𝐸𝓁𝑒𝓋𝑒𝓃

869 62 2
                                    

Hi!
Úplně na začátek bych vás chtěla poprosit o to, abyste si přečetli můj doplněk na konci této kapitoly.
Ale teď už si ji užijte i když je doopravdy kraťoučká. Tímto vás varuju předem. ;)



*O dva měsíce později*

Harry

Stalo se toho hodně za tu dobu, co jsme s Louisem spolu a upřímně, asi bych nemohl být šťastnější. Trávíme spolu tolik času až by to snad mohlo vypadat, že spolu bydlíme. Většinu času jsme u nás i s kluky a naprosto pořád se něco děje, třeba jako naše zažité standardy.

Niall obložený jídlem, nebo aspoň obaly od toho jídla na gauči hrající videohry se Zaynem. Já a Louis dělající všechny různé blbosti co nás napadnou a Liam který se snaží aspoň trochu udržovat dům v obyvatelném stavu, nebo aspoň tak, aby se nám nezbortil na hlavy.

Taky si mi povedlo zlepšit si většinu známek. No jo matika a chemie mi ještě pořád trochu dělají problém, ale to snad taky doženu. Učení mě vždy strašně štvalo, ale když mi s tím pomáhá Louis, jako by se to nezdálo tak hrozné.

A ještě jedna drobnost, pořád jsme od toho dne, kdy jsme s Louisem spolu poprvé spali a on mě zastavil od mého vyslovení, tomu druhému neřekli ta dvě slova. Ta, která jsem nikdy nebral svým významem tak závazná jako mě je naučil brát Lou.

Nikdy jsem je nebral vážně asi protože jsem nikdy nikoho doopravdy nemiloval, ale teď už chápu že znamenají vlastně slib. To slovní spojení obsahuje tolik skrytých významů, pocitů a slov. Mohl bych hodiny mluvit o tom, jak strašně pro mě Louis znamená a jak bych pro něj udělal cokoliv. A při tom je to tak snadné.
Některé city, emoce a touhy nejdou vyjádřit slovy, a i když to slovní spojení mohlo znít vlastně jakkoliv, obsahuje všechno to, co nedokážeme jinak vyjádřit. Je v něm obsažena všechna bolest, kterou jsme ochotni pro toho druhého překonat i když o tom nevíme. Je v něm všechen ten strach z jeho ztráty a tisíce dalších významů, které pochopí jenom ten, kdo lásku pozná.
Láska je něco, co je těžké najít, teda aspoň ta pravá, ale když se ji konečně podaří objevit, začne hřát, a i když se jí můžeme snažit bránit nemáme šanci, nejde se ubránit něčemu, čemu nerozumíme. Nikdo zatím nechápe, jak to vzniká, a i když je to vlastně jen chemická reakce v našem mozku dokáže nás donutit zabít, ale i zemřít. Láska je důvodem hodně věcí, i když se to nemusí zdát. Například proč začala Trojská válka? Proč princ v pohádce zachrání zakletou princeznu?

Ještě jsem mu neřekl, že ho miluju, i když jsem si tím jistý od té chvíle kdy mě v tom poprvé zarazil. Vím kolik pro něj to pouhé miluju tě znamená, a proto tu chvíli kdy se vyslovím chci udělat co nejvíc speciální to půjde.

Blíží se ples, který naše škola údajně pořádá na konci každého pololetí. To že s Louisem půjdeme spolu je v podstatě samozřejmost, domluvení už jsem nějakou dobu, a i kdybychom nebyli nemyslím se, že by ani jednoho z nás mohlo napadnou jít s někým jiným.

Mým plánem je, vyznat mu své city tam.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hi!
Vím neskutečně dlouho jsem nevydala kapitolu a moc se za to omlouvám, stejně jako za to, jak strašně je tahle kapitola krátká. Bohu žel, takhle už asi budou krátké všechny kapitoly.
Do tohoto příběhu jsem měla vymyšleno strašně moc věcí a kdybych se nedostala do bloku, který je DOUFÁM jen na tenhle příběh vím, že by byl vážně dobrý a možná se jednoho dne dostanu k tomu, abych ho přepsala, ale vím, že kdybych se teď snažila natáhnout to a napsat tak jak jsem chtěla vážně bych ho zkazila. Proto jsem se rozhodla ho opravdu zkrátit a dostat se ke konci už v podstatě teď.
Pravděpodobně si tohle většina z vás ani nepřečte, ale stejně mám pocit, že je moje povinnost vám tohle všechno říct.
Chtěla bych strašně poděkovat za to, jak jste mě v tomto příběhu podporovali a doufám, že se vám bude aspoň trošičku líbit i když vlastně ke konci přeskočím už tady, kde původně ještě neměla být ani půlka.

Bee<3

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bee<3

Lost Prince |L.S.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat