Jungkook pov
Aku membeli bunga.Bunga-bungaan campuran macam,matahari,ros dan macam2 lagi.Aku nak bagi dekat chim
Happynya!!!😘😘😘Lepastu,aku beli coklat2 untuk bagi ke ash dengan rose.Bila sampai je tempat yang chim bagi location,dia duduk dekat kerusi taman.Aku menunju dekat dia.
Aku: chim chim,aku ada belikan bunga!!!
Jimin: oh,thanks bro.
Aku baru nak peluk dia,Alessio dah datang bawa ais krim.
Alessio: babe,nah ais krim aku belikan untuk kau.
Jimin: thank you,sedapnya!!!
Aku terpaksa berjabat tangan dengan dia sebab kalau aku tak buat,kantoi lah perangai sebenarku.
Jimin: yum,aku ada check up kejap lagi.Jom,takut lambat.
Alessio: bye,kook.
Diorang berlalu pergi,aku jadi naik angin!!! Tak guna betul!!!
Dong!!tong sampah disepak.
Kau memang tak guna,Alessio!!! Kau tunggu!! Just wait and see!!
Hahahahahaha!!!! Batuk kejap.Bahahahahahaha!!! Baik aku pergi sebab ahjussi tu tengok aku dengan terkejut sambil tersekeh muka cucunya.
Author pov
'Jimin,awak ni memang bagus.simpan yer sikap macam ni.'
'Baiklah,doktor.'
Jimin berlalu keluar dengan boyfriendnya.Tapi,ada seseorang yang mengekori mereka sorok-sorok.Siap ambil gambar lagi,siapakah orang itu? Adakah Dispatch? Ataupun spy Bang pd?
Takkan lah Bang pd nak buat macam tu.Oh,habislah mereka.
Di rumah jungkook dan jimin...
Jungkook sedang duduk di sofa sambil buat death glare
Dua beradik tu pergi ke rumah hobi sebab nak main punya pasal.
Kookie jadi tak puas hati dengan kejadian tadi,masih teringat-ingat perkara tu.Jungkook: you memang bengong,Alessio.Berani kau ambil kekasih hatiku dan buat dia mengandung anak ke-3? Mungkin anak kau dan jimin tu aku jaga,tapi kau aku buli sampai lembik!!!
Gahahahahahaha!!! Bahahahahahahahahaha!!!! Ahhhahahahahahahahahahahahahhahahaha!!!!! Kiahahahahaha!!!
Puas hati bila fikir macam ni!!!! Tapi ada satu perkara aku nak bagitahu.Jeon
Satelite
Is
Back....
Jungkook gelak jahat sambil buat renungan yang paling maut sekali.Dia tak berhenti gelak dan tersenyum jahat sampailah hobi ketuk pintu rumah dia.
Jungkook: mengacau betullah bila aku nak gelak jahat.
YOU ARE READING
A Life(BTS)
SaggisticaAda seorang lelaki korea yang bernama Park Jimin.Dia ialah seorang anggota kumpulan Bts ataupun bangtan boys,selepas dia dipaksa berkahwin dengan seorang lelaki luar negara,hidupnya mula berubah sedikit demi sedikit..