Part 9: I have a baby?

187 19 2
                                    

October 1, 2016

Park Jimin pov

Aku bangun pagi tadi,kepala aku pusing sampai pergi muntah dalam bilik air.Lepastu perut sakit,sakit belakang macam-macamlah.Aku bangun pagi tadi,Kolman dah keluar.Keluar pergi mana pun tak tahu.

Di kedai barbeque...

'Jom makan!!!'

Seokjin: sedap jugak makanan dekat sini.

Suga: tulah.Aku yang pilih tu..

Jungkook: kembang hidung suga hyung..

'Bahahahahaha!!!'

Masa aku duduk minum,terus rasa nak muntah.Aku cepat2 bangun pergi toilet.Bila dah sampai tu,terus keluarkan segala yang ada dalam perut aku.

Taehyung: yah,jimin kau okay tak?

Aku: aku okay.

Taehyung:kalau okay kenapa muntah?

Aku: aku okay.

Bila aku duduk dekat meja semula,semua tengok aku dengan muka risau.

Jungkook: kau nampak tak sihat je? Jom pergi hospital.

Suga: hhmm,jom.

Aku: no.takpayah,makan jelah aku sihat.

Di rumah ....

Aku sedang bermimpi,aku berada di satu rumah yang besar.Lepas aku nampak satu bilik kanak-kanak,aku pun masuk dalam lepastu nampak baby menangis.Aku pun dukung baby tu and kiss dahinya.Baby tu berhenti menangis dan tengok ke muka aku,lepastu dia sengih nampak gusi.Errr....seram..

'Jimin'

Terus terbangun.Kolman rupanya,dia nak ucap byebye lah tu.Sebab dia ada kerja dekat negara sana.

Kolman: i go to airport first.Bye my lovely husband.

Aku: bye.

Pintu ditutup dengan perlahan.Tapi aku rasa nak muntah lagi,Lepas aku muntah perut pulak rasa sakit.Kenapa dengan aku ni? Pagi esok tu,bila aku bangun,kulit aku nampak glowing dari sebelum ni.

Di bilik meeting Big hit entertainment....

Seokjin: betul ke kau nak buat konsert lagu fire dengan kitorang?

Aku: betul.

Suga: kejap.Korang perasan tak jimin nampak glowing hari ni?

Jungkook: yelah.

Taehyung: kau pakai skincare apa ni?

Aku: aku guna benda sama je dari tahun2 sebelum ni.Bagi aku muntah dulu.

Lepas seminggu kemudian....

'Buweekkkk!!!!'

'Keluarkan lagi,jangan simpan'

Seokjin duduk tenangkan aku masa tengah muntah.Aku bangun pergi basuh mulut,kumur-kumur.

Seokjin: kau sakit ke?

Aku: i don't know.

Seokjin tarik tangan aku masuk kereta.Mesti suruh pergi hospital ni,Kenapa dia mesti susahkan diri dia untuk tolong aku.

Aku: tak payah bawa aku ke hospital!!!!

Seokjin: takboleh tak bawa.Takut lagi teruk nanti!!

Di hadapan pintu hospital,Seokjin terus bawa aku ke kaunter pendaftaran dan ambil nombor.Cuma tunggu kena panggil je,lepas 10 minit menunggu.

A Life(BTS)Where stories live. Discover now