Author pov
Kolman mencari jimin satu rumah,bia jumpa jimin dekat bilik bukunya.Dia ambil buku dan pergi hentak belakang jimin,jimin menangis campur terkejut sebab sakit.
Kolman: can you explain this fucking shit?!
Dia tunjuk gambar jimin tengah bersembang dengan seorang lelaki.
Jimin: that was my fans.He was fans of BTS!!!!
Kolman: yes,i know cause i have a lot of fans too.But,why you look like so happy with this man?!
Kolman tanya sambil marah dan jerit.Jimin dalam keadaan ketakutan melindugi perutnya yang berusia 2 bulan takut anaknya dicederakan.
Jimin: i must be a kind person to everyone!!! You too!!!
Kolman: i must beat this shit.
Kolman campak buku tu entah ke mana dan belasah belakang dan paha jimin menggunakan kamus tebal.jimin menjerit kesakitan.
Jimin: Eomma!!! Appa!!!! Tolong!!!!
Lepastu,Kolman ambil kayu kurus tu dan pukul lengan jimin sampai dia menangis lagi kuat.
Gedegeng!!! Kayu kurus jatuh.
Kolman: i will lock you in my house 1 week!!!!
Jimin: but,how about-
Kolman: shut up!!!!! After 1 week,you will come back to korea!!!! So don't find mess with me.
Dia menyepak meja tu sampai jatuh.Jimin ditinggalkan seorang diri dalam bilik buku.
Salah ke kalau fans2 A.R.M.Y kitorang datang nak bergambar?kenapa dia mesti seksa aku macam ni? Mujur anak aku tak cedera.Bisik hati jimin sambil dia mengusap perutnya..
Pukul 3 pagi.
jungkook pov
Aku sedang tidur lena,telefon berdering.Bila aku angkat,sunyi je panggilan tu dan membuatkan bulu aku meremang.
Aku: jimin?
Bunyi nafas dan terus hilang dan kembali sunyi.Hyung ni nak takutkan aku ke?
Aku: jimin-ssi.
Jimin: k-kookie....
Aku: kenapa ni?
Aku terus bangun dari tilam dan mengadap tingkap.Jadi makin risau aku ni.
Jimin: n-nak mintak tol-ong...
Lepastu bunyi dia menangis, risaunya!!!
Aku: cuba bagitahu kookie betul-betul,apa yang jadi?
Jimin:..............
Call end.....
dia letak call?! Apa yang dah jadi? Aku dalam kebingungan sekarang ni.
Park jimin pov
Lepas je aku letak telefon,aku terus menangis teresak-esak. Menangis sampai sembab sikit mata aku.Laparnya,mujur aku beli roti tadi.
January 5, 2017
'Nampaknya,kandungan awak sihat,Tahniah.'
Dr.Seo min ucap tahniah kepada aku.Kandunganku dah masuk 4 bulan,perut aku nampak cerah sikit dari sebelum ni.
Doktor: baiklah,saya nak awak pakai gel sapu ni 2 kali sehari.Siang dan malam,sebab kalau tak pakai kulit perut awak mengering. Understand?
Aku: okay doktor.
Doktor: jika ada rasa sakit ke apa,datang dekat hospital secepat yang mungkin,okay?
Aku: okay.
Di luar hospital...
YOU ARE READING
A Life(BTS)
Non-FictionAda seorang lelaki korea yang bernama Park Jimin.Dia ialah seorang anggota kumpulan Bts ataupun bangtan boys,selepas dia dipaksa berkahwin dengan seorang lelaki luar negara,hidupnya mula berubah sedikit demi sedikit..