Harry
Když Louis řekl, že je gay, docela mě to překvapilo, ale tím dobrým způsobem. Nebudu říkat, že se mi nelíbí, protože to není pravda. Líbí se mi.
To, jak je malinký ho dělá ještě roztomilejším, i když se snaží působit drsně. Jeho hnědé rovné vlasy, které mu vždy trčí do všech stran. Ta dokonalá postava a ty úžasně modré oči ve kterých se vždycky topím a nejraději bych nikdy nepřestal.
Nikdy s nikým nechodil, sám to řekl, jestli s někým už spal z toho usoudit nemůžu, předci jen nezávazný sex mohl mít kdykoliv, ale o to mi ani trošku nejde.
Chci mu ukázat jaké je to být zamilovaný a jaké je to být milován. Mít někoho, kdo by za vás klidně položil život. Někoho, kdo si s vámi projde tím nejhorším a ani ho nenapadne, že by vás mohl opustit a všechno si tím ulehčit. Někoho, kdo pro vás bude dělat ty maličkosti co se zdají jako zbytečnosti, při tom pro vás tolik znamenají, jako třeba to, že si kvůli vám přivstanou, aby vám mohli udělat snídani do postele. Někoho, pro koho prostě znamenáte celý svět.
Chci pro něj být ten někdo.
Nečekal jsem, že na mojí, nabídku, ohledně našeho hraného kamarádství kývne, nebo spíš jsem nečekal, že kývne tak jednoduše, ale jsem za to rád. Dal mi tím příležitost mu dokázat, že se semnou může normálně bavit, ale teď když vím, že je gay, mám příležitost mu dokázat, že bychom mohli být i něco víc.
Vážně nejsem takový, jaký si myslí.
Zayn všechny provokuje normálně, ale těm klukům vyrazil učebnice z rukou, protože to oni udělali jemu, když jsme na škole byli první den.
A ten kluk, kterého jsme kvůli Louisovi pustili, naštěstí až po tom, co mu došlo, že když udělá cokoliv, co nemá, způsobí sám sobě velké problémy. Dozvěděl se něco, co neměl, když odposlouchával mojí konverzaci s kluky a vyhrožoval, že to prozradí, což by zkazilo úplně všechno. Věřím, že už problémy dělat nebude, ale to samozřejmě neznamená, že jsme ho tam zmlátili. Neříkám, že jsme si ani jednou nekopli, ale rozhodně to nebylo nic extrémního.
Když Louis zmizel za dveřmi svého domu, můj obličej zářil štěstím. Byli jsme venku jen pár hodin, ale mně to stejně přišlo jen jako pár minut. S Louisem, jako by čas utíkal rychleji.
Jsem díky němu tak šťastný, jako už jsem dlouho nebyl. Mám spoustu důvodů proč nebýt šťastný, ale Louis je ten jediný důvod, co potřebuju, abych šťastný byl.
Nebýt to Louis, který mě pravděpodobně ještě pořád nesnáší, zeptal bych se, jestli nechce zůstat venku déle nebo jestli nechce k nám. Liam ani Niall nevypadají, že by jim Louis vadil, spíš naopak. A Zayn teď už taky, ze začátku mu Louis přišel jako nudný šprt, ale řekl bych, že po tom, co dneska sprejoval a řekl, že ho několikrát zatkli, jako by to bral jako úplnou samozřejmost, Zayn určitě změnil názor.
Odemkl jsem dveře našeho domu, kde samozřejmě bydlíme s kluky všichni spolu. Taky proč ne, utekli jsme spolu, tak přece budeme bydlet spolu. Logické.
Kluci všichni sedí na gauči a hrají nějakou videohru. Všichni hrozně křičí, takže si ani nevšimli, že jsem přišel domů.
Musím toho nutně využít.
Potichu jsem došel do kuchyně a nalil vodu do co největší sklenice, kterou jsem na poličce, ve skřínce našel. Nenápadně jsem se připlížil za gauč, který okupovali kluci a těžce se snažil nezačít smát.
Sklenici jsem opatrně zvedl nad jejich hlavy a každému z nich na ni vylil část obsahu sklenice.
Čekal jsem, že na mě začnou ječet a nadávat mi, ale to se nestalo. Začali ječet jako holky. Nevím, asi čekali, že jim tu vodu na hlavy vylil nějaký duch.
Začal jsem se nekontrolovatelně smát a svalil se na zem. Kluci až teď přestali ječet a začali mi nadávat.
Zayn přeskočil opěradlo gauče a skočil na mě. Sedl si na mě tak, abych se nemohl hýbat a chytl mi ruce tak, abych se nemohl bránit.
V tu chvíli už gauč přelezli i Niall s Liamem a začali mě lechtat.
Mlátit by si mě nedovolili a jelikož ví, jak moc lechtiví jsem, jako odplata to stačí.
,,Kurva, už toho nechte! To stačí!" křičel jsem skrz smích, který nejde zastavit a válel se na zemi.
Naštěstí konečně skončili, jinak by to dost možná nedopadlo úplně dobře.
,,Nesnáším vás." Zvedl jsem se ze země jako poslední.
,,Hele to my jsme kvůli tobě úplně promočený." Začal si stěžovat Niall.
,,Kdyby jste nebyli závisláci a všimli jste si, že jsem přišel, nemusel bejt mokrej nikdo z vás." Zasmál jsem se a šel do kuchyně zase se sklenicí v ruce, tentokrát abych se napil.
Vylít jim to na hlavy by bylo i na podruhé stejně vtipné, ale to už by mě pravděpodobně zabili.
,,Tak co pane zamilovaný, co Louis?" začal Liam.
,,Cože?" lehce jsem se zadusil vodou.
,,Vole nedělej. Vždyť víš, že takový věci nám nemusíš ani říkat." Řekl Zayn.
,,Jo, protože jsi hrozně průhlednej." Pokračoval Niall a všichni se zasmáli.
Sedl jsem si na gauč mezi ně, překvapivě zrovna na suché místo. Docela zázrak, protože se ještě nikdo z nás nedostal k tomu rozlitou vodu utřít.
,,Nesnáší mě." povzdechl jsem si. Mají pravdu, před nimi nemá smysl něco předstírat.
,,Vždyť řekl, že si to užil." Namítl Niall.
,,No jo, to ale neznamená, že na mě změnil názor. Neudělali jsme dobrej první dojem, ani jeden z nás a-„
,,Ale dal ti šanci jeho názor změnit, tak se snaž." Přerušil mě Liam a pohladil mě po zádech.
,,Vždyť já se snažím."
***
,,Proč vypadáš jako mrtvola?" zasmál se Louis a posadil se do lavice vedle mě.
,,Zbytek noci jsme po tom sprejování prokecali s klukama." Odpověděl jsem a pomalu usínal na lavici.
,,Hmm, tvoje vina, měl jsi jít spát. Ale teď nespi, jsi ve škole." Strčil do mě a já se se zakňučením normálně posadil.
Zbytek dne byl utrpení, ale Louis se semnou už bavil víc. Pořád ne tolik jak bych chtěl, ale možná se tam jednou pomalými krůčky dostaneme.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tak a je tu další kapitola. Omlouvám se, že nevyšla včera jak měla, ale byl to náročný den.
Taky bych se chtěla předem omluvit, že se to možná stane znovu. Budu se snažit vydávat kapitoly každý den, ale neslibuju, že se to vždy povede.
Jinak doufám, že se kapitola líbila.
Taky bych chtěla poděkovat za všechny ty krásné komentáře, hlasy a vlastně vůbec za to, že to čtete. Jsem vám všem moc vděčná.🤍Všem vám přeju, abyste přežili i zbytek týdne, než konečně zase přijde víkend.:))
Bee<3
ČTEŠ
Lost Prince |L.S.|
Fanfic,,To jako vážně?! Já si nikoho brát nebudu teď ani v nejbližší době." ,,Ale vezmeš, to že jsi gay jsem přijal a teď ti dokonce našel i partnera, tak se přestaň chovat jako dítě a nemluv se mnou tímhle tónem. Ještě pořád jsem tvůj král." ,,Možná, ale...