Part 28: sasaeng and haters

68 14 31
                                    

July 4, 2020

Bts buat fansign tapi had nya 12 orang je boleh masuk sebab covid kan? Takut ada army yang positif pulak.Lepas je chim sign buku ke peminat,ada seorang haters bagi renungan maut dekat dia.

Jimin: kepada awak tengok saya macam tu?

Haters: kau sebenarnya transgender kan?!

Orang semua tengok ke jimin dengan haters tu.Malu dia bila orang tu tanya sambil terpekik.

Jimin: saya lelaki lah.

Haters: kalau kau lelaki,kenapa mengandung?! Pergi cucuk dadah eh?!!

Jimin: yah! Awak jangan berani menguji kesabaran saya!!!

Haters tu terus tumbuk muka dia dan menyepak perutnya yang kandungan 6 bulan.Habis semua kru-kru,geng2 bangtan boys dan yang lain datang dekat jimin.Chim menangis kesakitan,guard dan polis pergi halang dan tangkap haters tu.

Haters: transgender tak guna!!!!

Suga: fuck you!!!!

Jimin: hiks....sakit!!

Taehyung: asal lah haters tak guna tu datang serang chim.Dah benci tu,jangan lah datang!!!

Darah mula mengalir keluar dari celah kangkang jimin.Dia mula panik takut anaknya mati.

Seokjin: darah keluar!!! Jom bawa dia ke hospital!!!

Vroom!!!!

Vroom!!!

Diorang pergi merempit ke hospital dengan kereta sekali dengan van staff big hit.Lepas sampai,nurse semua kelam kabut bawa jimin masuk dalam bilik pemeriksaan.Semua peminat-peminat mereka nampak kejadian tu,semua pengawal peribadi pergi kepung bangtan boys takut army-army pergi serbu mereka..

Lepas sejam...

Doktor: bts,tolong masuk ke dalam.Penting ni..

Semua masuk sambil pengawal2 peribadi tu jaga pintu bilik doktor.

RM: macam mana keadaan jimin dan baby?

Doktor: jimin sangat bertuah.Dia dan baby selamat,cuma darahnya yang keluar tapi baby sihat dan selamat.Tapi,Jimin kena tahan dekat hospital 3 hari sebab keadaannya tak elok lagi.

RM: baiklah,doktor.

Mereka sedang melihat jimin terlantar atas katil hospital.Tangannya dicucuk sebab nak bagi air masuk dalam badan,muka chim menahan sakit sambil tengok atas siling.

Seokjin: maafkan kitorang sebab tak dapat tolong kau dari awal.

Jimin: takpe lah.Bukan salah korang semua pun.Salah haters tu,nasib baik anak aku selamat.

Alessio datang masuk sambil berlari dengan muka risau.

Alessio: babe,kau okay tak?

Jimin: okay sikit je.

Jungkook yang melihat tu berasa jealous dan marah dengan perbuatan haters tadi.

Jungkook: aku nak keluar kejap,nak ambil angin.Bye,jimin.

Jimin: bye.

Kook keluar terus dari hospitalnya dan masuk dalam kereta call polis.

Polis: ada apa?

Kook: saya ada benda lapor,ada seorang wanita dikenali sebagai haters serang idol yang sedang mengandung,park jimin.

Polis: oh,di mana wanita tu?

Kook: wanita tu masih lagi berada di luar bangunan big hit.

Polis: baiklah,sila bagi alamat.

Kook: jalan seoul,..........

A Life(BTS)Where stories live. Discover now