September 5, 2019
Author pov
Hari ini ialah hari jadi baby rose yang ke 1 tahun.Mereka semua sedang menyambut dengan riang seperti hari jadi ash tahun lepas.Ash sekarang dah berumur 2 tahun,jimin pulak tengah bercinta dengan alessio selepas setahun bercerai dengan Kolman.Ya,kookie patah hati buat kali kedua..
Di set penggambaran bersama Halsey....
Setelah MV Boy with luv selesai,diorang semua bertegur bagai dengan artis amerika,Halsey.
Esok tu,MV Boy with luv telah masuk tempat keatas dalam hot billboard chart.Diorang dapat no.1 woi!!!!
Happy betul bangtan boys dengan Alessio.Dia pun join sekali lepas baru datang tadi.
Di amerika syarikat....
bts pergi ke majlis grammy awards.Senyuman mereka sampai ke telinga semuanya,pipi RM mula timbul lesung ba- eh!! Lesung pipit.Lesung batu tu buat tumbuk bawang atau buat baling dekat haters BTS😂😂😂 lepastu,diorang sama-sama naik pentas.
Rapmonster: Thank you for all our K-army and I-army for supporting us this before.We all almost crying cause this is our first time got this grammy awards.Thank you!!!
Halsey pun ada sekali,dia tolong tenangkan diorang yang sedang kegembiraan.Lepas habis majlis tu,diorang semua melambai bye2 dan halsey balik ke rumah dia,bts balik ke hotel.
Selepas sesampai je diorang,jimin terus terkam bilik nya.Jimin: jihyun,anak-anak aku ada menangis tak?
Jihyun: mana ada.Diorang tenang je,tapi hebatlah korang menang grammy awards buat kali pertama.
Jimin: hehehe.Thank you.
RM: korang tunggu apa lagi? Jomlah masuk bilik aku.
Jimin&jihyun: okay.
Di bilik RM....
Seokjin: seronok kita malam ni, wuhuuu!!!
Suga: tulah! Tak pernah kita dapat anugerah macam ni!!
Semua sibuk berjoget,memekak dan siap menyanyi.
Jihyun ada sekali,tapi sekejap je sebab mengantuk sangat.
Tak lama kemudian...
December 30, 2019
Seoul,south korean..
Jimin dan Alessio sibuk berdating dekat belakang bangtan house,jungkook yang melihat tu pun turut sakit hati.Lepastu,lagu ugh! Dari rap line dipasang kuat dari dalam rumah.
Jimin: terkejutlah aku,hyung2 ni!!
Alessio: relax.Dah jom sambung balik.
Jungkook: tak boleh jadi ni!!!
Di dalam bangtan house...
Jungkook on the way ke bilik suga,bila buka lagu euphoria berkumandang.
Jungkook: sejak bila kau dengar lagu lembut macam ni? Biasa dengar deep dan swag je.
Suga: sejak menang grammy hari tu.Kau nak apa datang bilik aku ni?
Jungkook: membawang jom!
Suga:aahhh! Malas.Kau pergi lah membawang dengan jhope tu.Dia pun sibuk practice lagu daydream.
Suga terus terlelap.Jungkook pun sumpah seranah macam bomoh dekat belakang pintu.Tapi suga dengar..
Suga: apa kau cakap!! Kau memutuk aku ehh?!
Jungkook: eh,mana ada.Kookie tengah nyanyi lagu euphoria lah.
Take my hands now,you are cause my euphoria~Kookie mula buat high note,suga pun membaling bantal kumamon ke muka kookie suruh blah.
Situasi di dapur...
Seokjin tengah memasak,tiber je Namjoon tengok dia dengan bright smile.Jin pun pelik kenapa pandang macam tu..
namjoon sebenarnya sedang berangan berdating dengan seokjin sambil lagu sendirinya bertajuk trivia:love dipasang..
Seokjin: yah! Cepat tolong aku masak!!
Namjoon: ah,okay.
Joonie rela dimarahi dengan jin sebab dia dah jatuh cinta.Tapi dengan orang lain,siap penendang sampai ke muka kalau kena marah.
Hehehe..author tetiba rajin nak menulis hari ni.
Bye nanti I update...
YOU ARE READING
A Life(BTS)
Non-fictieAda seorang lelaki korea yang bernama Park Jimin.Dia ialah seorang anggota kumpulan Bts ataupun bangtan boys,selepas dia dipaksa berkahwin dengan seorang lelaki luar negara,hidupnya mula berubah sedikit demi sedikit..