Part 8: fire

127 15 2
                                    

Tahun 2016

Park jimin pov

Lagu idol tu manager nim cakap suruh buat tahun 2018.kenapa dia pilih tahun 2018,aku tak tahu. Sekarang ni kami sedang shooting video lagu Fire. Lepas tamat shooting,berjoget apa semua,aku rehat atas kerusi sambil didatangi suami yang perangai macam bukan husband tu.

Kolman: are you feel good?

Aku: yes.Can you give me a time alone, i need rest.

Kolman: okay.

RM: hi,bro.

Kolman: bro,long time no see,huh?

RM: yeah.let's high five!!!

Diorang high five dihadapan aku. Terus terlelap tak sedar,seokjin tolong kejutkan aku.

Seokjin: yah! Bangun pergi tukar baju,basuh mekap lepastu balik.

Aku: lama ke aku tidur?

Seokjin: takdelah lama sangat.

Aku terus bangun pergi menuju ke bilik mekap dan baju.Lepas tukar baju,aku bertembung pulak dengan kookie.

Jungkook: hi,jimin-ssi.

Aku: hi,jungkookie.

Jungkook:hhmm. kita jumpa nanti,bye..

Dia terus berlalu pergi sambil gigi bibir bawahnya.Kenapa dengan budak tu?

Di rumah keluargaku....

Eomma: how was your marriage with our son? Is it okay?

Kolman: well,yes.We are really good.

Yang dia belasah aku hari-hari tu,"good" ke?

Appa: that's great.

Aku: mana jihyun?

Appa: pergi universiti.

Aku cuma buat mulut bentuk o jelah. Aku masih lagi berasa sakit akibat kena pukul semalam.Berat aku dah mula turun sikit-sikit,takde selera makan dah.Aku tidur lambat sebab practice dance campur kena pukul.Kenapalah hidup aku macam ni?

Aku nak bagitahu satu benda ni,aku ada phobia takut dengan serangga and i have one fear. Aku takut ditinggalkan keseorangan,walaupun kolman tu belasah aku sebab jealous yang melampau,tapi dia jaga aku.

Aku taktahu bila dia nak berubah kepada asal. Peha aku dah cramp sikit-sikit.

Sejam kemudian...

'Bye appa,bye eomma!!'

Aku melambai bye bye dekat diorang. Rindunya!!

Aku: kolman,can i go to 7eleven? Because i want to buy a snack for us.

Kolman: alright.

Finally,kami dah sampai dekat 7eleven,aku masuk dalam dan pilih snack.

'Jimin.'

Oh,kookie rupanya.

Aku: kau pun ada dekat sini?

Kookie: yeah.Nak cari banana milk...

Author pov

Kolman sedang menunggu didalam kereta,tiba2 dia ternampak jimin bersembang dengan jungkook diluar 7eleven.Diorang ketawa dan berpeluk,kolman cuma tunggu nak belasah je.Bila jimin masuk dalam kereta tutup pintu,dia baling snack tu sambil tampar belakang kepala jimin.

Di rumah jimin&hobi....

Masa tu jhope tak balik lagi,Kolman sibuk belasah jimin dengan pembaris besi tu dekat belakang dia. Duduk terjerit-jerit marah ke jimin.

Kolman: how many times do i said to you?! Don't cheat on me!!!

Jimin: i'am not cheating.We just talking about the interview and korean awards.

Kolman: i think,i can't let people touch you. Start from now,i will make you mine!!!

Kolman koyakkan baju jimin dan dia heret jimin masuk dalam bilik dan kunci dari dalam.

'Ah! No!!'

'Yes!!'

'Hobi! Tolong aku!!!'

'Shut up!!!'

'P-please stop it.It's h-hurt!!'

'Just shut up,weak mochi!!!'

Itulah suara yang didengari dari luar bilik.Chim chim sampai merayu tolong lepaskan dia,tapi suaminya taknak lepaskan.

Selepas 3 jam....

kolman keluar dari bilik dan tinggalkan jimin pengsan dalam keadaan tak berbaju,tapi seluar pakailah.Sejak dari tu,Jimin kerap dibawa masuk dalam bilik.Jimin tak berdaya nak lawan balik.

Tak sabarnya author nak buat mpreg chapter❤❤❤❤😄😄😄

A Life(BTS)Where stories live. Discover now