku.Aku cuba nak lari,tapi dia tarik aku kuat-kuat. Dia cium pipi aku, aku pergi sepak celah kangkang dia sampai menjerit kesakitan.

Aku: don't you dare to do that to me!!! Even i was your husband,you can't do thing like this!!!

Kolman menarik rambut sekuat hati sampai dia cium belakang leher aku.Aku berasa sungguh jijik!!!

Aku: let me go!!!!

Kolman: No!!!!

Dia tarik aku lagi,aku cuba nak berlawan tapi tak berdaya.Dia siap jilat lengan aku.Lepastu punggung aku kena tampar.

Kenapa hidup aku sengsara macam ni?!

(Skip smut)

Aku dicampak ke ruang tamu sambil2 dia tarik tangan perempuan tu. Badan aku berasa sangat sakit lepas dia buat macam tu.

August 29,2017

'Music video DNA dari BTS menjadi sangat terkenal dalam kalangan kanak-kanak,dewasa dan luar negara.Lagu telah mendapat bermacam awards dari dalam negara sehingga luar negara.'

Orang berita tu umumkan dalam tv.Aku tengah dukung anak aku yang berumur 2 bulan.Dia tengah tengok lampu atas siling,tak tahu apa yang menarik sangat lampu tu.

Aku: jom pergi jalan-jalan,sayang.

Sengih comel je dia.Siap tunjuk gusi yang belum tumbuh lagi,Aku ambil kunci,letak baby dalam stroller dan keluar jalan-jalan lepas kunci pintu.

Di cafe....

Sekarang ni author nak tukar manager nim kepada bang pd pulak.

Bang pd: minggu depan kita nak buat konsert dekat jepun dan bulan depan pulak kita nak buat dekat china dan negara2 yang akan saya pilih.

RM,jin,suga: baiklah kami semua faham.

Taehyung dengan jhope sibuk main dengan baby Ash.Happy riak muka diorang,Aku pulak tengah menelefon suamiku.Sejak kebelakangan ni,kalau dia telefon mesti asyik nak marah aku.Apa salahku?

Kolman: if you don't listen what is say,you will be hit by me tonight.

Aku: please,don't make trouble in here.People can here your angry voice from my phone.

Kolman: oh really?! Let's fight!!!

'Kejap ye,Saya ada hal.'

Aku bercakap sambil berlalu keluar. Stress betullah aku!!!

Aku: can we talk like normal people.Don't make this situasion more worst!!!

Kolman: i don't care!!!! I already be mad with you!! I will hurt Ash!!!

Aku: hey!!! You can hurt me like what you want!!! But you can't hurt my child!!! He was half of my life!!!

Kolman: f*** you.

Call end....

Ini bukan suami yang aku kenal.Ni bukan orang yang cintakan aku dulu dan ini bukan orang yang baik pernah aku jumpa dulu.Dia dah jadi orang lain... aku menangis senyap-senyap sambil lap air mata yang mengalir.

Aku masuk balik dan duduk.Semua orang tengok aku dengan senyap...

Rapmonster: kau tengah jerit ke tadi?

Aku: mana ada.Mungkin orang lain kot..

Taehyung: kenapa mata kau berair?

Aku: masuk habuk.

Diorang sambung balik meeting tadi.

Interview di amerika syarikat...

Kami sedang berada di interview access american news. Baby Ash dijaga dekat hotel dengan adik aku.Jihyun nak ikut jugak sebab katanya nak jaga anak aku..

Lebam aku makin pudar selepas sapu ubat yang aku beli minggu lepas.Aku jadi makin risau dengan keselamatan adik dan anak aku,takut tiba-tiba kolman timbul buat masalah.

Makin lama makin berbahaya situasi ini.....

Kepada korang yang baca buku author ni,Silalah vote.Janganlah baca tu senyap je.

Please vote and comment
👇👇👇👇

A Life(BTS)Where stories live. Discover now